pt 15

293 18 5
                                    

Aleksi:

VITUN PORKO SAATANA!!..Äääähh vihaan kaikki tällä hetkellä myös itseäni..lähden kylppäristä ja pamautan oven perässäni kiinni. Kävelen keittiöön ja otan kaapista lasin johka kaadan vettä. Käteni tärisevät niin paljon että en saa juotua vettä.olen laskemassa lasia, mutta yhtäkkiä lasi menee rikki puristukseni voimasta. Ai saatana! Käteeni sattuu ja kuulen kun Olli sanoo "Allu!". Tärisen, jalkani pettävät ja yhtäkkiä huomaan olevani lattialla. Tunnen vain vitunmoista kipua kädessäni en mitään muuta kunnes.... "Allu rakas kato tänne!" Kuulen Joelin sanovan itkuisella äänellä ja ravistelevan mua.

Joel:

"Allu rakas kato tänne!" Melkein huudan ravistellesani Allua. Tuo kääntää päänsä ja sanoo "M..mulle tuli haava". Tunnen kuinka Olli tulee viereeni ja alkaa ottaan lasin siruja Allun kädestä pois ja putsaa sitä. Allu alkaa vaan itkeä kivusta ja alkaa purra omaa kättään ettei huutaisi .halaan tuota. "Älä rakas pure omaa kättä" sanon hiljaa. "Pidä Aleksi paikoillaan tää sattuu..." Olli sanoo yhtäkkiä, jonka jälkeen Allu alkaa rimpuilla. "EI EI EI!"tuo huutaa itkuisella äänellä. Koitan pitää allua paikoillaan mutta en onnistu siinä. "Tää on Allu pakko muuten se tulehtuu ja niih.." Olli sanoo. Allu alkaa rimpuilla enemmän ja tajuan että en pysty tähän tehtävään yksin. "Joonas mee Allun jalkojen päälle" sanon porkolle jonka jälkeen Allu alkaa potkimaan jaloillaan. Joonas pääsee kumminkin Allun jalkojen päälle ja minä halaan ja pidän Allun kädestä kiinni samalla kun tuo itkee hysteerisesti. "A anteeks rakas korvaan tän sulle jotenkin.."mutisen ja koitan pitää allua paikoillaan.

Aleksi:

"S sattuuuuu!!" Huudan kivusta kun Olli ottaa lasin sirua pois kädestäni. Tunnen yhtäkkiä painon lähtevän jaloistani ja koitan potkaista Ollia että lopettaisi mutta osun Joeliin... Tunnen kun Joel joka on päälläni alkaa nyyhkyttään hiljaa..ei vitun vitun vittu Aleksi.."LOPETTAKAA!"Huudan jonka jälkeen en saa happea..Olli sai ilmeisesti lasin sirun pois, koska Joel päästää irti. "H...happi" sössötän itkun seasta. "Koita rakas hengittää mun tahdissa" Joel sanoo ja alkaa hengittään tasaisesti..hetken päästä hengitän jo normaalisti. "A anteeks.." mutisen. "Ei sun tarvii pyytää multa anteeks" Joonas toteaa. "En mää sulta pyytänykkään" töksäytän jonka jälkeen kaikki alkavat nauraa. "Anteeks r rakas.." mutisen. Joel halaa mua "Shh shh se oli vahinko et voinu sille mitään". Tunnen yhtäkkiä lattian katoavan altani ja tajuan olevani Joelin sylissä. Joel laskee mut sängylle makaamaan ja peittelee. Halaan tyynyä, koska tajuan että Joel ei ole tulossa viereeni. Laitan silmät kiinni ja nukahdan.

Olli:

Siivoan keittiötä yhdessä Porkon kanssa joka on läpi märkä. "Porko!" Joel töksäyttää yhtäkkiä. "Mitäh?" Joonas kysyy närkästyneenä. "Tänne tulee kohta vesi vahinko jos et ota noita sun vaateita pois" Joel naurahtaa. Joonas ottaa hupparin ja housut pois ja vie ne kuivumaan auringon valoon parvekkeelle. Porko tulee takaisin keittiöön Joelin joku musta huppari päällä. "Hei mun huppari" Joel alkaa heti valittamaan. Nuo kaksi ovat niinkuin vanha pariskunta. "Ite annoit Allun kastella mut" Joonas alkaa valittamaan. "Mitä mun olis pitäny tehä? Sanoo että ei rakas älä kastele Joonasta vaikka se herätti sut vesipyssyllä" Joel naurahtaa. "Joo o!" Joonas töksäyttää. "En mää ainakaan olis uskaltanut sanoo mitään" sanon ja nauran. "Mää meen nukkuun Allunkaa tehkää mitä haluatte kunhan ette herätä meitä" Joel sanoo ja katsoo vihaisesti Porkoa, jonka jälkeen hän taapertaa makkariin Allun luokse.

🖤514 words🖤 
Sori ku ei tullu heti vaikka lupasin mutta kävi pieni onnettomuus🥲 en ainakaan kaatunu pahasti kun vein koiraa ja nolannu  itteeni😂😭

Joleksi Where stories live. Discover now