Pt 3

493 23 5
                                    

Olli:
 
                  Porkon Alamaiset🖤

Niko🖤: Mennäänkö tnä baariin?
Joel🖤: JOOO!!
Joonas🖤: Mää en tiedä tullaanko mää ja allu
Tommi🖤: Miks??
Minä: Onks jotain tapahtunu??
Joel🖤: Ei..
Aleksi🖤: Mää voin kyl ehkä tulla :)
Niko🖤: Nonii eli kaikki tulee??
Joonas: Joo tavallisessa tavalliseen aikaan??
Tommi🖤: Käykö vasta 8 ku oon porukoil ja oon kotona vasta 8??
Minä: No jos Tommi tulee sitku pääsee???
Tommi🖤: Juuh
Allu🖤: juuh nähää sit sie

Suljen puhelimeni ja lähen valmistautumaan koska ois enään puol tuntii aikaa ennenkö pitää lähtee. Saavun baariin ja huomaan jätkät jo sielä myös Tommin vaikka sanoi tulevansa myöhemmin. Menen tilaamaan juoman ja menen pöytään missä jätkät on.

Timeskip pari tuntii

Aleksi:
"Meen vessaan tuun ihan just" sanon jätkille ja lähden kävelemään vessoja päin kunnes joku vetää minut nurkkaan. Tunnen vyötäröni ympärillä kädet jotka vetät minua lähemmäs tuota ihmistä. Tajuan että en edes tiedä kuka hän on. Yhtäkkiä mies alkaa suutelemaan minua. Menen ihan paniikkiin ja koitan riuhtoa itseäni pois suudelmasta mutta en kykene siihen koska mies on minua ainakin 2 suurempi. Hän siirtyy suutelemaan kaulaani ja silloin huudahdan "JOEL!". En pysty huutamaan enenmpää kunnes mies tukkii suuni. Hetken päästä kun olen jo itkun partaalla tunnen tutut kädet jotka vetävät minut pois miehestä. Hetken päästä näen joelin astuvan miehen eteen ja lyövän häntä naamaan.

Olli:
En nää ketään jätkistä missään joten päätän mennä etsimään. Huomaan Joelin kävelemässä ja selvästikin etsimässä jotain. "Joel ketä sä etit?" kysyn Joelilta joka näyttää huolestuneelta. "Aleksii se huus mua ihan paniikissa äskön" Joel sanoo hyvin nopeasti. "Joel..." sanon kun huomaan Aleksin jonka kimpussa on joku random jätkä. "Nii Olli? Nääks Allun vai?" Joel kysyy. "Se on tuola ja joku mies ahdistelee.." en ehdi sanoa lausetta loppuun enenkö Joel ryntää miehen ja Allun väliin. Juoksen Aleksin luokse ja halaan häntä tiukasti samalla huomaan kun Joel lyö miestä turpaan.

Joel:
Huomaan Aleksin mutta jonkun miehen hänessä kiinni. Juoksen Aleksin luo ja repäisen hänet miehestä  irti ja lyön tuota tuntematonta miestä turpaan. Mies lähtee juoksemaan karkuun "ÄLÄ ENÄÄN KOSKAAN KOSKE MUN POIKAYSTÄVÄÄN!! SENKIN PERVO" huudan hänelle. Tajuan vasta kun olin huutanut, että millä nimellä kutsuin Aleksi. Menen ihan hiljaiseksi kunne Aleksi sanoo "Mää taidan lähtee kotiin". "Sää voit tulla meille" sanon koska Aleksin ei kannataisi olla yksin tätä yötä. "Okei mut voidaanko lähteä ny" kuulen Aleksin sanovan ja otan hänen kädestään kiinni ja vedän ulko ovea kohti. "OLLI SANO MUILLE ET ME LÄHETIIN!" huudan vie perääni enenkö astun ovesta ulos pimeään Helsingin kesä iltaan.

🖤412 words🖤
Sori ku ei ollu pidempi mut en vaan pysty kirjottaa pidempää ku itteni kanssa ongelmia xD mut jos kerkeen tnä tulee vie toinen lukukin :3

Joleksi Where stories live. Discover now