Olli:
Herään Aleksin ja Joelin sohvalta herätys kellooni (puhelimen herätys kelloon). Mitä vittua miksi tuo on päällä. Laitan herätyksen pois päältä ja laitan silmät kiinni uudestaan. Yhtäkkiä tunnen vettä naamassani. Mitä helvettiä... Avaan silmäni ja katson ympärilleni. En näe ketään joten päätän sulkea uudestaan silmät. Ei mene kuin 5sekunttia kun tunnen että joku ampuu mua vedellä. "MITÄ HELVETTIÄ!?" Huudan ja nousen istumaan. Näen Porkon joka kikattaa Aleksi makkarin oven edessä. "Mitä vittua Porko!" Kysyn närkästyneenä. "On aika herätä" tuo vastaa jonka jälkeen ottaa selkänsä takaa vesipyssyn ja ampuu mua uudestaan sillä. "Nyt saatana Porko!" Huudan ja lähden jahtaamaan Porkoa joka juoksee heti Aleksin ja Joelin väliin ja menee Joelin peiton alle kippuraan. Voi vittu!
Joel:
Herään siihen kun joku hyppää minun ja Aleksin väliin,jonka jälkeen tulee peiton alleni kippuraan. "Toi oli Porko iso virhe" kuulen Ollin toteavan nauraen. Nostan peittoa niin että nään tuon kihara hiuksisen blondin makaavan kippurassa peittoni alla. "JOONAS MITÄ VITTUA!!" Huudan ja nään Porkon olevan ihan Punanen. " NYT VITTU NE TURVAT KIINNI MÄÄ HALUUN NUKKUA!!" Säikähdän Allun huutoa. Kaikki menevät ihan hiljaseksi mukaan lukien minä..kunnes Joonas päättää ampua minua vesipyssyllä..vitun Porko!..katson Joonasta murhaavasti, jonka jälkeen hän kierähtää Allun peiton sisään ja ampuu tuota..tuo oli tosi tosi iso virhe Porko...Nään kuinka Aleksi nappaa Porkon vesipyssyn ja hajottaa sen puristaen sitä. Onneksi en ole Porko tässä kohtaa. Nään kuinka Porko pongahtaa ylös ja pois peiton alta lattialle "Aleksi ei saa ei ei ei! Se oli vahinko" Porko kiljuu paniikissa niinkuin pieni lapsi. Yhtäkkiä nään Allun Porkon edessä vitun vihaisena. "Juokse Joonas jos tahot elää!" Olli sanoo nauraen. Mutta Allu on jo hypännyt Porkon päälle ja aloittanut paini matsin. "Ei munille Ei munille! Allu kiltti ei munille!" Joonas kiljuu niinkuin pieni tyttö. Nauran Ollinkaa. Nään kuinka Allu lyö Joonasta haaroväliin mitä tuo ei koskaan tee..Porko tais suututtaa Allun oikeesti pahasti.."AI VITUN VITUN VITTUUUUU!"Porko huutaa tuskissaan ja pääsee Allun otteesta pois. Nään kuinka Porko kävelee vaivalloisesti Ollin selän taakse suojaan. Yhtäkkiä Allu pomppaa ylös ja lähtee kävelemään Ollia ja Porkoa kohti. Olli väistyy nopeasti järkevää myönnän.."Ei ei ei!" Joonas kiljuu kun Allu ottaa tuon hupparista kiinni ja alkaa raahaan suihkua päin. Suihkua- mitä vittua Aleksi.. Pomppaan nopeasti ylös ja menen vessaan missä Joonas ja Allu on jo..
Joonas:
Ei helvetin helvetti..oli iso virhe herättää Aleksi.."Aleksi lopeta anelen pliis oo kiltti" sösöttän kun tajuan mitä tuo poika aikoo tehdä. Joel nauraa oven suussa Ollin kanssa. "Joel auta!" Huudan paniikissa. Yhtäkkiä huomaan että istun suihkun lattialla..Ei vittu!Aleksi ei!.. yhtäkkiä tunnen kuinka jääkylmä vesi valuu hius pehkoani pitkin vaatteille ja alan kiljumaan kuin pieni tyttö.
Joel:
Aleksi oikeasti teki sen..noh ei se minua kiinnosta..Nauran kuinka kimeä ääni Porkosta tulee. Allu yhtäkkiä vaan lähtee pois kylppäristä ja paiskaa oven kiinni. "Oho oho" Olli toteaa. "Vitun kiva Porko" sanon ja lähden pois Allun perässä. Kävelen Ollin ja Joonaksen edellä keittiöön. Yhtäkkiä kuulen kuinka lasi hajoaa. "Allu!" Kuulen Ollin huutavan ja jähmetyn paikoilleni.
🖤499words🖤
Oonko ilkeä jos julkasen huomen vasta uuden luvun? 😏Tai siis eihän tää pahasti jääny kesken 0-0
YOU ARE READING
Joleksi
Fanfiction!Warning! -smut -kiroilua -itsetuhoisuutta -alkoholia Eli aika paljon semmoteita juttui jotka ek ihan sovellu kaikista nuorimille