my bday

148 14 24
                                    

"İyi ki doğdun hyung!" 

"İyi ki doğdun Yoon!"

Gecenin bir yarısı odamın kapısının pat diye açılmasıyla Jin hyung ve Kookie ikilisinin bağırarak bir pastayla odama girmesi bir oldu.

Doğum günlerimden nefret ettiğimi bildikleri halde her sene sevdirmek için ellerinden geleni yaparlardı.

İfadesiz bir yüzle homurdanıp ayağa kalktım ve önlerinde dikildim.

"Hyung, bir dilek tut ve mumu üfle." dedi Kook heyecanla.

Yavaşça kafamı sallayıp geçen seneki dileğimle aynı olan dileğimi tuttum.

'Kırmızı ipimin ucuna yürümek istiyorum.'

İçimden bu cümleyi geçirdikten sonra yaktıkları küçük mumu üfledim.

Kook ellerini çırparak üzerime atladı. 

"İyi ki varsın hyung. İyi ki doğdun."

Kendimi geri çeksem de bana sarılan kollarına teslim olmak zorunda kalmıştım.

O esnada Jin hyung da pastayı koyup usulca bana sarıldı.

"İyi ki doğdun huysuz kedi." diye mırıldandı.

Gözlerimin yanmaya başlamasıyla kendimi geri çektim ve onlara yalandan çemkirdim.

"Akşama sahnemiz var gecenin bi yarısı uğraştığınız şeye bakın. Hadi yataklarınıza artık sabah uyanmayanın üzerine buzlu su dökerim." 

Yapma bir sinirle onlara çıkıştığımda dolu gözlerimi fark ettiler. 

"Aman benim minik kedim duygulanmış mı?" 

Jin hyungun söylediklerine göz devirdim ve ikisini birden odadan dışarı ittim.

"Hadi iyi geceler gidin yatın artık." dediğim zaman Jin hyung bana öpücük atıp uzaklaştı. 

Kook da çekingence yanağımdan öptü ve iyi geceler deyip odasına girdi.

Onların gittiğinden emin olduktan sonra yatağıma uzandım ve dolu gözlerimi serbest bıraktım.

Biyolojik olarak bir aileye sahip değildim belki ama bu iki adam hayatımda aile diyebileceğim tek insanlardı.

Ve ben bu ikisine sahip olduğum için çok şanslıydım.

+++++++

Yoongi için ne söylemek istesem az gelir.

Ne olursa olsun güçlü kalabilmeyi ondan öğrendim dersem yalan söylemiş olmam.

Bana güçlü olmayı öğrettiğin için teşekkür ederim.

Bana yazdırdığın güzel şiirler için teşekkür ederim.

Yazdığın her şeyde kendimden bir parça buldurduğun için teşekkür ederim.

Seni gerçekten çok seviyorum güzel kedi.

Dün ve öncesinde iyi ki vardın.

Bugün iyi ki varsın.

Yarın ve sonrasında da iyi ki var olacaksın.

Min Yoongi

Min Suga 

Suga 

Yoongi

Agustd 

Sana verilen isim ne olursa olsun her zaman beni güçlü kılan kişi olarak anlatacağım seni insanlara.

İyi ki doğdun minik kedi. 

İyi ki varsın ve var olmaya devam ediyorsun.

Seni çok seviyorum.

Sen hep iyi ki doğdun.


Wish You [Yarı Texting][Sope]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin