Birkaç düzenleme ile bölüm tekrar atıyorum.
•Lütfen nokta yorum yapmayın•
Bir gün, bir ay, bir yıl veya bir asır geçmezdi, hiçbir acı dinmezdi aksine artardı. Nefes alamazsınız dümen atmak istersiniz ama öyle bir liman yoktur.
Artık vardı, öyle bir düğüm atmıştım ki o limana o kadar sıkı tutunmuştum ki kimse o düğümü açamazdı.
Şuan ise en büyük hayalimin gerçekleşecek mi? Yoksa gerçekleşmeyecek miydi?
Sağ elimi sıkıca tutan can dostum, Havinim. Sol elimi ise sıkıca tutup yeni kazandığım görümcem, Berçem."Korkma yenge, biz yanındayız" dedi biliyordum, ikiside bana güç veriyordu.
"Evet Estom biz varız" dedi doktorun odaya gelmesini bekliyordum.
İkisininde elini bırakıp telefonumu elime aldım, adar üst üste mesaj atmıştı.
Adar'ım: Nerdesin hatun (13.27)
Adar'ım: Neden korumaları almadan çıktınız.
Adar'ım Hatun telefona bakar mısın?
Adar'ım: Telefon ulaşmak için var. (14.13)
Adar'ım: Korkmaya başlıyorum. Neden kimse telefonunu açmıyor.
Lan korkma ödlek
Dışarıdayız, sana döneceğim.
Telefonu kapattım, Doktor içeri girdiğinde karşımıza oturdu. Elinde dosyalar vardı.
"Elvan hanım sonuç nedir?" Diye sordum, sandalyesini çekip ellerini masada birleştirdi.
Dosyanın kapaklarını açıp incelemeye başladı, başını iki yana salladı.
"Kumru hanım yaranız nasıl" diye sordu iyiyim bir sorun yok, 1 haftadır herkes aynı soruyu soruyordu.
"Yaram gayet iyi bende daha iyim" dedim doktor başını sallayıp yüzüme baktı.
""Bir daha anne olamazsınız Kumru hanım" dedi gözlerimden bir yaş süzüldü "Rahminiz bir bebek taşıyacak kadar güçlü değil"
Anne olamayacaktım "Olsun ben kötü birisiyim demek ki" dedim burukça tebessüm edip ayağa kalktım "Hem benim kalbim taş, vicdanım yok. Belkide anne olmamam gerekiyordur"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Midyat'ın Zor Sevdası
ChickLitSevdası kalbinden büyük Estêr Kumru Dağlı. Tek sevdası Dewrandı. Ya sevdası başka birine sevdalı ise. Sevdasına bile kavuşmamışken ikizi Serhad yüzünden tanımadığı bir adam ile evlenmek zorunda kalır. Kumru'ya sevdalı olan Adar Hancıoğlu. Peki y...