Keyifli okumalar;
🦋
Kumru hızla koltuktan doğruldu, uykusunda aklına birşey gelmişti. Adar ağa'ya bakıp acaba söylersem kızar mı diye düşünmeye başladı.
"Adar senden birşey isteyebilir miyim? Kızarsan söylemem"
Adar ağa arabayı durdurup sevdasına baktı, "Abilerine gidemezsin şimdiden söylüyorum"
Kumru abilerine gitmek istemiyordu başka bir yere gidecekti.
"Muzlu pasta alır mısın? Ama içide dışıda muzlu olsun"
Adar ağa kaşlarını çatıp sevdasına baktı muza alerjisi olduğunu biliyordu.
Adar "Senin muza alerjin var yiyemezsin ama çikolatalı alırım"
Kumru çantasını eline aldı "Tamam sen çikolatalı al ben muzlu pasta işim var"
Adar ağa arabayı çalıştırıp pastaneye doğru ilerledi, muzlu pastayı kumru ne yapacaktı.
"Çok şey istiyorum biliyorum ama beni mezarlığa bırakır mısın? Lütfen valla başka birşey istemem"
Adar "Kumru benden herşey isteyebilirsin yaparım gideriz mezarlığa sorun yok"
Adar ağa arabayı pastanenin önünde durdurdu, Kumru arabadan inip çantasından cüzdanını çıkardı.
Adar ağa yanına geldiğinde birlikte pastaneye girdiler, Kumru hızla pastaların önünde olan tatlılara baktı.
Kasada çalışan adama istediği pastayı tarif etti, adam pastayı alıp kasaya bıraktı, Kumru hızla kart alıp üzerine birşeyler yazıp adama uzattı.
Adar "Hangisini istersen seç bakalım"
Kumru kendine pasta seçmeye başladı, gözüne takılan çikolatalı pastayı adar ağa'ya gösterdi.
"Bundan alalım birde ekler hatta tulumba tatlısıysa alır mısın? Istersen ben öderim"
Adar ağa adama bir bakış attığında adam hızla Kumru'nun isteklerini çıkartıp paketledi.
Adam "Kardeş misiniz? İlk kez hanımefendiyi yanınızda görüyorum ağam"
Adar ağa kaşlarını çatıp adama baktı Kumru şaşırmıştı.
Adar "Kardeş olduğumuzu düşündüren nedir kazım?"
Adam "Şey sizin parmağınızda yüzük var ama hanımefendinin yok bende kardeşiniz zannettim"
Kumru insanların onlara kardeş olarak bilmesini istemiyordu "Kendisi kocam olur daha önceden eğer duymadıysan yan tarafında duran dedikoducu Ayşe teyzeye sor o sana söyler"
Adar ağa şaşkınlıkla sevdasına baktı, Kumru ellerini masaya vurup "Eğer bir daha bize kardeş dersen seni midyattan silerim ve yaparım dediğimi yaparım"
Adar ağa adama kartını uzatıp ödeme yaptı, sevdasının elini tutup pastaneden çıktılar. Kumru arabaya binip muzlu pastayı kucağına aldı adar ağa tatlılarını arka koltuğa yerleştirip arabayı çalıştırdı.
"Borcum ne kadar"
Adar ağa yüzünde bir tebessüm belirdi az önce sevdası onu biraz bile olsun kabul ettiğini göstermişti, sevmese bile onu kabul etmişti.
Adar "Bir öpücük kadar"
Kumru kaşlarını çatıp "Fırsatçı ağa borcum ne kadar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midyat'ın Zor Sevdası
ChickLitSevdası kalbinden büyük Estêr Kumru Dağlı. Tek sevdası Dewrandı. Ya sevdası başka birine sevdalı ise. Sevdasına bile kavuşmamışken ikizi Serhad yüzünden tanımadığı bir adam ile evlenmek zorunda kalır. Kumru'ya sevdalı olan Adar Hancıoğlu. Peki y...