three months later

117 8 1
                                    

- 3 Ay Sonra -

Seokjin ve Namjoon'un öpüşmesinin üzerinden tam üç ay geçmişti. İkisi de bu konu hakkında birbirleriyle konuşmamışlar ve mütemadiyen birbirlerinden kaçmışlardı.

Seokjin hala ne hissettiğini çözmeye çalışır bir şekilde ruh gibi dolanırken Namjoon da sevdiği adamın onu hatırlamadığı düşüncesiyle kendini yiyip bitiriyordu.

Bu üç ay içinde Hoseok ve ben garip bir arkadaşlık kurmuş gibiydik. Hala onun etrafındayken elim ayağıma dolaşsa ve saatlerce güzelliğini seyredebilirim gibi gelse ve hatta arada bir çok güzel olduğu için dalıp gitsem de... 

Bu arada onun çok güzel olduğunu söylemiş miydim?

Ah... Diğer üçüne gelirsek... Onların arasında dönen garip şeyi henüz çözebilmiş değiliz. Ama kendimce bir tahminim var tabii.

Kafamda son üç ayın değerlendirmesini yaparken (artık bunu rutin haline getirmiştim) yine uyuyamadığımı fark ettim.

Kendi kendime söylenerek kalkıp perdeyi açtım ve tan yerinin yavaştan ağarmaya başladığını gördüm.

Üzerinde çalıştığımız albümün yayınlanmasına birkaç gün kalmıştı ve neredeyse hiçbirimiz bunun heyecanı yüzünden doğru düzgün uyuyamıyorduk.

Pencerenin önünde hafifçe gerindikten sonra uyuşuk adımlarla mutfağa yürüdüm. 

Kendime uzun zamandır Hoseok'un olduğu kupada kahve yapamamıştım. Hatta kupayı kimsenin bulamayacağı bir köşeye sıkıştırmıştım.

Kupayı yerinden gülümseyerek çekip kahvenin hazır olmasını beklerken masanın üzerinde dün geceden kalma şişeleri bir poşete koydum.

Seokjin bu aralar biraz dağıtmaya başlamıştı kendini. Onu bu şekilde üzgün ve düşünceli görmek bizi de çok geriyordu.

Kahvemi alıp odama geri döndüğümde telefonuma yeni bir mesaj geldiğini fark ettim.

Tavşan, Kedy ve Yakışıklı

Seokjin : Bugün

Yoongi : Ne bugün hyung

Seokjin : Namjoon'a söyleyeceğim

+++++++

hop kestikkkk

öncelikle merhaba ben geri döndüm gibi oldu :')

umarım hepiniz iyisinizdir ve umarım beni unutmamışsınızdır

uzun uzun neler oldu anlatmak isterdim ama sanırım yavaş yavaş kitabımızın sonuna yaklaşıyoruz 

ama olsun henüz son gelmedi bana belli olmaz biliyorsunuz

kısa bir hoş geldim bölümü yazdım ama devamı da en kısa zamanda gelecek

hepinizi öptümmm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wish You [Yarı Texting][Sope]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin