Pt 11

329 18 2
                                    

Aleksi:
Silittelen Joelin hiuksia, joka on käpertynyt minuun kiinni. Joelin hiukset ovat aivan takussa mutta en välitä siittä niin paljoa. Yhtäkkiä kuulen, kun puhelimeeni tulee viesti. Päätän koittaa saada puhelimeni Joelin yöpöydältä. Kurkotan puhelimeni luokse hyvin vaivalloisesti, koska vaikka Joel nukkuu hän pitää minua voimalla kiinni itsessään. Saan viimeinkin kurkotettua puhelimen käteen. Huomaan että porkon Alamaiset ryhmään oli tullut viestiä

            Porkon Alamaiset🖤
Niko🖤: En pääse treeneihin tnä mennään mun porukoille Joonaksenkaa
Olli🖤: Okei en määkään pääse...
Porko🖤: niih ja Miks matela ei muka pääse?
Olli🖤: Ööömm... Meen pyöräileen
Tommi🖤: Jaaha No perutaanko treenit sit tältä päivää jos kukaan ei tuu?
Niko🖤: Sopii mulle
Olli🖤: juuh
Minä: Okei nähään sit huomen

Kun juttelu on päättynyt menen selaamaan ig:een. Ei sielä mitään uutta ole tullut vain fanien hienoja piirustukisa meistä ja jne. "Paljon kello on?" kuulen kysymyksen vierestäni. "Huomenta rakas unikeko ja öö.. Kello on 11.00" vastaan Joelille jonka jälkeen tuon silmät isonevat ja hän sanoo "Me myöhästytiin treenesitä". "Treenit on peruttu tältä päivää koska Porko ja Niko menee Nikon vanhemmille ja Olli menee pyöräileen" vastaan tuolle rauhallisesti.  "Ai.." Hän vastaa, jonka jälkeen painaa päänsä rintaani. "Mitä haluut tehä tnä?" kysyn, jonka jälkeen tulee pitkä hiljaisuus. "En mää tiiä päätä sää" Joel vastaa viimeinkin. "Katotaaks vaikka jotain?" kysyn, jonka jälkeen tunnen nyökytyksen rintakehälläni. "No Hmmm.. Mitä Hokka haluaa katsoa?" kysyn. "Haluun kattoo sua" Hän sanoo ja hymyilee rintakehään vasten. " Jaaha" naurahdan ja alan pussailemaan Joelin naamaa. Kuulen kuinka Joel kikattaa niinkuin pikku lapsi. "Katotaan joku kauhu elokuva" Joel toteaa yhtäkkiä. "OkEi" vastaan.

Joel:
Istun sohvalla Allu vieressäni, joka vain tuijottaa inhoten kauhu elokuvia. "Ei meijän oo oikeesti pakko kattoo kauhu leffaa jos sää et haluu" sanon pidätellen naurua. "Ei ky.. Kyllä me voidaan kattoo jos sää haluut" Aleksi vastaa. "Kiitos rakas" sanon hänelle, jonka jälkeen suutelen häntä. Irtaudun hetken päästä suudelmasta. Katson Allua jolla on koiran pentu ilme ja auringon valon takia kimmeltävät silmät. En kestä kuinka söpö hän on. "Mitähh??" kysyn tuolta mailan söpöimältä musta hiuksiselta. "Vie yks" Hän sanoo söpöimmällä äänellään minkä hän saa. Suutelen häntä uudestaan ja irtaudun vasta silloin kun on pakko saada happea. "Kiitosshh" hän sanoo tasaten hengitystään. "Katotaan tää!" melkein huudan. Katsahdan Allua, joka vain nyökkää. Ei ehitä kattoo elokuvaa ees 20 minuuttia enempää ennenkö Allu säikähtää ja hyppää melkein päälleni."Pelottaako pikku awwua" kysyn vittuilevasti johon kuulen vastauksen "Ei halusin vaan tulla tähän". Naurahdan jonka jälkeen keskityn taas elokuvaan. Jo hetken päästä Allu säikähtää uudestaan, mutta tämän kertainen säikähdys oli isompi. Näen kuinka Allu juoksee makkariin ja paiskaa samalla oven kiinni. Sammutan telkkarin ja kävelen makuuhuoneeseen. Allu oli näköjään mennyt peiton alle piiloon joten kävelen hänen luokseen ja silitän häntä peiton läpi. "Kuka sielä! etkai sää oo murhaaja?" kuulen hänen sanovan peiton sisältä peläten. "Joo mää oon se kirves murhaaja ja tulin nyt tapaan sut" sanon, jonka jälkeen raotan peiton kulmaa missä Allu on ja huudan "PÖÖ!". Tunnen kasvoissani tyynyn ja huomaan, että Allu on lyönyt minu tyynyllä ja vetänyt peiton päälleen uudestaan. "tyhwä!" Hän sanoo peiton alta. "Sori pikku awwu" sanon. "Et saa Anteeks" hän sanoo samalla, kun vetää peiton päänsä päältä pois. "Nyt mää keksin!" sanon ja haen olohuoneesta Dino pehmolelun. Annan sen Allulle, joka ottaa sen ja halaa sitä. "Dino syö Joew se on iwkee mulle" Allu lässyttää tuolle pehmolelulle ihan kuin se eläisi. "Saanko mää anteeks" kysyn. "Ööhhmm.... Yhdellä ehdolla" Aleksi sanoo. "No millä ehdolla?" kysyn. "Mä haluun kialarin" Hän sanoo päätäväisesti, jonka jälkeen tarraudun hänen huuliin ja suutelen häntä ja ujutan kieleni mukaan.

🖤581 words🖤
Sori ku ei oo tullu tätä oon ollu kipee ja kirjotellu muita kirjoja xD

Joleksi Where stories live. Discover now