@Zaman_ak 'a ithaf etmek istiyorum bu bölümü. ♥️
°°°°°°°
Ezilmek.
Evet. Şu anda uyurken üzerime birinin atlamasıyla uyandım.
Alyassa: Lanet olsun! No'luyor?
Wanda: Hadi uyan Alyassa! Bugün Furry geliyor. Yeni bir görev varmış.
Alyassa: Sana da günaydın Wanda (!) Ne görevi?
Wanda: Banka soygunu gibi bir şey herhalde.
Alyassa: Saçmalama Wanda! Bizim işimiz daha tehlikeli şeyleri önlemek!
Wanda: Derdini Furry'e anlat. Aşağıya bekliyoruz seni. Kahvaltı edicez.
Wanda gitmişti. Sıcak yatağımdan lanet olası Furry yüzünden ayrılıyordum. Biz Ultron'la savaşan Yenilmezler, ne hallere düşmüştük! Polisler ne güne çok merak ediyorum doğrusu!
Ah! Üzgünüm, kendimi tanıtmadım.
Ben Alyassa Parker, 17 yaşındayım. Yenilmezlerle çalışıyorum. Peter Benjamin Parker, o benim abim. O 18 yaşında, benden bir yaş büyük olmasına rağmen ona abi dememi ister. Aynı zamanda da o da bir Yenilmez. İkimiz yenilmez olabilmek için, Stark bizi görsün diye az uğraşmamıştık. Ve sonunda amacımıza ulaşmıştık. Abim Örümcek-Adam. Zaten bilirsiniz. Öhöm, bana gelince ben dört elemente hükmedebiliyorum. Bu güçlere nasıl mı sahip oldum? Tabii ki babamın şu ilginç oyuncaklarının bulunduğu lavabotuvardaki sıvıyı içerek. Onu kahve sanmıştım! Daha bebektim. Çok güzel koktuğunu hatırlıyorum. Aynı kahve gibi...
Kendimi bildim bileli kahveye zaafım var. Ben sadecilerdenim.Bu kadar tanıtım yeter! Konumuza dönelim.
Kalktım, elimi yüzümü yıkadım. Üzerimi değiştirdim. Dışarıya çıkmak için kapıyı açtığım sırada orada duran tatlı abimi (!) gördüm.
Peter: Günaydın Aly! Bende acaba tuvalet deliğine falan mı düştün diye gelmiştim.
Alyassa: Günaydın Benjamin. Bu soğuk espri için teşekkür ederim!
Peter asla ona Benjamin denmesinden hoşlanmazdı. Stark dışında...
Peter: Bir, bana abi de. İki, bana 'Benjamin' deme.
Alyassa: Çok beklersin Ben.
Küçük bir ağız dalaşı yaparak aşağı indik.
Alyassa: Kapa çeneni Pete! Friday, lütfen sade kahvemi hazırlar mısın?
Friday: Hemen Bayan Parker.
Peter: Gidip kendin alsana. Neden yoruyorsun Friday'i?
Alyassa: Bana ne? Ben Jarvis'i severim, Friday umrumda değil! Hem onları Stark, bize bize hizmet etmek için yarattı. Keşke bu beynini Kimya dışındaki şeylere de kullansan...
Jarvis ne kadar iflas etmiş olsa da, onu yeniden yaratıcam.
Friday: Kahveniz hazır Bayan Parker.
Friday'in haberiyle mutfağa geçip kahvemi aldım. Bizim takım oturmuş, kahvaltı ediyordu. Peter da masaya oturdu.
Alyassa: Günaydın ahâli!
Günaydın mırıltıları yükseldi.
Clint: Artık Alyassa geldiğine göre başlayabilir miyiz? Açım da!
Alyassa: Başla Golden Archer, başla.
Clint tabağına turşu koyarken bende kahvemle masaya oturup bir şeyler yemeye başladım.
Biraz sonra doymuştum. Masadan kalkıp çantama kulaklığımı koymak için ararken Natasha konuştu.
Natasha: Akademi'ye mi gidiyorsun?
Alyassa: Hıhım.
O sırada Vision duvardan geçerek bana kulaklıklarımı uzattı.
Vision: Bunu mu arıyorsun?
Alyassa: Evet Vision. Teşekkür ederim.
Vision gülüsemekle yetindi ve koltuğa oturup gazete okumaya başladı.
Ben bir Şemsiye Akademisi üyesiyim. Normalde ben 13 yaşıma kadar Yenilmezler'i tanımıyordum, tabii abimi de... Zamanında annemle babam illegal işlere karıştığı zaman şansa bak ki eksentrik bir milyarder olan Sir Reginald Hargreeves, beni evlat edinmek istemiş. Annemlerin başka şansı olmadığı için beni vermişler. Peter'ı ise May Hala'ya bırakmışlar. Akademi'de 'Hargreeves'
soyismini kullanıyorum. 7 kardeşim var.1 Numara - Luther Hargreeves
2 Numara - Diego Hargreeves
3 Numara - Allison Hargreeves
4 Numara - Klaus Hargreeves
5 Numara - Five Hargreeves (Adı yok, yazık~Aly)
6 Numara - Ben Hargreeves (Bizim Benjamin'le karıştırmayın.~Aly)
7 Numara - Vanya HargreevesAilelerim hiç tanışmadılar. Zaten Stark sayesinde ailemi tanıdım. Neyse oralara çok girmicem. Ara sıra gelip Yenilmezler Üssü'nde kalıyorum. Eğer babam izin vermezse Stark ve abim (!) araya giriyor.
Steve: Görev var?
Alyassa: Ya önemli bir şey değil zaten, halledersiniz siz!
Abimin (!) yanına gittim ve yanağından öptüm.
Peter: Kaytar sen öyle. Yine de seni seviyorum.
Alyassa: Bende seni seviyorum Ben.
Tony: Kendine dikkat et. Sağına soluna bak-
Alyassa: Biliyorum Tony!
Clint: Gövüşüüz! dedi ağzı dolu bir şekilde.
Alyassa: Az ye Golden Archer. Gittiğini bozucaksın.
Clint: Hıhım.
Alyassa: Neyse, ben çıktım!
Herkes: Görüşürüz!
Dışarı çıktım ve kulaklığımı takıp Akademi'ye doğru yol almaya başladım...
594 kelime
°°°°°°°°
Medya = Alyassa'nın yolda giderken dinlediği şarkı.
Sizi çok beklettiğim için çok özür dilerim! Bazı sorunlardan dolayı yazamadım. Bu durumda affınıza sığınmaktan başka çarem yok...
Yazın hatam varsa lütfen kusura bakmayın! Bazen otomatik düzeltme işleri bozabiliyor...
Marvel filmlerinin hepsini izlemedim. Bunu belirtmek isterim. Bitirmeye çalışıyorum. LGS yüzünden aksadı işler. Yani evrenle ilgili bir hata olursa kusura bakmayın!
Burası bir hayal dünyası illa filmlerle örtüşmek zorunda değil. Ben buraya kafamın içindekileri döküyorum. Yani hayal dünyamı... Ve bu bazen sınırları aşabilir, kuralları yıkabilir... O yüzden lütfen 'bu filmde şöyleydi, böyle bir şey olması imkânsız...' demeyin. Burası bir hayal dünyası! Kendinizi akışa bırakın ve an da kalın!
Sizi çok seviyorum. Güçlü kalın. Kendinize dikkat edin. Okur kalın!!! ❤️🤎
20 Ağustos 2022 Cumartesi
11:00
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓐𝓵𝔂𝓪𝓼𝓼𝓪 𝓟𝓪𝓻𝓴𝓮𝓻 -𝓗𝓪𝓻𝓰𝓻𝓮𝓮𝓿𝓮𝓼 ( 𝐹𝑖𝑣𝑒 𝐻.)
FanficAllyssa'nın iki ailesi vardır. Biri Yenilmezler. Diğeri ise Şemsiye Akademisi. Kızımız 4 elemente hükmedebiliyor. Bir zaman sonra kardeşlerinden birine karşı değişik duygular beslemeye başlar. Daha fazlası, bu hayal dünyasının arkasında... Marvel×T...