Ležala je na njegovim golim grudima, dok ju je nežno milovao.
- Hvala ti. – rekla je i zagrlila ga.
- Drago mi je da sam pomogao. – pomilovao ju je po obrazu.
......
Bila je kao na sedmom nebu. U jednom danu, svi njeni problemi su bili rešeni. Konačno joj je otac oprostio, majka je prihvatila činjenicu da njena ćerka više nije mala devojčica. A Andrea? Pa Andrea ju je obožavao i svakog dana joj je to pokazivao.
Dani su se nizali jedan za drugim, a to je značilo samo jedno, bližio se kraj njihovog ugovora. Dve nedelje, toliko je ostalo. Da li je želela kraj? Ne.
Mučilo ju je šta dalje. Šta će biti sa njima kada se sve ovo završi? Navikla se na njega i pažnju koju je dobijala. Zaljubila se u njegovu dobrotu. Znala je da je neki smatraju sponzorušom, ali volela ga je.
Kada se tog jutra probudio, nije je ugledao u krevetu. Protegao se i krenuo ka kupatilu. Čuo je vodu koja je tekla, a onda ugledao nju. Odsutno je gledala u daljinu, dok je voda padala svuda po njoj. Rukama je nevoljno prelazila po kosi. Bila je u nekom svom svetu. Video je da je već par dana muči nešto, što nije želela da mu kaže. Neko vreme ju je nemo posmatrao. Bila je tako divna. Tako lepa i tako mlada.
Vagao je. Želeo je da joj pruži sve na dlanu, ali ga je po prvi put mučila njihova razlika. Treba da proživi nešto, a ne da bude žena sa dvadeset godina. Imao je dve nedelje da odluči.
Izdahnuo je i krenuo ka njoj.
Trgnula se kada je čula otvaranje tuša, a onda joj se licem prikazao osmeh. Njjen osmeh je njemu bio zarazan, automatski se i on nasmejao.
- Da li mogu da ti se pridružim?
- Naravno. – pružila mu je ruku i on je ušao.
Ruke je obavila oko njegovog vrata i podigla se na prste da ga poljubi.
- Savršena si. – tiho je prošaputao i pomazio je po obrazu dok je voda padala svuda po njima.
- Volim te. – rekla je, a zatim se podigla na prste i poljubila ga. Bio je tu kraj svakog daljeg razgovora.
Sedela je na radnom stolu u kuhinji, kikotala se i posmatrala Andreu kako sprema doručak za njih dvoje. Često je to radio.
Na sebi je imala njegovu belu majicu, dok je u rukama držala šolju sa kafom. Andrea je na sebi imao samo donji deo sivih trenerki.
Kat – kad bi joj prišao, otpio gutalj njene kafe i nežno je poljubio, a onda bi se vratio spremanju hrane.
- Doručak je gotov za pet minuta.
- Misliš ručak. – nasmejala se kada joj je prišao.
- Da, ručak. – doručak su proveli u krevetu. Svoje dlanove je postavio sa obe strane stola i zarobio je, navalivši se ka njoj. Ostavila je šolju i automatski obavila ruke oko njegovog vrata.
- Šta ćeš da radiš danas? – pitao ju je.
- Idem do fakulteta, popodne sam slobodna, a ti? – ruke je zavukla u njegovu kosu, nežno ga mazeći.
- Danas sam slobodan. Da dođemp po tebe posle faksa?
- Može. – nasmejala se. Stalno je imala blesavi kez, kada je sa njim. – Pokupi me u 6h, može?
- Naravno. – poljubio je.
Osećala se kao tinejdžerka. Jedva je čekala kraj predavanja kako bi ga konačno videla. Nakon predavanja je užurbano krenula ka parkingu, ali auta još uvek nije bilo.
YOU ARE READING
Osamnaest mlađa
RomanceImala je njene oči. Bila je buntovna kao ona. U njoj je video nju, osobu koju je pre mnogo godina izgubio. Sebe je krivio za njenu smrt. Možda je Boni njegovo iskupljenje. Ali postoji problem, ona je osamnaest godina mlađa. Nesvestan svega, zaljubio...