Bunu yazmasam olmazdı wpdiwmxoaj.
İyi okumalar...
•••
"Çocuklar herkes bilinmeyen bir yeri araştırsın, proje ödeviniz bu." "Hocam Taehyung bilinmeyen yere kendisi direk gider bence başka ödev verin!" Herkes bir ağız gülmeye başladı ne olmuş yani herşeyim çok iyi olsun diye böyle yapıyorsam?
"Ne oldu Taehyung alındın mı? İstersen seni koruyabilirim güzelim?" "Git Bogum." Evet, Bogum bana takıntılı bir aşıktı. Hatta bir keresinde herkesin içinde zorla dudaklarıma kapanmıştı.
Ölüm gibiydi...
Zilin çalması ile herkes toplanmaya başlamıştı, bende dahil. Çantamı kaptığım gibi sınıftan çıktım zaten çoktan kitapları çantaya koymuştum.
Okuldan çıkarken bir yandan neresi olabilir diye düşünüyordum. Evde araştırmak daha iyi olur.
Eve vardığım anda çantamı bir köşeye atıp adımlarımı odama yönlendirdim. Üstlerimi değiştirip bilgisayarın başına oturdum. Şimdi araştıralım neler var neler yok?
Gördüğüm fotoğraflar ile şoka uğradım.
Kimsesiz ve herkesin korktuğu bu eve girebilen çıkar mı?
Girenler geri çıkamadı! Bu evde ne olunduğu bilinmiyor!Peh yalan.
Böyle güzelim bir evde en fazla ne olabilir ki? Tamam, burayı araştıracağım. Kesinlikle.
Telefonunu cebimden çıkarıp Jimin'i aradım.
"Alo?" "Alo ne oldu Taehyung?" "Buldum!" "Ah proje değil mi?" "Hm,hm hemde çok iyi ben orayı araştıracağım. Peki, ya sen?" "Bilmiyorum karar veremedim." "Karar verince ara beni." "Tamam, dostum sonra görüşürüz!" "Görüşürüz!"
Telefonu kapatıp masaya koydum. Yarın cumartesi bu iki gün de o ev hakkında herşeyi öğrenip çekeceğim. Efsane olacak bundan eminim.
Saate baktığımda saatin 22.09 geçtiğini gördüm. Ne olur sanki geç yatsam? Yok yarın yorulucağım bu kesin. Yatağımı düzeltip kendimi yatağa attım. Aradan geçen yarım saatte gözlerim karanlığa teslim olmuştu.
🐰🐯
Alarm sesi ile huysuzlanıp, sinirli homurtular çıkardım. Alarmı kapatmayı unutmuşum. Telefonu elime alıp aptal, aptal çalan alarmı kapattım. Al uykum kaçtı!
Yataktan doğurulup banyoya ilerledim, işlerim bitince son olarak üstlerimi değiştirdim.
Güzel olduğunu düşündüğüm elbiseleri giydikten sonra çantamın içine malzemelerimi koyup araba anahtarımı alıp evden çıktım.Neredeyse yarım saattir araba sürdüğüm için kollarım ağrıyordu. Şu yakında kafe olması gerek, ara
bayı bir yere park edip yürümeye başladım.Aynen bu kafenin çok beğenildiği kesindi. Herkesin ağzında ancak benim ev uzak olduğu için görmemiştim. Şimdi gelmişken birde içini görelim.
İçeri girdiğimde beni güzel karşılaşmışlardı. Güzeldi bir koltuğa oturup bir tane hafif kahve istedikten sonra telefonuma bakmaya başladım.
Bu haber de neydi?
Jeon Jungkook kendisi ölümlü olmasına rağmen yıllardır giren kişilerin asla geri çıkamadığı ve kimsenin yenemediği bir insan.
İstemeden tutulduğu evde ise onun dışında kimse yaşamamakta. Peki Jeon Jungkook kim? Nedir? Şizofren mi?Bu haberden tek anladığım bir insanın zorla bir evde tutulduğu o kadar. Acaba o ev nasıl bir evdir?
Neyse benim zaten gidicek olduğum bir ev bulunmakta değil mi?
°°°
Bölüm sonu...
Bunda çok aktif olacağım bu kesin!
Çok güzel,
Görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLAN! [kth+jjk]
Mystery / Thriller"Bir gün saklanma nedenin çok farklı olucak ilk günkünden daha farklı..." "10 saniyen var SAKLAN!" 9. bölüme kadar okuyun o zaman anlaşılır! +18 durumlar vardır! Gerçek dışı çok uçuk bile olabilecek yerler vardır.