Bölüm müzikleri:dağlar(Bilal sonses)
Sandal(yüzyüzeyken konuşuruz)
Love song slowed
Keyifli ve iyi okumalar aşklarım...
"Ben senin ellerin olaydım..." (Bilal sonses-dağlar)
Hepimiz birbirimizi izliyorduk. Deniz gelince ona da her şeyi anlattık. Sonra salih hocayla konuşmak için bir yol aradık. Salih hoca uzun zamandır görünmüyordu ve çağanın dediğine göre şehirdışındaki alp oyunları toplantısına gitmiş.
Rüya hocaya anlatsaydık biraz olay daha çıkardı. Bu yüzden bir şekilde salih hocayla konuşmalıydık.
Deniz:niye görüntülü konuşmuyoruz?
Yağız:çünkü yanında birkaç kişi olabilir. Onlara da güvenemeyiz. Mecbur bekleyeceğiz.
Deniz:öf sıkıldım ama. Bunu düşünmekten beynim yandı. Sosyal derslerinde bile bu kadar beynim yanmazdı.
Leya:hadi eve gidelim. Yarın cuma, en azından o gün okula gidelim. Çok saldık.
Çağan:müdür bize söz verdi, nasıl onları seçer? Sırf bir devamsızlık yüzünden hem de? Bence bu işte bir iş var.
Yn:bunlar bence öyle dediler ki biz sinirlenelim. Bu cenkin yanına gitme mevzusu tutmadığı için bunu uydurdular kesin.
Çağan:olabilir.
Yağız: o değil de ben bunların okula yaralı birini getirip dövdünüz falan demesinden korkuyom ya. Valla tam orda ağzına yapıştırırdım.
Telefonuma mesaj gelince ona baktım.
Cenk ahriman 🤢🤮
"Eğer bu mesajı birine gösterirsen seni mahvederim. Hemen dışarı çık, seninle bir işimiz var."
Yn
Gelmiyom lan.
Cenk ahriman 🤢🤮
Sana kısaca özetliyim. Elimde çağanın adamımı dövdüğü zaman çekilmiş bir video var. Onu herkese yayarım.
Cenk ahriman🤢🤮
Ayeıca gelmezsen çok kötü şeyler olacağını tekrar söyliyim.
Yn
Ne yaparsın?
Cenk ahriman 🤢🤮
Çağanın montunun içinde bir bomba var desem? Ve tabi ki, çağan bunu fark etmedi, montuna doğru düzgün dokunmadı bile. Değil mi?
Yn
Çık lan dışarı gelip hemen içeri geçeceğim. Ayrıca bomba yoktur kesin, biliyorum.
Cenk ahriman 🤢🤮
İnanmıyorsan elini montunun sağ cebine koy.
Konuşmadan çıktım ve elimi sessizce çağanın montunun sağ cebine koydum.
Gerçekten bişey vardı ve oval bişey gibiydi.
Korkuyla kafamı çevirip cenke baktım. Bana kafasıyla işaret verdi. Ben de elimi çıkardım ve teyzemle konuşacağımı söyleyip dışarı çıktım, bahçeye gittim.
Cenk birkaç dakika sonra geldi.
Cenk:lafımı kısa keseceğim.
Yn:bunu yapamazsın, onun hayatını mahvetmene izin vermem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen | Çağkız Kurgusu
Fiksi Penggemar-TAMAMLANDI- "Sen bana yaşadığımı hissettiriyorsun diye..." Birbirleri için doğan 2 genç... Her ne kadar uzun süre sonra ilk defa karşılaşsalar da aralarındaki çekim hala aynıydı. Birbirlerini küçükken tanıyor gibilerdi, ama aralarındaki her şey t...