i need my phone

124 14 19
                                    

Jin ve Kookla uzun uzadıya konuştuktan sonra Namjoon'un teklifini kabul etmeye karar vermiştim.

Teklifi kabul edecektim etmesine ama ettiğimi nereden bildirecektim. Mesaj atsam aynı yan hesabım gibi milyonlarca insanın arasından görmezlerdi.

Kook'un Tae ve Jiminle konuştuğunu hatırladım ve yanına gitmek için odamdan çıktım. 

Odasının kapısını çalıp içeri girdiğimde başucundaki prizde Jin ve kendisinin telefonunun şarjda olduğunu ve Kook'un benim telefonumla oynadığını görmüştüm.

Bu çocuk bizim telefonlarımızı bizden habersiz nasıl aşırıyordu?

"Kookie, insanlara tekliflerini kabul ettiğimi söylemek için ne yapmam lazım?"

"Mesaj atarsın tabii ki de hyung." telefondan gözlerini ayırmadan cevapladı.

"Peki Kook mesaj atmak için neye ihtiyacım var?"

"Telefona tabii ki de hyung." dedi bilmiş bir ses tonuyla.

"Benim telefonumun şu an nerde olduğuna dair bir fikrin olabilir mi acaba Kookie?"

Bir elindeki telefona bir de bana baktıktan sonra şirince ön dişlerini göstererek gülümsedi. 

"Hyung, bizimkilerin şarjı bitince seninkini almak zorunda kaldım. Şu oyun bitsin veririm telefonunu."

Başımı onaylamaz bir şekilde iki yana sallarken odadan çıkıp Jin'e bağırdım.

"Biz bu çocuğu yapamamışız."

Jin mutfaktan gülerek karşılık verdiğinde kendimi salondaki koltuğa attım. Tam uykum gelmiş ve mayışmışken Kook koşarak ve bağırarak salona girdi.

"Hyung! Hyung bunu mutlaka görmen lazım."

Yine ne oldu dercesine kafamı kaldırıp baktığımda telefonuma gelen bildirimleri gösterdi.

rkive adlı kullanıcı sizi takip etmeye başladı!

thv adlı kullanıcı sizi takip etmeye başladı! 

j.m adlı kullanıcı sizi takip etmeye başladı!

Buraya kadar her şey normaldi. Son üç  bildirimi okuyunca neredeyse koltuktan düşüyordum.

uarmyhope adlı kullanıcı sizi takip etmeye başladı!

uarmyhope adlı kullanıcı yeni bir fotoğraf paylaştı!

uarmyhope adlı kullanıcı bir fotoğrafta sizden bahsetti!

+++++++

bu bolumu 2 gun once atmam lazimdi ama evde degildim

NEYSE KI SIMDI EVE GELDIM VE GELIR GELMEZ ATTIM 

bana sovmeyin sizi seviyoru muck

Wish You [Yarı Texting][Sope]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin