4.

3.9K 155 5
                                    

To uskoro se pretvorilo u šest dugih meseci. Njih dvoje su imali okej odnos.
I ako među njima nije bilo ljubavi, postojalo je ogromno poštovanje. Andre ju je poštovao kao da je njemu nešto najvrednije.
Ali oboje su krili patnju od ostalih.

Uveče bi pogledali neki film, nakon toga bi Andre otišao u neki od klubova. Par puta je i ona pošla sa njim.

Posetila je prelepa mesta, videla stvari koje su bile njen san, a Andre ju je držao kao kap vode na dlanu. Bilo je dovoljno samo da zatraži.

Sa Niki se svakodnevno čula i obaveštavale su jedna drugu je o celoj situaciji, naravno, onoliko koliko joj je Andre dozvolio.

David je našao devojku, svi su u nekim srećnim vezicama, a ona? Pa ona sam udata. Za osamnaest godina starijeg muškarca.

Nekad se zapita zašto je postala ovakva, a onda se setim. Da bi njeni roditelji bili srećni. Da bi njen tata opet hodao.

Sa mamom se ponekad čuje, da otac ne sazna. Još uvek je ljut, ali je bar prohodao. Trebalo je mnogo truda da bi ga majka ubedila, ali je na kraju pristao. Preselili su se, otišli su u mamin zavičaj.

- O čemu razmišljaš? - trgao je Andreov glas.

- O mojima. Za koliko stižemo?

- Blizu smo. Boni, biće sve okej. - uhvatio ju je za ruku i stegao je u znak podrške. - Znaš pravila.

- Da, ne brini, saznali smo da smo bliži rođaci i da sam na tvoje insistiranje pristala da živim sa tobom.

- Hvala Boni. Ne želim da nas osuđuju i da tebe ogovaraju. - poljubio ju je u čelo, a ona je sklopila oči. Možeš ti to Bon, prošlo joj je kroz glavu.

- Ne brini. Okej sam sa tim. Toni, odvezi me na fakultet odmah. - vraćali su se sa aerodroma.

- Važi gospođice.

- Zar nećeš prvo do stana? - Andre je pitao.

- Ne. Želim da ih vidim.

- Razumem. Onda, Toni, faks.

Andreu je poljubila na blic, a onda udahnula duboko i izašla iz auta.
Njihov odnos je dosta napredovao u ovih šest meseci. Vremenom je videla da on zapravo nije toliko loš, čak naprotiv, bio je divan.

Ceo jedan semestar, toliko je nije bilo. Ali sredila je ispite. Andre joj je pomogao.
Dolazila je tada i polagala. Ulazi u amfiteatar, a pogledi su svi bili uprti u nju.
Odavno nije bila ovde, poznata lica su je gledala, nekako čudno, bar je to njoj tako izgledalo.
Onda je neko ciknuo iza nje. Okrenula se i ugledala Niki kao i ostatak ekipe.

Prišla je i zagrlila ih sve. David se držao na distanci, dok mu je leva ruka bila prebačena preko ramena jedne devojke. Njegove devojke.

- Davide. - prišla mu je. Tek onda je sklonio ruku i poljubio je u obraz. Bio je tako hladan. - Ja sam Boni. - pružila je ruku devojci plave kose.

Zašto je on sa njom. Ona uopšte nije po njenom ukusu. - pomislila je.

- Znam. - zapiskutao je ženski glas. - Čula sam dosta toga o tebi. Lela. - zavladala je neprijatna tišina.

- Kad si stigla? - Daniel je pitao.

- Upravo dolazim sa aerodroma. Nedostajali ste mi i htela sam da vas vidim.

Pa možda ovo i ne bude toliko loše. - rekla je sebi.

U tom trenutku ušao je profesor i oni su krenuli da sednu. Biće ovo zanimljivo. David ju je tokom celog predavanja krišom gledao, ali nije mogla da ne primeti Lelin zajedljiv pogled.

Mnogo si mi nedostajala. - Niki ju je grlila po ko zna koji put.

- I vi meni. Tako mi je drago što vas vidim sve.

- I nama. - Daniel je dodao. - Ovde je sve nekako bilo pusto bez tebe. David je sve vreme ćutao.

- Iskreno, htela sam da se vratim, ali obećala sam Andrei.

- Nisam znala da ste rođaci. - Niki je rekla.

- Nismo ni mi.

- Pa kako ste onda stupili u kontakt? - Davidova devojka je pitala.

- Radila sam u njegovom klubu. II jednog dana smo se zadesili zajedno za šankom, oboje smo imali težak dan. On je prvi saznao ko sam ja, rekao mi je. I ostalo znate. Krenula sam sa njim.

- Radila si u striptiz klubu? - Lela je pitala šokirana.

- Kao konobarica.

- Kako si mogla? To je ipak striptiz klub. - Lela je pokušavala da baci mamac.

- Nisam se kurvala, služila sam ljude, uostalom, klub je bio samo za VIP ljude. - bila je na ivici.

- Andrea mi deluje kao dobar lik. - Daniel je rekao, pokusavajući da izvuče situaciju. Znao je koliko Boni može brzo da plane.

- Kako misliš bio? - Lela je nastavila.

- Da, uopšte nije onakav kakvim ga predstavljaju. - nasmejala sam se i krenula da odgovori Leli, ali me je prekinuo telefon. - Izvinite.

- Halo?

- Ispred sam. - Andre je rekao

- U redu, tamo sam za minut. - rekla je.

- Doći ću tamo. - rekao je i prekinuo.

Dva minuta kasnije ugledala je najlepšeg muškarca na svetu kako samouvereno korača ka njima. Gledala je kako samouveremo hoda, skidajući naočare i trazeći je pogledom. A kad ju je pronašao, uputio joj je svoj najlepši osmeh.

Nije mogla a da ne primetim, da su svi gledali u njega. Gledala je kako žene uzdišu za njim. Ali on je bio njen. U četiri zida njihovog doma. To je odjednom počelo da joj smeta, ali zašto?

- Boni. Ćao drugari. - poljubio ju je u čelo. To mu je postala navika.

- Andre. - pokazala mu je pogledom šta pokušava.

- Bio sam u prolazu i želeo upoznam prijatelje moje drage rođake.

- To je tako lepo od tebe. - Niki je rekla. - Ja sam Niki. Ovo su Nikol, Daniel, David i Lela, Davidova devojka.

- Drago mi je. Andrea. Ali za prijatelje Andre.

- Bon nam je upravo pričala kako joj je bio dok je radila kao konobarica u tvom klubu. - Lela je nastavila.

- Lela! - David je odjednom rekao. - Sada je dosta.

- U redu je Davide. Ne stidim se toga Lela, ponosna sam na to što sam radila u klubu kakav je njegov. Videla sam stvari koje ti možeš samo da sanjaš, upoznala sam ljude koje ti znaš samo sa slike i uživala sam u tome. Uživala sam da budem u njihovom društvu, jer verovala ti ili ne, oni su dobri ljudi. - pogledala sam Andrea. - Drago mi je što sam radila tamo, jer sam upoznala njega. - pokazala sam na Andrea. - Izvinite nas sad, moramo da idemo.

- Mogli ste da ostanete još malo. - Niki je rekla.

- Imamo druge obaveze, želim da je upoznam sa nekim. - Andre se lažno nasmejao.

- Onda, vidimo se na faksu sutra. - Daniel je dodao.

Pozdravila sam se sa svima, a Leli klimnula glavom.

Osamnaest mlađaWhere stories live. Discover now