Za Davida je veče drugačije teklo. Gledao je u malog medvedića kog je kupio za nju. Sada, kada je končano tu, možda je došlo njihovo vreme. Možda je vreme da pokuša.
Voleo ju je kao prvog dana. Njihova veza je njemu bila sve. Bolelo ga je kada ga je ostavila. Ali i nakon toga, nastavili su da se druže.
Bio joj je prvi. U svemu. Prvi dečko, prvi poljubac, prvi seks. Sve je to bilo njegovo. Želeo je da pokušaju ponovo.
Razmišljao je o njima kada je čuo zvono na vratima.
- Lela? – začudio se kada ju je ugledao. Od kada su raskinuli, nisu pričali.
- Ćao. – rekla je i prošla pored njega. – Tvoja majka nije tu?
- Na poslu je. Noćna smena. – majka mu je bila medicinska sestra.
- Super. Biću brza. – izvadila je telefon i pokazala mu sliku Andree i Boni. – Slikala sam ih ispred restorana. U početku sam mislila da ti pošaljem sliku, ali želela sam da vidim tvoju reakciju. – rekla je u jednom dahu i pogledala ga.
Bio je u šoku. Da, to je bila Boni, ali opet, želeo je da ju opravda.
- Ovo ne dokazuje ništa. – dokazivalo je mnogo toga. Možda je Lela u pravu.
- Slepi ste! – pokazala mu je ponovo sliku. – Ovo je ona! Znam šta sam videla.
- Polako, smiri se. Lela, ovo ništa ne dokazuje.
- Dokazaću ti. – bila je besna. Toliko se trudila da dokaže da su oni u braku. Imala je osećaj, a osećaj je nikad nije video.
- Zašto se trudiš uopšte? – pitao ju je.
- Jer joj svi verujete. Pravite glupaču od mene. Vrti vas oko malog prsta.
- Ali, zašto bi radila to? – uhvatio ju je za ruke. – Dođi, sedi. – seli su na krevet. – I da je tačno to što pričaš...
- Tačno je. – prekinula ga je.
- I da je tačno to što pričaš, ne vidim zašto je to tvoj problem. To je nešto što je među nama.
- Problem je, jer mi je stalo do tebe. Vidim kako je gledaš. – tužno je rekla. – Vidim da je zaljubljeno gledaš. Isto tako ona gleda njega. Ona je zaljubljena u njega. – ustala je i krenula ka vratima. – Razmisli o tome. – rekla je i izašla.
Seo je na krevet i izdahnuo. Šta ako je Lela u pravu?
Ponovo je pogledao u medu kog je kupio za Boni.
- Boni, šta si uradila? – rekao je na glas.
-----------
Ujutru, kada se probudila, sačekao ju je prazan krevet. Slike od prošle noći su joj izmamile osmeh. Andrea je neko za kog se vredi boriti.
Protegla se još jednom i krenula da ustane, kada su se vrata sobe otvorila.
- Dobro jutro. – Andrea je u rukama nosio poslužavnik sa hranom.
- Dobro jutro. – rekla je i ispravila se. – Šta je to? – na licu je imala blesavi kez.
- Doneo sam ti doručak.
- O, pa strašni Andrea ima i svoju nežnu i romantičnu stranu. – rekla je i poljubila ga je.
- Nemoj to nikom da kažeš. – namignuo joj je. – Jedi sad.
Doneo joj je njene omiljene kroasane i kafu. Naravno i sok od narandže. Kao i tanjirić sa jagodama.
- Gde si našao jagode? – uzela je jednu i zagrizla je.
- To je tajna. – dodirnuo je po nosu. Pružila mu je jagodu, koju je pojeo.
Nakon doručka, još malo maženja, svako je krenuo svojim putem.
- Vidimo se večeras. – rekao je i poljubio je ispred fakulteta.
- Andrea.. – tiho je rekla. – Može neko da nas vidi.
- Nema ko, vidiš da je sve prazno. – pokazao je rukom i još jednom je poljubio.
- Volim te. – rekla je i sad ona njega poljubila.
- Volim i ja tebe. Beži sad. – pomazio je po obrazu i ona se uputila ka faksu.
Sačekao je da uđe u dvorište fakulteta i seo u auto.
- Toni, idemo. – rekao je.
Ali video je. On je video.
- Lela je bila u pravu. – tiho je izustio i ispustio medu iz ruku.
Gledao je kako ju je poljubio, nakon što joj je rukom pokazao nešto. Zatim se ona nasmejala i poljubila ga ponovo.
Nije ovo očekivao.
Ali, zašto ih je lagala?
Toliko pitanja mu se motalo glavom, a nije bilo odgovora na to. Nije znao odgovore na to.
- Dobro jutro. – rekao je kada je ugledao svoje društvo.
- Dobro jutro. – Niki je prva rekla.
Pogledom je tražio Lelu i pronašao je na drugom kraju amfiteatra.
- Odmah se vraćam. – rekao je i krenuo ka njoj.
- Bila si u pravu. Čestitam. – hladno je rekao.
- Šta se dešava? – pitala ga je zbunjeno.
- Video sam ih. Zajedno. – cinično se nasmejala i pogledala direktno Boni u oči.
- Rekla sam ti.
- O čemu li pričaju? – pitao je Daniel.
- Ne znam, ali čini mi se da ima veze sa nama. – Nikol se nadovezala.
Gledali su kako David hvata Lelu za ruku i šapuće joj nešto. Gledali su kako je vodi ka njima.
- Lela će danas sedeti sa nama. – David je rekao i presekao Boni pogledom.
- Naravno. – Niki je rekla.
Seli su i par minuta kasnije, profesor je ušao.
I ako je tokom celog predavanja imala blesavi kaz na usnama, nije mogla a da ne primeti, Davidov pogled na sebi. Bio je ljut zbog nečega na nju, a ona nije znala razlog.
Kada god bi pokušala da priča sa njim, on bi hladno odgovorio.
Svi su to primetili, ali na kraju ništa nisu rekli.
- Šta se dešava? – Nikol je tiho šapnula Boni i pokazala joj na Davida.
- Ne znam. – tiho je rekla. – Juče je bilo sve okej. Gleda me popreko od kad je došao jutros.
- Je l' ste se svađali?
- Ne, zato mi je i čudno.
Nakon predavanja, kada je krenula da popriča sa njim, on je samo otišao. Nije hteo ni da je sasluša.
A onda je nakon šetnje došla kući. Otvorila je torbu koju je nosila tog dana i onda ugledala poruku.
- Znam za vas. – pročitala je na glas. – Sranje.
----------
Posle 2 godine su nam konačno krenula predavanja na faksu. Tako da, zbog ispitnog roka, koji je u toku, kao i obaveza oko predavanja, povući ću se na par dana.
Neću objavljivati nastavke dok mi ne prođe ispitni rok. To je otprilike 2 nedelje.
Hvala na razumevanju.
Marijola ❤
YOU ARE READING
Osamnaest mlađa
RomanceImala je njene oči. Bila je buntovna kao ona. U njoj je video nju, osobu koju je pre mnogo godina izgubio. Sebe je krivio za njenu smrt. Možda je Boni njegovo iskupljenje. Ali postoji problem, ona je osamnaest godina mlađa. Nesvestan svega, zaljubio...