pt 16

296 19 11
                                    

Aleksi:

Herään siihen kun tunnen lämpimän kehon halaavan minua takaapäin. "Jatka vaan unia " Joel kuiskaa ja alkaa silittämään kylkiäni. Nukahdan melkein heti.

Joel:

Herään kun tunnen hupparin lentävän lattialta naamaani. Avaan silmät ja nousen istumaan. "Allu mitä vittua sää sie sängyn alla teet" kysyn Allulta jonka perse ja jalat näkyvät muu kroppa on sängyn alla. "Etin Dinoa" tuo mutisee vastaukseksi. Naurahdan "No onko löytyny?". "Jos olis niin en mää täälä sängyn alla olis" tuo töksäyttää. Purskahdan nauruun. Kohta Allu kömpii sängyn alta pois ja näyttää kieltä "Tyhmäpää". "Määkin rakastan sua" sanon vittuilevasti. Tuo jähmettyy "E..etkö s sä oikeesti r rakasta mua..". Allun silmä kulmassa valuu yksi kyynel. Nousen ja menen halaan tuota "Rakas mää rakastan sua ihan helvetisti". "M miks sää sanoit t tolleen vittuilevasti s sit.." tuo sanoo ja nyyhkyttää rintakehääni vasten. "Anteeks rakas ei ollu tarkotus saada se kuulostaan siltä" sanon ja silitän tuon hiuksia. Allu purskahtaa yhtäkkiä itkuun. "H hei rakas mikä tuli" kysyn hämmentyneenä. "M mää..e en löydä Dinoa m..mistään" Allu mutisee itkien. "Määh tiiän missä se onh.." kuiskaan. "Et sit aikasemmin v voinu sanoo.." tuo sanoo itkien. Naurahdan ja päästän Allusta irti ja kävelen yöpöydän laatikolleni, avaan sen ja otan sieltä Allun dinopehmon. "DINOOO!" tuo huutaa ja tulee halaamaan sitä. "Pewottiko tua owwa tielä pimeettä laatikotta" tuo läsyttää sille ihan kuin tuo pehmolelu kuulisi ja eläisi. "Hoooo..woi ei nyt tää oot tutwassa" tuo lässyttää ja kömpii peiton alle halaten Dinoa. Naurahdan ja lähden makkarista pois. Hetken päästä Allukin taapertaa makkarista Dino mukana ja peitto päällä silleen että vaan pää näkyy. Suloinen näky. Joonas ja Olli naurahtavat kun Allu menee heidän eteen ja esittelee heille Dinon. "Heiiii! Dinowwankin on tunteet" tuo sanoo loukkaantuneesti. "A anteeksi Dino" Joonas sanoo ja koittaa pidättää pokkaa. Aleksi huomaa tuon ja potkasee Joonasta jalkaan. "Tyhmäpäitä" Allu mutisee ja istahtaa Dino sylissään heidän väliin. "Mää käyn vessassa nopee" sanon ja lähden vessaan.

Aleksi:

Kun Joel on lukinnut vessan oven tunnen kuinka Joonas vetää Dinon minun halauksesta pois. "Heiii äwä kowke" mutisen ja koitan ottaa Dinoa pois Joonakselta mutta tuo vain nauraa ja nousee seisomaan. Nousen kanssa ja huomaan Ollin tekevän samoin. "Anna se!" Mutisen jonka jälkeen koitan napata Dinoa. Joonas heittää sen Ollille joka ottaa kopin. Käännyn tuota päin ja sanon vihaisesti mutta surullisesti "Anna se tänne!". Tuo vain nauraa ja heittää sen Joonakselle. "A ANTAKAA SE!" melkein huudan heille. He jatkavat heittelyä toisilleen hetken aikaa kunnes saan Ollin heiton puoliksi kiinni. Tunnen kädet Dinossa kiinni jotka vetävät sitä pois minulta ja yhtäkkiä Joonas vetäisee niin nopeasti ja voimakkaasti että Dino katkeaa.. Katson vuorotellen Joonaksella olevaa palaa Dinosta ja minun kädessä olevaa palaa. Purskahdan huuto itkuun jonka seurauksena Joel juoksee vessasta luokseni. "Rakas mitä Olli ja Joonas teki" tuo kysyy halatessaan minua. Näytän Dinon puolikasta ja alan itkemään enemmän jos se on edes mahdollista. Tunnen kuinka kädet katoavat ympäriltäni ja nään kun Joel astuu Porkon eteen. "MITÄ VITTUA!! TOI DINOSAURUS PEHMOLELU OLI ALLULLE IHAN VITUN TÄRKEÄ ASIA!! NIIN ETTÄ JOS SAAN KYSYÄ NIIN MIKSI VITUSSA TEITTE NOIN!!??" Tuo huutaa Joonaksella. "E ei me h..haluttu v vahingoittaa sitä" Joonas mutisee. Olli tulee halaan mua ja kuiskaa "A anteeks Allu oikeesti anteeks ei ollu tarkotus". "K kyllä sä saat anteeks" mutisen itkuisena. "NYT SÄÄ PYYDÄT SILTÄ ANTEEKS!" Joel huutaa Porkolle. "Anteeks Allu e ei ollu oikeesti tarkotus..m mut se oli vaan pelkkä pehmolelu.." tuo mutisee.  Nousen ja menen makkariin paiskaten oven kiinni.

Skip pari tuntia

Olin näköjään nukahtanut koska herään siihen kun Porko tulee huoneeseen. "A Allu.." tuo mutisee. "M mee pois.." sanon ja tuijotan kattoa. Yhtäkkiä huomaan että Porko heittelee minun päälle Dino pehmoleluja ainakin 20 ja pari jäätelö pakettia. "A anteeks.." tuo sanoo ja lähtee pois.. D DINOJA!!😍!! YLI 20😍!!!WOW!!( Dino 🦖 :3 ) . Otan kaikki syliini vaivalloisesti ja kävelen sohvalle istumaan. Hymyilen leveästi ja otan taskustani jäätelö purkin ja alan syömään sitä.tottakai tarjosin muillekin mutta eivät ne ottanu..siis Dinot ei ottanut.

🖤646words🖤
Liian söpööööö!!
Määkin haluun 20 Dinoa 👁️👅👁️
Haittaiskohan Allua jos pöllisin ne siltä
Sori jos on kirjoitus virheitä

Joleksi Where stories live. Discover now