3.Bölüm

4.8K 294 180
                                    

Keyifli okumalar

🥀

Aşağıdan gelen ses ile yorganı kafama kadar çektim.

"Abi lütfen sessiz olun lütfen" kulağıma gelen kalp atışı sesi güven veriyordu.

Ellerimi kalbin üzerine koydum ilk kez atarken güven veren ses duyuruyordum.

Bel çevremde olan ağırlık ile hızla yataktan kalktım, elbisenin kenarları sıkıştığı için yere düştüm.

Adar ağa kahkaha atmıştı, komik olan ne acaba.

Adar "Her uyandığında böyle mi olacaksın Kumru" kalçam acıyordu, Adar ağa yavaşça yataktan kalkıp yanıma geldi.

Elini uzattı "Hadi kalk" gözlerine bakıyordum, avuçlarımı yere bastırıp ayağa kalktım.

"Bir daha yanımda yatma ben koltukta yatarım sen yatakta yatarsın" koltuğa oturdum. "Çantam en son Dewran'a kız istediğimiz yerdeydi gördün mü?" Önümde diz çöktü

Adar "Bak kumru son kez söylüyorum onun adını ağzına almayacaksın duydun mu?" Başımı hayır anlamında salladı.

Adar "Öyle mi?"

"Ben Dewran'nın adını ağzıma almasam bile kalbimde yaşayacak"

Estêr sevdasına sahip çıkıyrdu, kalbi sadece Dewran için atıyordu. Adar ağa'nın kalbi Kumru için atıyordu.

Adar "O adamı kalbinden atacaksın kumru duydun mu? O it yok artık ben varım senin kocan benim sevdan ben olacağım"

Estêr Adar ağa' dan korkuyordu, zorba biriydi, gaddar ve zalim aynı babası gibiydi.

"Hayır sen değil kalbimde zihnimde bile olamazsın izin vermem"

Estêr'in cümleleri Adar ağa'yı kırıyordu. Estêr kendi sevdası icim başkasını kırıyordu.

Adar "Kumru sabrımı zorlamam benim, yeminle bir daha onun adını ağzına alırsan öldürürüm"

Estêr hızla ayağa kalktı "Sen pis bir zorbasın bir insanı asla sevemezsin"

Adar "Yeter artık kumru bana zorba diyip durma"

Adar ağa'nın sesi konakta yankılanmıştı.

"Yalan mı? Sen zorbasın ya şiddet ya tehtit ediyorsun, sen zorbanın tekisin"

Estêr'in sesi daha çok yankılanıyordu.

Adar "Sen zorba dediğin insanın çocukluğunu biliyor musun?"

Adar ağa hızla gömleğini parçaladı, Estêr korkulu gözlerle bakıyordu.

Adar ağa sırtını Estêr'e döndü. Estêr küçük çaplı bir çığlık attı.

Adar ağa'nın sırtından şiş izleri vardı.

Adar "Bak ben zorbayım dimi, o öldürdüğüm adam varya o yaptı. Kızgın şişleri görüyor musun Kumru?"

Estêr ellerini ağzına götürüp sessizce ağladı.

Adar "O adam sırtıma içtiği sigara izmaritlerini söndürdü. Evet kumru ben zorbayım"

Adar ağa sırtını döndüğünde Ester'in ağladığını görmüştü.

Adar "Her yaşımda zorbalığa mahruz kaldım"

Adar ağa yatağa oturdu ve ağlamaya başladı.

Midyat'ın Zor SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin