Sınır: 190 vote 400 yorum (Nokta yorumlar silinecektir)
Adar'ın Ağzından...
Bir insan bir günde nasıl hem en güzel hemde en kötü günü olabiliyor.
Sadece bundan birkaç saat önce sevdiğim kadın ile nikah kıydım hemde kendi rızası ile, onu beyazlar içinde gördüm.
Mavi gözlerinde yoğun mutluluk vardı, sadece 10 dakika sonra kanlı elbisesi ile kollarımın arasına yığıldı. Nefes alıyordu, ama mavi gözleri kapalıydı.
Kurşun karın boşluğuna gelmişti kan kaybı vardı, gözleri kapalı nabzı düşüktü.
Hani derler ya bir insan bir çok duyguyu aynı anda hissedebilir, bende birçok duyguyu ruhum ile hissetim.
Mutluydum, çünkü yaklaşık 8 yıldır hasret kaldığım gözlerine bakmaya kıyamadığım kadın benimle nikâh kıydı, beyaz sade bir gelinlik giyip evet dedi.
Üzgündüm, boğulduğum mavi gözlerini açmamıştı.
En çok kızgın ve öfkeliydim, ona değil o ite dayım dediği adama....
Benim dokunmaya kıyamadığım sevdiğim kadına dokunmuştu. Siz sevdiğiniz kadının her gece rüyasında 'Dayı dokunma lütfen' dediğini duydunuz mu?
Veya 'Dayı bu oyun canımı acıtıyor nolur dokunma' diye yalvarmasını...
Nasıl bir his biliyor musunuz? Sevdiğiniz kadın ona zarar verenleri iyi hatırlıyordu, onun saç teline kıyamayan insanları ise sadece kötü biliyordu.
Oysaki Rêzan ve Berzan gözyaşına bile kıyamazdı, her gece dayak yediği zaman bedenlerini kumru için siper ederlerdi ama kumru onları kötü hatırlıyordu.
Koluma birinin dokunması ile oturduğum sandalyeden kalktım.
Havin yanıma gelip önümde durdu, gözleri kızarmıştı.
Havin "Kumru güçlü korkma" dedi evet güçlü biliyorum.
"Bilmediğim birşey söyle" dedim gözlerim etrafa baktı, herkes bir taraftaydı.
Berçem berzan'nın yanında durmuştu, Rêzan bir köşede öylece kapıya bakıyordu. Havin benim yanımda yanında ferhat, tam arkamda furkan vardı.
Loran ve lorin yenge konağa gitmişlerdi, bacaksız güzel kokuluyu istiyorum diyormuş.
Ameliyathane'nin önünde durup ellerimi ceplerime yerleştirdim, üzerindeki gömlek sevdiğim kadının kanıyla kaplıydı.
"Şerwan'ı yere götür, onun icabına bakacağım Furkan" dedim kimse ile konuşmak istemiyorum.
Ameliyathane kapısı açıldığında içeriden önce sevdiğim kadının bedeni sedye üzerinde çıktı, yüzü solmuştu. Elimi daha uzatamadan onu benden alıp götürdüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midyat'ın Zor Sevdası
ChickLitSevdası kalbinden büyük Estêr Kumru Dağlı. Tek sevdası Dewrandı. Ya sevdası başka birine sevdalı ise. Sevdasına bile kavuşmamışken ikizi Serhad yüzünden tanımadığı bir adam ile evlenmek zorunda kalır. Kumru'ya sevdalı olan Adar Hancıoğlu. Peki y...