pt 20

299 18 3
                                    

Joel:

Nauran Allulle..se oli virhe... Tunnen kuinka Allu puristaa persettäni. "Hmm" mutisen. Allu virnistää "meetkö sää sinne suihkuun". "Koko ajan" vastaan ja lähen kävelemään Allu edelleen kiinni minussa. "Ai tuuks sääkin?" Kysyn. "En mut tuun katteleen sun kroppaa" tuo vastaa ja virnistää. "Pervo" mutisen samalla kun avaan vessan ovea. "Heih mää kuulin ton" Allu naurahtaa ja puristaa uudestaan persettäni. "Alluhm vaikka mää  tykkään siitä että sää koskettelet mun persettä niin ei käykö täälä"  kysyn laittaessani oven lukkoon. "No okei" tuo mutisee. "Haluutko päästää irti rakas?" Kysyn kävellessäni suihkuun. "En" tuo toteaa hymyillen. "No sit sää kastut" naurahdan ja kävelen suihkun sisälle. "Äääää! Joel oota!" Tuo kiljuu ja ottaa vaateita pois. Allu taapertaa uudestaan minuun kiinni ja laittaa kädet perseeni päälle taas."Noin nyt voit laittaa suihkun päälle" tuo hymyilee. Laitan suihkun päälle ja annan kylmän veden valua hiuksistani kasvoihin. "Äääää!" Allu kiljahtaa. "Mitäh?" Kysyn naurahtaen. "Kylmää" tuo valittaa ja halaa mua tiukemmin niin että meidän kriittiset alueet koskettavat toisiinsa. Molemmat huokaisevat. Käännän vettä lämpimälle "Onko nyt hyvä?". Tuo nyökkää. "Sielä ette pane!" Joonas huutaa oven takaa. Naurahdan "Joojoo". "Teillä on 10minuuttia aikaa pestä ittenne" Joonas huutaa. "Turpakiinni!" Allu huutaa.

Joonas:

"Olli tuo kalja mullekin!" Huudan Ollille joka on keittiössä. "Juuh" tuo vastaa ja palaa keittiöstä kahden kaljankaa. Olli kävelee vessan ovelle ja huutaa "Nyt pois sieltä! Kummiskin panette". Olli tulee viereeni istumaan ja nauraa. "Mitäh?" Kysyn hämmentyneenä. "Tais olla suihin otto kesken" tuo nauraa. "Ei vittuh" naurahdan. Kohta Allu taapertaa vaikeasti sohvalle Joelin housut jalassa. "Eih vittuh" Olli naurahtaa. "Mitäh?" Allu ihmettelee. "Tuli selväks et mitä te teitte tuola" totean naurahtaen. "Häh? Kuinka niin" tuo kysyy ihmeissään. Joel tulee kans sohvalle pyyhe ja huppari päällä. "Joeellll" Allu valittaa. "Niih?" Joel kysyy. " Sää lupasit että noi ei saa tietää että sää panit mua" Allu alkaa valittaan. "Hah! Nyt mää ainakin tiiän" Olli nauraa. "Mut sää sanoit äskön että sää tiiät mitä tehtiin"Allu marmattaa. Joel alkaa nauraan "Sori Porko". "Kai siivositte jälkenne?" Kysyn. Joel nyökkää.

Time skip hetki

Aleksi:

Nonii ja taas kännissä..hyvin meni...tosiaan en niin pahassa kun Joel. "RaKaS!" Joel huutaa parvekkeelta. Kävelen parvekkeelle "Mitäh?". "TaNsSi mUnKaA" Joel sanoo ja ottaa minun lantiosta kiinni. "Mää en osaa tanssia" valitan. "oSAaT SäÄ nY joNkUn tAnSsIn" tuo toteaa ja koittaa alkaa tanssimaan mutta pysyn paikallaan. "MuRuU tAnSsI mUnKaA" tuo valittaa. "En" tokaisen ja menen istumaan parvekkeen tuolille. "RaKaS mItÄ mUn pItÄä tEhÄ eTtÄ sAaN sUt tAnSsIin?". "Et mitenkään" tokaisen. "RaKaS KiLtTi..tEeN iHaN mItÄ vAaN" tuo anelee. "En tuu tanssiin" sanon. "RaKkAs VoIn pAnNa SuA NiIn kOvAa eTtÄ naApuRitKin kUulEe jOs tUuT tanSsiIN" tuo anelee. "Rakas toi kuulostaa ihanalta mutta en tuu tanssiin" naurahdan. "RaKaS kiLtTi" Joel sanoo polvillaan edessäni. Naurahdan "No on kolme ehtoo". "MäÄ teEn iHan mItÄ vaAn" tuo sanoo. "No esimäinen on että sun pitää tanssia muumihumppa". Joonas alkaa nauraan. "OkEi mItKä oN vIe nE kaKsI" Joel kysyy. "Huomenna ja yli huomenna on kyllä päivä" totean. "NiIn SiIs mIkÄ?" Joel hämmentyy. "Sää teet kaiken mitä haluun ja ei vastausta et saa käyttää" selitän. Joel nyökkää. "Ja että yli huomenna on pano päivä" sanon viimeisen ehdon johon Joel virnistää. "LaItA sE bIiSi pÄäLlE" Joel sanoo. Laitan muumihumpan päälle. Joel alkaa tanssiin ja pysyy juuri ja juuri pystyssä. Minä, Olli ja Joonas purskahdamme nauruun. Olli alkaa kuvaan joelia nauraen. "En MäÄ pYsY pyStYsSä"  Joel väittää ja kaatuu maahan nauraen.

🤍551 words🤍
Sori ku ei oo tullu mut oon ollu töissä ja sit menin mun iso mummulaan Maalle Jossa ei toiminut netti 🥲

Joleksi Where stories live. Discover now