" Bizde biraz meşgulduk öyle değil mi canım ? " derken ellerini belimde hissettim ve sımsıkı sarıldı. Benim yerimde kim olsa etkilenirdi. "Ne saçmalıyorsun sen delirdin mi ? " sinirle ittim. "Bende öcümü almış oldum " dedi gülerek. Erva " Ee gençler ne yapıyoruz artık gitsek mi?"
Gittiğimizde bizi eve bırakmayı teklif ettiler. Bizde yalnız gitmek istedik. Saat biraz geç olmuştu. Annemle başım dertte. Eve girdiğimde annem bağırmaya başladı. Bende olanları anlattım ve bi daha böyle yaparsam beni onlarla bi yere göndermeyeceğini söyledi babamda bu konularda çok hassastır. Odama çıkıp üstüme rahat bişeyler giydim. Akşam yemeği için aşağıya indim.Kapı çaldı. Kapıda abimi görünce boynuna atladım. Sınavları bitince hemen buraya gelmiş. Üniversiteli olmak böyle bişey galiba. Masaya hep birlikte oturduk. Babam " Sınavların nasıl geçti ? Umarım bu sefer iyidir ? " dedi." Tabikide siz oğlunuzu ne zannettiniz gözü dersten başka bişey görmüyor yine bir numarayım her konuda olduğum gibi " diyerek her zamanki artistliğiyle kendini övdü. Tabi bu lafları sınavlarının iyi geçtiği anlamına gelmiyordu. Doğrusu bana tam bir örnektir abiciğim.
Sabah kalkıp sıcak bi duşla güne başladım. Abim daha uyanamamış. Ne kadar kıyamasamda biraz bizimle zaman geçirmesini istediğim için uyandırdım. Tek gözünü açıp " Başımın belası senden kurtulamayacak mıyım ben ? Hayır yani akıllanmayacaksan söyle de gelmiyim " uykulu haliyle sesi gerçekten çok tatlı ne kadar boğmak istesemde yapamıyorum. "Sabah sabah bu kadar laf yormuyo mu seni bayım. Hayır yani baymaya devam ediceksen söyle ben odandan çıkayım " dedim gülerek. "Gel buraya şebek. Seni çok özlemişim " diyerek sarıldı. "Ben yokken neler oldu bakalım anlat " dedi. Aslında hayatımla ilgili merakıda yoktur. "Yeni aşkımla tanıştım gerçekten muhteşem biri ama gözün pek tutmayabilir yine de benim için varsa yoksa o. Sen gittiğinden beri hayatımdaki tek ve büyük değişiklik ahh ne yapıyordur şimdi..." Derken beni susturdu masmavi gözleriyle sinirlendiğini hemen belli ediyordu " Neler saçmalıyosun sen iki dakika yüz verdik meğer neler varmış sende hemen bana o çocuğun adresini veriyosun ve unutuyosun bi..."sözünü kestim. "Sakin ol abiciğim ya bence ben oyuncu falan olmalıyım baksana iki dakikada inandırdım seni "diyerek odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİS
Teen FictionHislerimizi kontrol edebilir miyiz ? Yoksa zamana bırakmalı herşeyi ?