Bayrama Özel

2.9K 197 145
                                    

(•Öncellikle ben bu hikayeyi kendimi geliştirmek için yazıyorum)

Keyifli okumalar.

Abimin mezarının başında oturmuş bayramı kutluyordum.

"Çok yoruldum abi" dedim bunumu  çekip gülmeye çalıştım. "O kadar çok yoruldum ki" boğazımda düğüm oluştu.

"Düşersem nasıl kalkacağımı bilmiyorum" dedim toprağını yavaşça okşadım. "Bazen diyorum eğer o gün sen ölmeseydin ben Adar ile mutlu olabilirdim"

Benden saklıyordu, gerçek katili sırf canım yanmasın diye saklıyordu. Bir insan nasıl bu kadar güzel düşünebilirdi, onu haketmiyordum.

Gülüşünü sevdiğim insanın bazen gülmesine engel oluyordum, bakışını ve huzur veren kalbini defalarca paramparça ettim. Yine de beni sevdi, o kadar güzel seviyor ki buna kelimeler yetmezdi.

"Evet abi katil o değil ama durdurmadı" dedim derin bir nefes alıp "Gerçeği hatırlamaya başladım abi"

2 yıl önce yaşadığım trafik kazası yüzünden zihnimden bir çok anı silinmişti, hatırlamak istediğim zaman ise şiddetli baş ağrısı  çekiyordum.

Bende akışını bıraktım, ne hatırlamam gerekiyorsa onu hatırlıyordum.

"Korkuyorum abi, Her şeyi hatırladığım zaman senden nefret etmekten korkuyorum" dedim yavaşça ayağa kalkıp tebessüm ettim.

"Umarım senin için yaptıklarıma değiyordur abi, umarım dayım gibi bana sende zarar vermemişsindir" dedim mezarlıktan çıkıp yürümeye başladım.

Sabah Adar ağa bayram namazına giderken bende peşinden evden çıktım, mezarlığa gelip  abim ile konuştum.

Trafik kazasının bedelini ağır ödüyordum, eğer o gün fazla hız yapmasaydım belkide bazı şeyleri unutmayacaktım.

Zihnimde birçok anı silikti, genelikle mutsuz anıları hatırlıyordum. En kötüsü ise hatırlamadığım şeyler üzerine hareket ediyordum.

Yanımda bir araba durdu ve bakışlarımı çevirdim, Mirzah siyah takım elbisesini giymiş tebessüm ediyordu.

Mirzah "Gel seni eve bırakayım" dedi tebessüm  edip arabaya bindim. 

Arabayı çalıştırıp konağa doğru yol aldı.

"Hatırlamaya başlıyorum" dedim bakışlarını yüzüme çevirip güldü.

Mirzah "Şükürler olsun, sonunda" dedi burukça tebessüm ettim.

"Bana keşke anlatabilseydiniz" dedim Mirzah başını olumsuz anlamda salladı.

Mirzah "Sana hatırlayamaya çalıştığımızda kriz geçiriyordun, doktor kesinlikle müdahale etmemizi söyledi" dedi başımı evet anlamında salladım.

"Bayramın kutlu olsun, ellerin ceblerinde kalbinden para kopsun. Kendinden 1 yaş küçük kardeşine para verecek kadar zengin ol inşallah" dedim kahkahaya atmaya başladı.

Mirzah "Seninde bayramın kutlu olsun cadı" dedi ellerini ceplerine atıp 200 tl çıkardı.

Hızla elinden alıp göğsüme sıkıştırdım "En sevdiğim arkadaşım olduğunu söylemiş miydim?" Dedim kahkahaya atmaya başladım.

Mirzah "Para olduğu her yerde herkesi seviyorsun" dedi yola bakmaya başladım.

Zihnindeki düşünceler mutluluğuma engel oluyordu.

Midyat'ın Zor SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin