Väli tiedote oon päättäny että en laita smut varotuksii tai mitään:3 sori jos olisit halunnut et on mut juuh
Joel:
Allu taapertaa Dinojen kanssa sohvalle ja alkaa syömään jäätelöä..ei ollu yllätys. "Haluuteks te jäätewöö" tuo kysyy. "Joo" Olli sanoo jonka jälkeen Allu toteaa "En mää teiltä kytyny". "Keltä sit" Porko naurahtaa. Allu nostaa Dinoja sylissään "Näiltä". Tuon jälkeen hän laskee jäätelö purkin pois ja nojaa Ollin hartiaan. Hei mun pitäisi olla Ollin paikalla. "Ollliiiii...voitaisko vaihtaa paikkoja" kysyn johka saan vstaukseksi nyökkäyksen. Olli siirtyy pois ja minä menen Allun vireen. Hetken päästä tuo työntää minua makaamaan ja laittaa pään rinnalleni. Silitän Allun hiuksia kun tuo kattoo jotain ohjelmaa telkkarista. Itse selaan ig:tä.
Joonas:
"Olli lähetäänkö ku noi vaan on kiinni toisissaan" sanon ja naurahdan. "Joo!" tuo sanoo ja nousee. Nousen itse ja lähden kävelemään ovea kohti laittamaan kenkiä "Heippa lapsi ja lapsen raiskaaja!" huudan ihan vittuilaakseni ennenkö suljen oven. "KUINKA NIIN LASTEN RAISKAAJA!" Joel koittaa huutaa minulle vielä. Nauran Ollin kanssa kunnes kuulen Aleksin melkein huudon "L LASTEN!?". Purskahdamme nauruun Ollin kanssa. "Tuuks sä mulle vai meetkö kotiin?" Kysyn Ollillta hetken päästä. "Öömm.. tuun teille" tuo sanoo hymyillen.
Aleksi:
"Ai että oikeen monikassa?" Mutisen. "Häh?" Joel kysyy. "Käytit tota sanaa monikossa" töksäytän. Tunnen yhtäkkiä kädet ympärilläni. tunnen oloni turvalliseksi. "Anteeks rakas..en mää ku vaan yhtä lasta nussi joka oot sinä" tuo sanoo. "Aha" mutisen. "Voin todistaa sen" Joel sanoo yhtäkkiä. Virnistän ja tunnen kuinka Joelin kädet liukuvat alas päin perseeni kohdalle. "No miten herra vois sen todistaa?" Kysyn ihan kiusakseni. Tunnen kädet jotka puristavat persettäni ja huokaisen.
Joel:
"Ahhm" Aleksi sanoo päältäni ja saa minulle ongelman. Yhtäkkiä Allu nousee hajareisin syliinii istumaan ja tulee suutelemaan minua. Purasen Allun ala huulta jotta saan ujutettua kielen mukaan. Nousen istumaan Allu vielä sylissäni suudelmien keskellä. Allu vetää paitansa pois ja alkaa tehdä syli tanssia. Kuola valuu kun tuota näkyä katsoo. "Mitäs herra siinä kuolaa" tuo kysyy jonka jälkeen punastun. "Panehh muah Daddyhh" tuo kuiskaa korvaani. Tulen pelkästään tästä. Allu varmaan tajuaa sen koska jatkaa syli tanssia. Ei siinä kauaa mene että minulla seisoo taas. Allu virnistää ja alkaa ottaan housujamme kiduttavan hitaasti pois. Vedän oman paitani pois. Viimein kun Allu on saanut molempien housut pois tuo tulee tekemään minulle fritsuja. "Onks meillä liukkaria" kysyn."käyks jos vedettäis ilman?" tuo kysyy hiljaa. "Ootko varma?en haluu että sua sattuu" kysyn varmistaakseen. "Oon varma"tuo toteaa ja alkaa suudella minua. Nostan Allua ilmaan niin että tuo laskeutuu minun kriitisen alueeni päälle."Ahhmm" huokaisemme molemmat toistemme suuhun. "Haluutko totutellah?" Kysyn. "Jooh " tuo sanoo ja annan hänen hetken totutella kokooni. "V valmish" Allu sanoo hetken päästä ja alan nostella allua hitaasti ylös alas. "Ahhhmm Daddyhh" Allu huokailee samalla kun ottaa minusta tukea. Nopeutan Allua vähän "Ahhh Rakash mun on päästäväh nopeempaah" sanon. Tulen pois Allun sisästä ja laitan tuon makaamaan sohvalle. Työnnyn uudestaan tuon sisään ja alan liikkua nopeasti. "Ahhh!" Allu melkein huutaa kun osun oikeaan kohtaan. Alan liikkumaan täysiä ja koitan pitää oikeaa kohtaa. "Ahhh! Määhh tuunh kohtahh" sanon. "Tuuhhh vaanhh" Allu koittaa sanoa huokailujen välistä. Laukean tuon sisälle ja melkein huudan "Aahhhh!". Vetäydyn Allusta pois ja tajuan että Allu ei ole vielä tullut."Anteeksh rakash oota mää autan" sanon ja alan ottaan Allulta suihin. Allun selkä nousee vähän mutta painan sen takaisin sohvaan ja lopetan suihin oton. Laitan kaksi sormea Allun naaman eteen ja sanon "Nuole". Kun Allu on nuollut sormeni työnnän ensin yhden sormen sisään joka värähtää kosketustani. Liikutan sormea hitaasti "Agghhh" tuo huokailee. Laitan toisen sormen mukaan ja nopeutan tahtia samalla kun alan ottamaan tuolta suihin. "Ahhhmmm!! Joelhh määhh tuunh kohtahh!" Tuo huokailee. Hidastan ihan tahallaan koska tuo käytti väärää nimeä ja taitaa tajuta sen itsekkin. "Daddyyhh nopeempaahh määh anelenhh" tuo huokailee ja puhuu samaan aikaan. Nopeutan molempien tahdin ihan täysiks ja tunnen lämpimän nesteen suussani. "Ahhh!" Allu huokaisee. Lopetan sormittamisen ja menen tuon päälle makaamaan. "Kiitosh" tuo sanoo ja silittää minun hiuksia.
🖤643 words🖤
Jooh tota noinh täs olis nyt sit smutti luku:3 anna tähti jos tykkäsit..anteeks jos on kirjoitus virheitä
YOU ARE READING
Joleksi
Fanfiction!Warning! -smut -kiroilua -itsetuhoisuutta -alkoholia Eli aika paljon semmoteita juttui jotka ek ihan sovellu kaikista nuorimille