Kitabı okurken azıcık sabırlı olun, lütfen.
Keyifli okumalar;
🥀
Adar ağa'nın öfkesi yedi cihanı yerinden yıkıyordu.Karşısında yüzü kanlar içinde olan Kumrusu'nun sevdası vardı.
Adar ağa tekrardan Dewran'nın yüzüne yumruk atmıştı.
Adar "Nerede lan karım söyle it"
Dewran tekrardan kumru yüzünden dayak yiyordu.Dewran "Bilmiyorum yemin ederim bilmiyorum Adar ağa"
Adar ağa sabah kalktığında sevdası yanında yoktu, ilk başlarda banyoda olduğunu düşündü ama orada yoktu.
Lavaboda olan 6 bilezikten 1 tanesi yoktu, Kumru 1 bileziği alıp kaçmıştı.
Adar "Yalan söyleme senden ve ailesinden başka gidecek kimi var"
Tekrardan yüzüne yumruk yemişti, Ferhat yengesine kızmıştı.
Yengesine karşı içinde öfke birikmişti, keşke yengesi ona söyleseydi.
Dewran "Bilmiyorum Adar ağa karına sahip çıksaydın o zaman benim bir suçum yok"
Dewran artık kesik kesik konuşuyordu 3 saatir aralıksız yumruk yemekten yüzünün birçok yeri kan revan içindeydi.
Adar ağa tekrar yüzüne yumruk attı, üst üste yumruk attı.
Adar "Sanane lan karımdan orospu çocuğu"
Dewran artık dayanamıyordu, bedeni zayıf düşmüştü.
Kumru sadece 7 saatir ortalıkta yoktu, yanında bir telefon bile yoktu.
Dewran "Gidecek başka bir yeri daha var"
Adar ağa dewran'nın saçlarından tutup geriye attı.
Adar "Neden şimdiye kadar sakladın lan"
Adar ağa tekrar yüzüne yumruk atmaya devam etti.
Dewran "Amed'de bir arkadaşı var orada olmalı"
Adar ağa karşısında acı ile kıvranan adama zevk ile baktı.
Adar "Kim"
Dewran kesik bir nefes aldı.
Dewran "Heja kıratlı orada olmalı senden nasıl korktuysa ailesinin düşmanın evine gitmiş olmalı"
Adar ağa beyninden vurulmuşa döndü, son kez yüzüne yumruk attı.
Dewran "Heja ile kumru'nun ailesi birbirine düşman, kıratlı ailesi daha önceden Kumru'ya saldırdı ama zarar vermediler sadece tehtit için"
Adar "Düşmanı derken lan düşman derken siktiğim puşt"
Dewran "1 yıl önce Dağlı ve Kıratlı ailesi arasında savaş çıktın Kıratlı ailesi önce Serhatta sonra Kumru'ya saldırdı"
Dewran "Onu kaçıran bir ailenin yanına gidecek kadar senden nefret ediyor Adar ağa, Kumru bana sevdalı onun kalbini söksem bile dudaklarından sevdam dökülür"
Adar ağa tekrardan Dewran'a saldırdı, diğer seferlere kıyasla daha şiddetli vuruyordu.
Dewran "Zoruna gidiyor dimi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midyat'ın Zor Sevdası
Chick-LitSevdası kalbinden büyük Estêr Kumru Dağlı. Tek sevdası Dewrandı. Ya sevdası başka birine sevdalı ise. Sevdasına bile kavuşmamışken ikizi Serhad yüzünden tanımadığı bir adam ile evlenmek zorunda kalır. Kumru'ya sevdalı olan Adar Hancıoğlu. Peki y...