Bölüm 1

1.7K 15 34
                                    

28 Şubat 2022 19.00

Bulutlar her yanı kaplamış, hava yavaştan soğumaya başlamıştı. Yağmur yağma ihtimali bir hayli yüksekti ve hava durumu da bunu teyit ediyordu.

Melike, elinde telefonla banyoya girdi ve musluğu açtı. Su küvete dolmaya başlarken, bir mesaja "bir buçuk saate hazırım." diye yazarak cevap verdi. Telefonu küvetin hemen yanındaki komidinin üzerine koydu. Üzerindekileri ağır ağır çıkardı ve bu sırada küvet de doldu ve Melike kendini yavaşça küvete bıraktı. Tenini yakmayacak kadar sıcak olan su, bir süre sonra onu mayıştırmaya başladı. Onu bu mayışıklığından çalan telefon ayılttı. Telefonu hoparlöre aldı ve "efendim patron?" dedi.

Melike iyice köpüklerle vücudunu ovalamaya başlamışken "ne yaptınız?" diye sorulduğunu duydu.

"Birazdan çıkacağız patron. Cengiz'i bekliyorum."

"Tamam ve bana bir daha patron deme! Bir adım var benim."

Melike, güldü. "Tamam Serdar." dedi ve "görüşürüz." diye ekledikten sonra telefonu yapattı. Yerine geri koydu ve on on beş dakika sonra da küvetten çıktı. Suyunu da boşalttı ve üzerine bornozunu geçirdikten sonra telefonunu aldı ve banyodan odasına geçti. Kurulandı ve ardından üzerindeki bornozu çıkarıp aynada kendisine baktı.

170 cm boyunda, 63 kilo, esmer tenli bir kadındı. Kahverengi saçları ve kahverengi gözleri, dolgun dudakları, uzun kirpikleri ve ince kaşları, ince bir yüzü, uzun ince bir burnu vardı.

Melike, bir gazeteciydi ve aynı zamanda sunucuydu da. Mesleğinde başarılı olabilmek için her şeyi yapar, her şeyi göze alırdı. Sürekli gülümser, insanlara iyi davranır, çok nadir öfkelenirdi. Mesleğinin dışında gezmeyi, spor yapmayı, kitap okumayı, dizi ve film izlemeyi severdi.

Melike, elbise dolabını açtı. Üzerine siyah, dar ve kısa bir elbise giyindi. Zaten düz olan saçlarını daha da düzleştirdi. Hafif bir makyaj yaptı. Ardından telefonunu ve çantasını cüzdanına koyduktan sonra çantasını ve paltosunu alıp evden çıktı.

Melike evden çıktıktan sonra, deli gibi yağmur yağmaya başladı. Yağmur damlaları Mike Tyson gibi zemini ve Cengiz'in arabasını dövüyordu. Gök gürlüyor, şimşekler çakıyordu. Hava dışarıya çıkmak için hiç mi hiç uygun değildi ama Melike ile Cengiz haber peşindeydi.

Melike, bir yandan yağmurun yağmasından memnun olmasa da diğer yandan iç karartıcı bulutlu havanın son bulup yağmurun yağmasından memnun oluyordu zira her yağmurdan sonra oluşan gökkuşağı insana huzur veriyordu.

Melike hızla arabaya doğru koştu ve içeriye girdi. Kapıyı kapattı ve gülümseyerek "selam." dedi. Cengiz'e baktı.

Cengiz, 180 cm boyunda, 82 kilo, beyaz tenli bir adamdı. Kumral saçları, küçük mavi gözleri, uzun bir burnu vardı. Büyük ellere, geniş bir omuza, kalın kollara sahipti.

Çabuk sinirlenir ama güler yüzüdür. Öfkesi saman alevi gibidir ve bir hayli inatçıdır. Kim ne derse onun tersini yapar. İşten kalan vakitlerinde dizi ve film izler, halı sahaya gider, kitap okur, spor yapar ve bilgisayar oyunu oynar.

Cengiz de gülümsedi ve "selam." dedi.

"Sence bu havada dışarı çıkar mı?"

Cengiz, kendinden emin bir şekilde gülümsedi.

"Bizim gece hayatına, karı kıza düşkün Barış'ımız her zaman çıkar. Gönlünü ferah tut sen!"

Melike, "haklısın." dedi ve Cengiz gaza bastı. Araba patinaj çektikten kısa bir süre sonra hareket etti. Bir süre sonra ise gece kulübünün önünde durdular.

1. Bölüm Sonu

Yeni bölüm için 31 okunma kesin, 10 yorum ya da 5 vote olmalıdır.

Okumaya başladığınız tarihi belirtirseniz çok mutlu olurum.

Oy ve yorumlarınızı, eleştirilerinizi eksik etmeyin lütfen.

İnstagram: cengiz_samet_tom7

Twitter: @BOSS_ZEH_3_18 - @WitcherTica - @votkavevoronko

Yazmaya Devam Ettiğim romanlarımı aşağıya bırakıyorum.

Esrarengiz Mektuplar ve Kanlı Kolyenin Gizemi (Polisiye)

Havadis (Habercilik)

Hun Kızı (Tarihi Kurgu)

İhtiraslar Uğruna (Aşk/Polisiye/Dram)

Kartalın Laneti (Mitolojik/Fantastik)

Poseidon'un Sürgünü (Mitolojik/ Fantastik)

Sahte İzdivaç (Aşk/Dram/Mafya)

Tımarhanede Bir Gece Geçirmek (Polisiye/Dram/Aşk)

Havadis (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin