Sori tää alku kertoo Joonaksesta ja Nikosta😅
Joonas:
Saavun Joelin ovelle. Olen seisyt tässä vrm jo 5 minuuttia, koska en uskalla koputtaa. Viimein päätään koputtaa joelin oveen ja hetken päästä näen hänet avaamassa oven. "onks Niko täälä?" kysyn jännittyneenä. "On. Mut Niko on ihan romuna ja sää tiiät kyl miks" Joel sanoo totisena noniin vihaan vielä enemmän itseäni koska satutin Nikoa. Kävelen sohvalle jossa Aleksi halaa Nikoa ja katson Nikoa suoraan silmiin.Niko:
Näen Joonaksen kävelevän sohvalle viereeni ja tuijotavan minua. "No mi..." en ehdi sano loppuun ennenkö tuo kihara hiuksinen kitaristi suutelee minua. Vastaan suudelmaan intohimoisesti, kunnes se päättyy koska kumpikaan ei saa happea enään. "Mut sähän torjuit mut äskön nii mitä helvetti tää on?" kysyn ihmeissäni ja nään, että Joonas punastuu oho oho. " Mää vaan menin ihan shokkiin anteeks Niko.." Joonas sopertaa katsoen alas päin. " Kyl mää ymmärrän sen Joonas" sanon hetken ajan päästä.Time skip toimistolle
Tommi:
Olen ensimmäinen toimistolla joten päätän mennä ottamaan kaljan jääkaapista ja alkaa soittamaan. Kuulen hetken päästä kun auto saapuu pihaan ja pari minuuttia myöhemmin kuulen Joelin, Nikon, Porkon ja Aleksin tulevan ovesta sisään. "Moi jätkät!" huudan heille että he tietäisivät, että olen täälä. Hetken päästä saapuu Olli ja treenit alkavat.
Aleksi:
Huomasin että Joel nauraa Joonaksen kanssa ja halaa häntä. Menen kateelisena Joelin ohi ja hän tajuaa sen. Näen kun Joel juoksee penkilleni ja katson häntä ihmeissäni. "Jos ajjot tehä töitä sun pitää istuu mun sylissä" kuulen joelin sanovan päättäväisenä. Istun Joelin syliin ja tunnen kun kädet kietoutuvat ympärilleni ja tunnen Joelin huulet kaulassani. Koitan olla päästämättä ääntä huuliltani mutta en kykene siinä ja suustani pääsee" Ahhmm" kun Joel osuu herkkään kohtaan. " Mää tykkään tästä allu" kuulen Joelin sanovan korvaani hiljaa. "Määkin.. Mut Joel" sanon Joelille ja käännyn hänen sylissään sillee että meidän naamat ovat toisiaan vasten. " No baby of the band?" kuulen Joelin kysyvän. " niin että mitä tää on? Tai siis mitä me ollaan?" kysyn Joelilta ja nään hänen hymyilevän mailan ihaninta hymyä ja vastaavan "No siis haluuksää olla mun poikaystävä?". " MIKS EES KYSYT!? TOTTAKAI!" huudan vahingossa mutta Joel vain nauraa. "Hyvä sitten" Joel sanoo ja laittaa kätensä vyötärölleni ja alkaa suutelemaan minua.
Joel:
Suutelen Aleksia mutta haluan enenmmän alan siirtyä suutelemaan hänen kaulaa, koska haluan kuulla hänen huokailevan minun takiani. Aleksi koittaa olla sanomatta mitään mutta ei onnistu siinä kun osun herkkään kohtaan hänen kaulassaan. "Ahhmm Joel" kuulen hänen sanovan huokailen. " ÄLKÄÄ TÄÄLÄ PANKO SENTÄÄN" Kuulen Ollin huutavan oven suusta. Nään kun Aleksi menee aivan punaiseksi ja laittaa päänäs olalleni. "Hahaha oot hauska Olli" sanon puolustelevasti. "Eikun ihan oikeesti ette pane täälä" Olli sanoo nauraen ja hetken päästä kuulen, kun Porko huutaa "KETKÄ PANEE!?". Olli vastaa tuolle melkein kuollen nauruun " Ei kukaan mut nuo 2 ihan kohta jos en ois keskeytäny". Joonas huutaa "KETKÄ NUO 2!?" ja ei kulu kuin pari sekuntia kun nään Porkon seisomassa Ollin vieressä. " Mitäh ootekste yhessä?" Porko kysyy innoissaan johon nyökkää vain vastauksen. Kuulen yhtäkkiä tuhinaa vierestäni ja huomaan, että allu oli nukahtanut minun päälleni. Voiko olla söpömän näköistä asiaa koko maailmassa kuin nukkuva Aleksi.
🖤502 words🖤
Juuh xD sori ku Tommin näkökulma oli noi pieni mut en keksiny enempää siihen 😅tnä tulee toinen osa tätä tai julkaseen mun jiko tai oleksi kirjan :)
YOU ARE READING
Joleksi
Fanfiction!Warning! -smut -kiroilua -itsetuhoisuutta -alkoholia Eli aika paljon semmoteita juttui jotka ek ihan sovellu kaikista nuorimille