Pt 1

1K 28 3
                                    


Joel:

Herään siihen kun tunnen lämpimän  hengityksen niskassani. Käännyn hitaasti katsomaan kuka tämä henkilö on ja tajuan sen olevan Aleksi. "Aleksi
Mitä hemmettiä" sanon ehkä vähän turhankin kovalla äänellä koska nään kun hän avaa silmänsä nopeasti ja kun tajuaa missä hänen kätensä ovat hän ottaa ne nopeaa pois. "An.. Anteeks.." allu sopertaa kunnes keskeytän hänet "Ei se mitään..". Nään kuinka Aleksi huokaisee ja alkaa tuijottamaan kattoa. "Allu.." sanon ja hän kääntyy katsomaan minua en saa ääntäkään lähtemään huuliltani vaan jään katsomaan tuota sinisilmäistä pörröpäätä, kunnes hän heiluttaa kättään kasvojeni edessä "Joeell huhuu" Hän sanoo kun on lopetanut heilutamisen. Tajuan että minun pitäisi sano jotain mutta en pysty siihen vieläkään, mutta muutaman sekunnin päästä saan sanottua " En oo saanu pitkään aikaan nukuttua paremmin kun tänään sun halauksessa". Nään kuinka hän punastuu ja lähtee huoneesta pois. Minulle tulee vähän haikea olo vaikka en tiedä miks koska en vain voi olla ihastunut bändi kaveriini joka on yksi parhaimista kavereistani en vaan voi.

Aleksi:

Tunnen kuinka punastun ja päätän vain lähteä tilanteesta pois ja ihan hyväkin niin koska muuten olisin oksentanut Joelin päälle. Istun nyt vessan lattialla nojaamassa vessan pönttöön säikähdän kun tunnen käden joka silittää selkääni ja laitaa hiukseni ponnarilla kiinni. " Minkälainen olo? Haluutko vettä tai jotain" Joel sanoo rauhallisesti vierestäni. "Joo voisin mää vettä ja buranaa otta" vastaan väsyneesti takaisin. Hetken päästä istun joelin sohvalla selaamassa puhelinta vaikka minun pitäisi varmaan mennä auttamaan Joelia tekemään ruokaa, mutta minulla on niin huono olo, että en pysty siihen. Kuulen kun Joel lauleskelee keittiössä kunnes nukahdan hänen sohvalleen.

Joel:
"ALE..." olin huutamassa häntä syömään mutta keskeytän lauseeni hyvin nopeasti kun huomaan että hän nukkuu sohvalla. Liian yli söpöä en kestä hetkonen Joel EI EI EI sää et voi tykätä Aleksista. Herään ajatuksistani siihen kun hän mutisee unissaan " Joel mulla on kylmä tuu tänne". Jähmetyt paikalleni ja kysyn "Allu nukuksä?". Hän sopertaa "Koitan mutkun täälä on liian kylmä.. Tuu lämittään!". Kävelen hakemaan peittoa makkarista ja tuon sen Aleksin luo ja peitellen hänet. Olen lähdössä syömään keittiöön mutta Aleksi tarttuu kädestäni ja vetää minut sohvalle itseensä kiinni. Olen jäykkä ja Aleksi varmaan huomaa sen koska tulee minuun ihan kiinni ja kuiskaa "Tässä on hyvä olla ja ei oo enään kylmä". Punastum mutta samalla näen tuon liian ihanan hymyn hänen kasvoillaan. Tuijotan Aleksia ja silitän hänen hiuksiaan kunnes nukahdan itsekin.

🖤382 words🖤 sori tää alku luku on vähän lyhyehkö mut se ois näytäny tyhmältä jos se ois jatkuu samal sivul seuraavasta kohtauksesta :)
Kertokaa pliis mp täst kirjasta ja tähdenkin saa antaa jos tykkäs :))

Joleksi Where stories live. Discover now