7.Bölüm

4.9K 242 309
                                    

Keyifli okumalar;

🥀

Kumru'nun inadına dayanabilmek için peygamber sabrı gerekirdi.

Adar ağa koca konağın içinde Kumru'ya birkaç kaşık çorba içerebilmek için koşuyordu.

Adar "Yeter kumru valla yoruldum insan bir nefes alır"

Adar ağa durdu, Kumru ile arasında baya mesafe vardı.

"Ben o çorbayı asla içmem özellikle o ilaçları asla içerebilirsen helal olsun ne diyeyim"

Adar ağa tekrardan koşmaya başladığında Kumru'da koşmaya başladı, avlunun ortasında koşuyorlardı.

Koskocaman Adar ağa çocuk ruhlu karısının peşinde sürünüyordu.

Kumru'nun boş anı ile Adar ağa hızla onu yakalayıp sırtına aldı.

Kumru elleri ile Adar ağa'nın sırtına vurmaya başladı.

Adar "Hiç uğraşma Kumru bu sefer kaçamazsın, odaya çıkartacağım seni ısırmana izin vermeyeceğim."

Adar ağa merdivenlerden çıkmaya başladı, Kumru elleri ile hala sırtına vuruyordu.

"Bırakır mısın?"

Kumru'nun karnı adar ağa'nın omzundaydı, Adar ağa odaya vardı kapıyı açıp içeri girdi ardından hemen kapıyı kilitledi.

Adar "Artık içmek zorundasın"

Adar ağa Kumru'yu yatağa bıraktı.

Adar "Abilerin üzerine çıkıp zorla içiriyorlarmış bende öyle yapacağım"

Kumru ayağa kalkmak üzereyken Adar ağa onu yatağa uzandırdı üzerine çıktı.

Karnına ağırlığını vermeden çorba kasesini eline aldı.

"Pis sapık ne yapıyorsun çık üzerinden"

Adar ağa bir kaşık çorba alıp komidinin üzerine bıraktı, Kumru'nun ağzını açıp kasıktaki çorbayı ağzına koydu.

Kumru istemsizce yutmak zorunda kaldı.

"Bunun tadı iğrenç"

Adar ağa bir kaşık daha alıp tekrar içirdi.

"Tamam bak içtim valla kalk üzerimden"

Adar "Oldu canım başka emrin"

Bir kaşık daha ağzına koydu.

"Bak valla tuzsuz bu çorba sebze çorbası içilmez ama valla"

Kumru elleri ile Adar ağa'yı itmeye çalıştı, Adar ağa sol eli ile Kumru'nun her iki elinden tutup başının üzerinde sabitledi.

Adar "Sebze çorbası iyi gelir çabuk iyileşirsin"

"Tamam doydum bak hadi kalk"

Kumru'nun ateşi yükseliyordu, halası çorba içmesi gerektiğini söylemişti.

Adar ağa Kumru'ya üst üste iki kaşık daha çorba içirdi.

Adar "Bak son 5 kaşık daha iç yeter bende yoruldum nasıl bu kadar inatçı olabiliyorsun"

"Nolur bırak valla kusacağım"

Adar ağa'nın aklıma boynunda olan zaafı gelmişti, kaşığı yavaşça tabağa bıraktı.

Midyat'ın Zor SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin