Skip 1 kuukausi
Aleksi:
"JOEL MEE AUTTAAN PORKOO KANTAAN TOI TELKKARI TÄNNE!!" huudan Joelille. "Joo joo" tuo sanoo ja lähtee Porkon luo. Nään kun Porko ja Joel kantaa telkkaria Joelin ja minun makkariin. Niin joo siis me muutetaan Joelinkaa yhteen. "Oliks siinä kaikki?" Joel kysyy hetken päästä. "Juu oli" sanon iloisena. Alan järjestelemään vaateitani Joelin tai no nykyään meidän vaatekappiin. "Heippa!" Joonas huutaa jossain kohti eteisestä. "Moro" vastaan tuolle jonka jälkeen kuulen oven pamahtavan kiinni. Laittelen vaateita kaappiin, mutta yhtäkkiä tunnen kädet vyötärölläni. "Moih" Joel kuiskaa korvaani. "No Moih Joel" vastaan, jonka jälkeen tunnen kun Joel kääntävät minut ympäri. "Mää en oo Joel!" tuo sanoo esittäen vihaista. "No moi Daddy" sanon ja virnistän."Nyt kuulostaa paremmalta" Hän virnuilee.(NYT TULEE SMUT KOHTA SIKPPAA JOS HALUUT SE LOPPUU KUN TULEE HUUTOMERKIT)
Suutelemme kiihkeästi kunnes on pakko ottaa happea. Joel nostaa mut sen syliin ja kaataa sängylle samalla kun suutelemme. Käteni seikkailevat Joelin hiuksissa. Tunnen Joelin sivelemässä jalkojani ja hetken päästä puristamassa hellästi kriitistä aluettani. "Oho katos sulle tuli ongelma" tuo sanoo flirtailevasti. "Haluuks sää auttaa sen ongelman poistamisessa?" kysyn flirtailevasti. Joel alkaa riisumaan housujani samalla kun suutelee kaulaani. Huokailen hiljaa. Tunnen kuinka Joel vetää housuni pois. Hän siirtyy huuliensa kanssa koko ajan alemmas, kunnes hän on minun kriitisen alueen kohdalla. Tunnen Joelin huulet kriitisellä alueelani. "Ahhmm" huokailen kun Joel alkaa liikuttamaan päätään. Joel nopeuttaa tahtia ja minä huokailen lujempaa "Ahhmm Joellhhh". Säikähdän vähän, kun Joelin 2 sormea menee sisääni. "Anteeks voin lopettaa jos sää haluut?" tuo kysyy säikähtäneenä. "eiihh jatka vaan mää vaaannhh säikähiin" sanon huokailujen välistä. Joel jatkaa nopeuttaen molempia liikettä. "Ahhmm Jooellh mää tuun kohtaahh!" ehdin juuri sanoa ennenkuin tulen. Joel nielaisee kaiken ja jatkaa sormitusta. Selkäni kaartuu vähän ja joudun puristamaan lakanoista. "Ahhmm.. Joeellhh" huokeilen ja nään Joelin virnistävän. "Mulle tuli ittelekin ongelma kun katoin sua kun sää huokailit" Joel toteaa flirtailevasti. "Hhhaaluuks sähh että määhh autanhh?" kysyn jonka jälkeen sormet katoavat sisältäni."No siis ei yhtään haittais" tuo toteaa flirtailevasti. Alan avaamaan Joelin vyötä, jonka aikana olen päätynyt Joelin kanssa kielariin. Irtaudun suudelmasta hetken kuluttua ja vedän Joelilta housut pois. Otan hänen kriitisen alueen suuhuni ja alan liikuttamaan hitaasti päätäni."Ahhmm" Joel huokailee. Nopeutan tahtia jolloin Joel puristaa lakanoita nyrkissään. Kuulen hetken päästä jo sanat "Mää tuunhh kohta". Hidastan liikettäni ihan tahallaan. "Saatanahh kaunisvesiihh" Joel huokailee. Nopeutan tahtia ja kohta tunnen lämpimän nesteen suusani. Nielaisen kaiken jonka jälkeen menen Joelin päälle makaamaan.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joel:
Silittelen allun hiuksia, joka kohta varmaan jo nukahtaa päälleni. Kohta kuulen jo tasaista tuhinaa päältäni. Otan yöpöydältä puhelimen ja katson Porkon viestit.Poosu🥵
Poosu🥵: Oho oho Hokka saa😼
Poosu🥵: OLKAA HILJENPAAA
Poosu🥵: NYT ALLU ON KYL HOMMISSA😼😼
Minä:TURPA KII PORKO!
Poosu🥵:😼😼
Minä: MISTÄ VITUSTA SÄÄ TIIÄT ET SE OLI ALLU!?
Poosu🥵: kyl mää sun voihkeen tunnistan 😼😋
Minä: Nonii Porko nyt menee jo yli...Sammutan puhelimen ja alan silitellä Allun hiuksia. "Hyvää yötä rakas" Allu sanoo yhtäkkiä. "Ai sää olit hereillä" sanon kysyvästi. "Heräsin siihen kun laitoit puhelimen yö pöydälle" Allu ilmoittaa. "Jaa no öitä" vastaan, jonka jälkeen allu Käpertyy rintaani kiinni ja alkaa taas nukkua.
🖤515 words🖤
Juuhh tää oli tämmönen smut luku ns
Älä unoha antaa tähtee 😋 ilmotakaa jos on kirjoitus virheitä koska en jaksa tarkistaa :3
YOU ARE READING
Joleksi
Fanfiction!Warning! -smut -kiroilua -itsetuhoisuutta -alkoholia Eli aika paljon semmoteita juttui jotka ek ihan sovellu kaikista nuorimille