pt 18

294 20 7
                                    

Juhannuksen kunniaks pitempi luku :3

Aleksi:

Tasaan hengitystäni ja Joel makoilee päälläni. Yhtäkkiä kuulen tasaista Tuhinaa päälläni. "Nukuks sä rakas?" Kysyn. En saa vastausta joten tuo nukkuu. Silittelee tuon hiuskis ja selaan ig:tä samalla. Menen selaamaan Joelin kuvia. Olen aika vanhoissa kuvissa kunnes tuo sanoo "En mää ny noin hyvännäkönen oo". "Hui saatana sun piti nukkua" säikähdän vähän. "Nukuinkin kunnes aloit selaan mun vanhoi kuvia" tuo hymähtää. "Aha" mutisen. Otan tuon vanhasta ig kuvasta ss:n jossa Joel on vauva."Heih mitä sää teit?" Tuo kysyy muka vihaisena. Pussaan tuon päätä "Lisään tän mun taustakuvaks". "Et varmaankaan lisää" tuo mutisee ja nostaa päätään silleen että näkee minut. "Oho hups" sanon naurahtaen. "Ihan tyhmä oot" tuo mutisee. "Ja minkälainen taustakuva herralla on?" Tuhahdan. "Sinä tietenkin" tuo sanoo. "Näytä" tokaisen. Joel ottaa puhelimensa esiin ja avaa sen. Siinä on kuva minusta jossa seison olkkarissa Joelin isoissa vaatteissa ja tukka ihan pörrössä. Tietenkin pidän Dinoa tuossa kuvassa sylissä. Tuhahdan. "Äwä nyt oot söpö" tuo läsyttää. Tuo avaa puhelimen kokonaan. "Mit-". Nään itseni seisomassa pelkillä uima sortseilla hymyillen iloisena. Siis Joelin taustakuvassa. "Tää on söpö kans" tuo toteaa. "Tyhmä" tuhahdan. "Äläs nyt toi ei oo ees paha..mää voisin laittaa sun nuden mun taustakuvaks" tuo sanoo. " Ja sitä et sitten tee!" melkein huudan. "Eiku mi-" silmäni suurenevat. "m mistä oot saanu mun nuden?" Kysyn hätääntyneenä. "Nudet..no siis sää laitoit mulle kännissä aina välillä ja sit oon ite ottanu" tuo sanoo hymyillen."Mitäh! Kuinka useasti laitoin sulle?" Kysyn pelokkaasti. "Öhhmm..aina ku olit kännissä..yhtenä yönä kutsuit mut sun luo pitään hauskaa" tuo sanoo ja naurahtaa. "Eih vittu" sanon ja peitän kasvoni käsillä.

Joel:

Nauran. "Rakas ei se mitään" Sanon ja laitan pääni hänen rintakehälle. " Ihan vitun nolooo" tuo valittaa "Ei oo" sanon nauraen. "Olipas me ei oltu sillon yhessä..." Tuo Mutisen. "Ei ollu mää tykkäsin niistä" Sanon virnistäen. Allu lyö mua hellästi päähän."Hei toi sattu" valitan niinkuin pikku vauva. "No voi anteeksi..." Allu sanoo vittuutuneena. "Hei rakas älä ny" naurahdan. Tuo oli virhe.. Tunnen Allun lähtevän altani ja kohta tuo paiskaa makkarin oven kiinni."Ei vittu" kiroan hiljaa. Nousen ja menen koputtamaan oveen. "Et saa tuwwa" tuo sanoo kiukkuisena. Avaan kumminkin oven ja nään tuon sängyllä halailemassa huppariani ja toinen huppariani päällä. "Mää sanoin että EI saa tuwwa" tuo mutisee. Kävelen sängylle ja istun Allun viereen. Näen kuinka tuo nousee ja menee sohvalle. "Heii rakas älä nyt" sanon ja menen oven suuhun. "Jää sinne"tuo mutisee ja kääntää selän sohvalla. "Aijoks sä nukkua?" Kysyn. En saa vastausta ja menen sängylle makaan ja selaamaan ig:tä

Time skip pari tuntia

Aleksi:

Nousen koska en saa unta yksin. Kävelen makkarin ovelle ja huomaan Joelin nukkuvan ja halailevan tyynyä. Alan itkeä hiljaa ja lähden sohvalle. Hetken päästä näen kuinka Joel tulee unisena luokseni ja nostaa minut syliin. Halaan tuota tiukasti ja nyyhkytän tuon olkapäähän. Joel silittää hiuksiani ja kysyy "Mikä on rakas?". "N nokun s sä...e et tullu m mun viereen j ja nukuit i ilman mua..." Änkytän. Joel nousee ja pitää minua sylissä. "Mennään nukkuun rakas" Joel toteaa. "Mutkun n nälkä" valitan. Joel kävelee keittiöön ja laskee minut istuun ruokapöydälle. "Käykö leipä?" Tuo kysyy. Pudistan päätä ja vastaan "Mulla on nälkä". "Oota mää soitan Joonakselle et onks sillä ruokaa" tuo toteaa ja alkaa soittaan. Kun puhelu on loppu tuo toteaa "Mennään sinne". Taaperran eteiseen ja avaan oven "Tuu jo" valitan Joelille. Tuo kävelee eteiseen ja tulee käytävään kanssa. Laitan oven kiinni ja pimpotan viereistä ovea.

Joonas:

Menen avaamaan oven jonka takaa paljastuu Allu ilman housuja Joelin huppari päällä ja Joel jolla on vain housut. Naurahdan näylle. "Mitä sää naurat" Allu kysyy närkästyneenä. "En mitään" mutisen pidättäen naurua. Allu kävelee ohitseni vihaisena ja menee suoraan keittiöön. Katson Joelia joka on nukahtanut eteeni nojaten kenkä kaappiin. "Joel!"huudan. Tuon jälkeek Joel avaa silmät ja katsoo ympärilleen. "Tuuks sääkin syömään?" Kysyn. "Joo" tuo mutisee vastaukseksi ja lähtee kävelemään keittiöön.

Olli:

"Iltaa" totean Aleksille joka näyttää hyvin väsyneeltä ja närkästyneeltä. "No terve" tuo mutisee vastaukseksi. Joel tulee myös keittiöön. "Onks kaikki hyvin?" Kysyn Joelilta hiljaa. "Allulla on nälkä kiukku ja sitä väsyttää ja vituttaa kaikki" tuo selittää minulle väsyneesti. "Ouh" naurahdan pienesti. "Missä on ruokaa" Allu kysyy kiukkuisena. "Tos hellan päällä ihan" Porko sanoo takaani ja osoittaa ruokaa.

Time skip 30min

"Onko nyt Allulla parempi mieli?" Kysyn naurahtaen. "Joeeelllll" Allu mutisee. "Mm?" Joel sanoo sohvalta puoli unessa. "Mua väsyttää" Allu valittaa. Näen kuinka Allu taapertaa Joelin eteen. "Jäädään tähän nukkuun" Joel toteaa. Yhtäkkiä Allu makaa lattialla..mitäh?.."Mitä sää teet?" Joel kysyy ja avaa silmät. "Koitan nukkua" Allu mutisee. Naurahdan. "Ja miks lattialla?" Joel kysyy hämmentyneenä. "Koska sää nukut siinä silleen että mää en mahdu" Allu mutisee itkuisella äänellä. "Tuu Olli" Joonas kuiskaa ja kävelee makkariin. Joonas hyppää sängylle peiton alle ja tekee minulle tilaa. Menen sängyn toiseen päähän ja laitan silmät kiinni. Hetken päästä Joonas nukahtaa viereltäni. Minäkin nukahdin aika nopeasti..

🤍803 words🤍
Juuh tää piti tulla juhannuksena mut ei ollu aikaa ja maanantaina oli aivan helvetin huono olo joten kirjoitin tän vasta eilen loppuun sori 😅
PS:sori jos on kirjoitus virheitä

Joleksi Where stories live. Discover now