Pt 13

306 19 2
                                    

Joel:

Herään aamulla tosi aikasin. Silittelen hetken Allun hiuksia, kunnes päätän nousta. Siirrän Allun pois päältäni ja lähden keittiöön. Avaan jääkaapin oven ja nään, että se on aivan tyhjä. Katson kelloa ja huomaan että kauppa aukeaa 5minuutin päästä. Lähden siis laittamaan kenkiä jalkaan ja takkia niskaan. Lähden asunnosta ulos ja suuntaan kohti kauppaa.

Aleksi:
Herään ja tajuan, että Joel ei ole vieressäni. Nousen sängystä ja lähden etsimään Joelia asunnosta. En löydä Joelia mistään ja minulle alkaa tulla paniikki. Päätän soittaa Joelille. Joel vastas aika nopeesti.
(Puhelu Alko)
Minä sanon ja näytän suruliselta: M missä sää oot
Joel: Lähin kauppaan
Minä: Ilman m mua a
Joel naurahti: Joo o. En viitiny herättää
Minä: Siltiiiii
Joel: Et sää kuole jos oon hetken pois sun luota
Minä:kuolenpaaaaassss ääääää
Joel naurahtaa: Rakas mää tuun kohta kotiin ei kestä kauaa
Minä: Iwkeeeettäää
Joel: Tahokko jotain?
Minä: Joo sut
Joel naurahtaa: Jotain muuta?
Minä: Ömm... Hawuun jäätelöö
Joel: Okei mää tuon
Minä: Hywä
Joel: Mää lopetan nyt moikka rakas
Minä: EI ET LOP-
(Puhelu loppu)

Jään tuijottamaan puhelimen näyttöä siltä varalta, että Joel soittaisi vielä. Tajuan kumminkin että hän ei aijo soittaa. Menen pukemaan ja tottakai aijon laittaa Joelin vaatteita päälle mitään muutakaan? Avaan vaatekaapin oven ja pöllin Joelilta kollarit ja mustan hupparin. Kun olen pukenut päätän alkaa katsomaan formuloita. Laitan telkkarin päälle ja istun sohvalle.

Joel:

"Moro Joel" kuulen takaani jonkun sanovan. Käännyn ja nään Ollin siinä. "Ai Moi Olli" vastaan. "Mitäs sää ja Ale ajatelitte tehä tänään?" tuo kysyy. "En tiiä.. Ei varmaan mitään.. Kui?" sanon, jonka jälkeen katsahdan Ollia kysyvästi."Ajatelin vaan, että jos voisin tulla teille?" Olli vastaa. "Juuh.. Käyhän se" vastaan samalla kun otan allulle jäätelöä mitään hän halusi. "Onks noi kaikki sulle" Olli naurahtaa ja katsoo kärryäni jossa on ainakin 40 bisse pulloo 4 pakettii jäätelö ja jotain ruoka tarvikeita. "Olispa noi bisset mut ei allu halus jäätelöä ja bisseä" totean samalla kun kävelen kassoille päin.

Skip kotiin*

Avaan kotioven avaimilla ja kun astun sisään tunnen kädet ympärilläni. "Sulla kesti ikuisuus" Allu toteaa. Hymähdän. "Missä mun jätski on" Hän kysyy kärsimättömästi. "No oota ny het-" en ehdi sanoa loppuun ennenkö Ale ottaa kassista, joka on yhä kädessäni jäätelön ja kipittää takaisin sohvalle. Allu alkaa syömään jäätelöä kuin pikku lapsi. "Moih Ale!" kuulen Ollin sanovan takaani. Ai niin Ollikin on täälä. "Ai moi Olli" Allu sanoo samalla kun keskittyy formuloihin. Kävelen keittiöön ja alan purkaan ruoka kasseja.

Istun sohvalle Allun ja Ollin viereen jotka ovat keskityneitä formuloihin niin paljon että vaikka heille puhuu he eivät kuule.

On mennyt varmaan jo tunti ja nuo vieläkin katsovat formuloita. "Kuolen tylsyyteen" alan valittamaan, että saisin huomiota. "Kiva" Olli mutisee vaikka ei edes kuullut mitä sanoin. Nousen ja lähden makkariin, koska minua väsyttää ja haluan nukkumaan. Menen peiton alle ja halailen tyynyä kunnes nukahdan.

Aleksi:

En jaksa enään katsoa formuloita ja sammutan telkkarin. Olli haukottelee vieressäni ja sanoo "Oho Kello on jo yhdeksän illalla". Hetkinen... Missä Joel.. "Missä Joel on?" Kysyn. "nii muuten" tuo vastaa. Nousen ja lähden kävelemään makkariin. Avaan oven ja olen sanomassa "Joel ook-".keskytän lauseeni kun nään mailman söpöimmän asian Joel nukkumassa. "Se nukkuu täälä" sanon Ollille. "Voinko jäädä tähän sohvalle nukkuun en jaksais mennä kotiin?" Olli kysyy. "Tottakai voit" Vastaan ja hymyilen tuolle. "Mulle riittää nää sohva tyynyt ja tää viltti" Olli alkaa selittämään. Nyökkään ja toivotan Ollille hyvät yöt ja suljen makkariin oven. Joel vain tuhisee söpösti sängyllä.otan päivä vaateet pois ja kömmin Joelin taakse ja halaan tuota. Tunnen yhtäkkiä Joelin menevän kauemmaksi minusta. "R rakas mitä sä teet?" Kysyn. "Mee sää vaan keskittyyn niihin formuloihin" tuo mutisee. "H hä?" Töksäytän. "Niin että keskity sää vaan niihin formuloihin en mää tarwii huomioo" tuo mutisee ja kääntyy muhun päin. Otan Joelin  haliin josta hän koittaa päästä pois, mutta siinä onnistumatta. "Anteeks rakas" kuiskaan. "Aha" kuulen rintakehältäni vastauksen jonka jälkeen tunnen kädet kietoutuvat ympärilleni. Hymähdän ja alan silitellä Joelin hiuksia. "Ihan tyhmä oot" tuo mutisee, mutta tiedän, että hän nauttii tästä."Määkin rakastan sua" sanon ja pussaan tuota otsaan. Kuulen pientä Tuhinaa rintakehältäni ja hymähdän. "Öitä rakas" kuiskaan ja nukahdan itsekkin.

🖤670 words🖤
Sori kun on ollu taukoo mut on ollu paljon kokeita ja puhelin meni Yves kohtaa paskaks...mut nyt mul on uus puhelin :3

Joleksi Where stories live. Discover now