Keyifli Okumalarrr;
🦋
Adar ağa ağır adımlarla hastane odasında uyuyan sevdasının yatağına doğru ilerledi.
Yatağa oturup parmakları ile sevdasının saçlarını okşamaya başladı, Kumru gözlerini açtığında uykuluydu.
Kumru başını kaldırıp Adar ağa'ya birkaç dakika baktı.
"Kokun"
Kumru burnunu Adar ağa'nın tişörtüne tekrardan gömdü.
Adar ağa'nın kokusu kumru'yu deli ediyordu, kokusu bambaşkaydı.
Basını tekrar kaldırdı ve bir şeyler daha söylemeye başladı.
"Kokun çok güzel"
Tekrar burnunu gömdü, Adar ağa dudaklarını oynattı ve seni seviyorum be kadın dedi kumru bunu duymadı.
Kumru tekrar başını kaldırıp Adar ağa'ya baktı.
"Seni sevmiyorum, sevmemi bekleme"
Kumru sevmiyordu ama değer veriyordu, yavaşça sırtını Adar ağa'ya döndü.
Kumru ona kızgındı, eğer yaşadıklarını ona anlatmasaydı kumru canına kıymazdı.
Yaşadıklarını anlattı, Kumru bir daha kırılmasın diye kendi canına kıydı.
Canı acıyordu, kendi canı acıdığı için Adar ağa'nın canını yakacaktı.
Adar ağa, Kumru'nun yanına uzanıp yavaşça kendine çekti, parmaklarını saçlarına daldırıp burnunu saçlarına gömdü.
Adar "Artık beni sevme kumru, sevmeni beklemiyorum ama bir daha benim yanımda ölümden bahsedersen sevdiklerine zarar veririm. Buna o it ve abilerin dahil olacak, o itin adını bir daha ağzına kesinlikle almayacaksın onunla konuşmayacak duymayacaksın bile"
Kumru yine sinirlenmeye başlamıştı.
"Sorun tam olarak burda sen istediklerini tehtit ile alıyorsun, boşuna sana zorba ve katilsin demiyorum. Kalbin yok, kimseyi sevemiyorsun. Hoş sevsen bile tehtit eder zorla yanında tutarsın"
Kumru, Adar ağa'nın onu neden sevdiğini anlamıyordu.
Sevmesini istemiyordu, veya değer vermesini hiç istemiyordu.
Eskiden denemek istiyordu, şimdi onu bile istemiyordu.
Adar ağa derin bir nefes verdi, kuracağı kelimeleri iyice tartıyordu.
Adar "Haklısın ben zorba, katil, istediklerini tehtit ile alan, herkesin karşısında titrediği bir adamım. Ben bundan çok memnunum"
Adar ağa, Kumru için değişebilir miydi?
Yıllardır sahip olduğu şeylerden vazgeçer miydi?
Yapamazdı, Adar ağa ne öğrendiyse onu uyguluyorsun
"Çık yatağımdan uyuyacağım" adar ağa yavaşça yataktan kalktı.
Sinirliydi, kumru'nun Dewran için canına kıymasını anlamıyordu.
Adar "5 gündür hastanedeyiz hep uyuyorsun, Berçem ve ferhat dışında herkesi kovdun. Abilerini neden kovdun, o çok sevdiğin abilerini Berzan'ı" kumru kimse ile konuşmak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midyat'ın Zor Sevdası
ChickLitSevdası kalbinden büyük Estêr Kumru Dağlı. Tek sevdası Dewrandı. Ya sevdası başka birine sevdalı ise. Sevdasına bile kavuşmamışken ikizi Serhad yüzünden tanımadığı bir adam ile evlenmek zorunda kalır. Kumru'ya sevdalı olan Adar Hancıoğlu. Peki y...