-igen?-kérdezte a mostmár kicsit azért nőiesebb hang
-Inari vagyok. Bejöhetek?-persze hogy be hiszen pain ide küldött. Amúgy is halottak lesztek és miattam szóval oly mindegy
-gyere-erre benyitottam és egy lila hajú(remélem nő) fogadott.-Konan vagyok-nyújtotta a kezét. Oké már jó helyen vagyok nem annàl az idegbajos deidaránál.
-Inari-fogtam vele kezet-Pain küldött hogyha van kérdésem akkor te segítesz nekem.-persze hogy segítesz nekem
-mit szeretnél?-jogos
-igazából, lehet hogy tag leszek. Mivel te is lány vagy és én is gondoltam megkèrdezem hogy neked milyen itt az akatsukiban?-remélem vàlaszolsz valami normálisat
-jó-ennyi?! Ez most komoly? Na én itt végeztem. Hah
-bővebben?-kérdeztem nevetve de amúgy rohadt ideges voltam
-mindenki kedves, könnyű küldetések, van szabadnap is, lehet barátkozni, meg úgy még sok jó. Hátrány hogy körözött bűnözők vagyunk de nem nagy probléma-tényleg, mostmár én is szökött ninja vagyok? Remélem hogy Kaya-chan betartotta amit kértem tőle.
-értem. Akkor indulok painhez-mondtam neki majd kimentem az ajtón és futottam painhez. Benyitottam az ajtón, pain még mindig ott volt a székben.
-na?-kérdezte. Tudom hogy mit akar tőlem. De apám nem tudhatja meg szóval..
-egy feltétellel-kezdtem bele mire bólintott hogy folytassam-nem kell olyan küldetésre mennem ahol az emberek látnak, mert apám biztos hogy kerestet engem és semmi kedvem visszamenni hozzá.-közöltem vele
-de igen vissza fogsz menni-kezdett bele amit nem nagyon értettem. Mit akar ez a hülye?-csak úgy mint az akatsuki kémje. Megegyeztünk?
-csak hogy tudd, ha szeretnék otthon lakni ti mind halottak lennétek-köptem elé a szavakat-megegyeztünk. De én csak 3 hónapig vagyok hajlandó ott maradni, se több se kevesebb. Ha nem felel meg, akkor pedig viszlát-van egyfajta stílusom ugye?
-3 hónap elég kevés lesz de kishiján elég. Tobival elmész mintha a fogja lennél és ő hagyja hogy apádék visszaszerezzenek. Azután otthon hetente lesz egy gyűlés. Majd megmutatom a kézpecséteket. És erre 3 hónapra megszöksz és ide jössz világos?-persze hogy a.. hoppácsak nemtudom hogy merre van ez a hely ahol vagyok. Its a big problem
-világos mint a nap, de egy problémám van.-kérdőn nézett rám mire folytattam-nem tudom hogy ide merre kell jönni.
-azt megoldjuk, amiatt ne aggódj-oké oké de akkor máris elmegyek tobival és visszszereznek apámék. Ahj pedig most szöktem el de oké.-tobi az ajtónál vár, meg fog kötözni és kimentek konoha határához mintha éppen menekülne veled. De ki kell hogy üssünk téged. Megbízol bennünk?-ezen múlik az életem. Muszály lesz.
-igen-válaszoltam mire egy jó gyomrost és nyakraütést kaptam. Elájultam. Ezután tobi valószínűleg megkötözött és elindult velem. Honnan tudom? Itthon ébredtem fel az ágyamon.
Felkeltem, vagyis jól tettem hogy bíztam bennük. Ezek után oda nyugodt szívvel megyek vissza. A szoba üres volt csak én voltam bent. Ekkor kopogtak.
-igen?-kérdeztem
-én vagyok az Kaya-akkor apám nincs ott ha îgy hívja magát
-gyere be-szóltam rá mire benyitott. Bejött az ajtón, becsukta és leült az ágy szélére.
-nagyon aggódtunk érted-szólt nekem-apádnak nem mondtam el a levelet-suttogta mire megörültem. A tervem jó.-viszont most mit tervezel?-vont kérdőre.
-Kaya-chan, itt maradok de csak 3 hónapig. Utána elmegyek. Hogy hova azt nem tudom de elmegyek innen. Azért 3 hónap mert ki akarom képezni magamat. Edzenél velem?
-persze, de egy jó esti mese elé nézünk-ezt nem értettem. Most mivan?! Értetlenül néztem rá-el mesélem, hogy hogyan hoztunk vissza oké?
-arra kíváncsi vagyok-még nincs nagyon este szóval elmegyek fürdeni. Aztán pedig meghallgatom azt az izgalmas sztoryt. Az már tényleg izgi lessszzz.-viszont most elmegyek megfürödni. Utána jövök is vissza-lelkesedtem mire Kaya-cahn csak bólintott egyet.
Elmentem a fürdőbe és engedtem egy kád vizet magamnak. Hiányzik Itachi. Csak 3 hónap múlva láthatom. Az már nyár vége de ez még csak az eleje. Nem lesz ez így jó. Bár mostanában nem találkoztunk, de együtt nőttünk fel. Gyorsan megfürödtem és szaladtam is vissz a szobámba. Kívàncsi vagyok nagyon de nagyon.
-Kaya-chaaaaan-szóltam neki mikor benyitottam de rosszkor mert apám is ott volt. Hoppá
-lányom, hogy beszélsz te Kaya asszonnyal?-szidott le a vén öreg.
-sajnálom apám, de miután elraboltak örülök, hogy Kaya asszonnyal is találkozhatok-álltam neki vissza
-mhm-bólintott és kiment az ajtómon. A vén öreg mindig ilyen, csak mert anyut is elrabolták hát persze.
-ülj le-szólt Kaya-chan, mire helyet foglaltam mellette.-kezdhetem?-kérdezte
-igeeeen. Alig várommm-lelkendeztem hát persze. Ebből is tudhatom hogy bízhatok e bennük.
-a kereső osztaggal éppen utánad mentünk, amikor egy maszkos fickót láttunk aki vitt téged. Narancs maszkja volt neki. Pàr embert visszaküldtem hogy hívják apádat, én meg addig ott maradtam annál a fickónál. Nem támadott meg engem. Csak várt hogy mi lesz mivel megállítottam. Én persze lerohantam.
-Kaya-chan-szóltam közbe-merre találtatok rám?-ez viszont érdekelne
-á igen, konoha nyugati hatàránál eső földje körül. De ott tartottam hogy megtámadtam, aztán végül ő is engem. A vége az lett, hogy mire apád odaért, én màr visszaszereztelek és a maszkos elment.
-najó, de ebben mi volt az izgalmas?-csak annyi hogy ott találtak ahonnan a napokból jött az elkenség. Ez viszont érdekel.
-most jön az a része. Mivel miközben harcoltam vele, megláttam a szemét-kezdett bele de megint közbe szóltam mint mindíg.
-de maszk volt rajta nem?-hàt persze tudom hogy milyen tobi. Van egy lyuk a maszkján hogy lásson. De azért érdekel na
-volt egy lyuk a maszkján. Találd ki mit làttam.-mondta nekem de ötletem sem volt így csak fejet ráztam-egy sharingant-suttogta nekem. Hogy micsoda? Sharingant? Ez őrültség
-micsoda? Ez azt jelenti hogy rokonok vagyunk vele ugye?-ez fix
-igen. Uchiha klánból való. Kivéve ha olyan mint kakashi hogy kapta a szemét.-ez is igaz, ezt majd ki kell derítenem róla. Uchiha vagy sem? Ez a kérdés
Mindez után Kaya-chan jó éjt kívánt és kiment a szobámból. Ezek után teltek a napok aztán a hetek. És tényleg volt olyan kézpecsétes gyülés ahol leadtam a drótot. Már eltelt egy hónap, aztán kettő, és hàrom. Minden héten gyűlés volt. Aztán eljött az a nap amikor vissza indulhatok az akatsukiba és tag lehetek. Vagy még nemtudom mi, de akatsuki vigyázz mert itt jövök!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ez is fos lett
KAMU SEDANG MEMBACA
A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]
Fiksi PenggemarEgy szigorú apa Egy makacs lány És az akatsuki Vajon mi fog kisülni ebből? Ha Uchiha Inarival tartasz meg fogod tudni most rögtön. Ugyanis Inarinak elege lett apja szigorából... Figyelem! Vér, káromkodás és 18+ Saját felelősségre olvasd el 2022.04.2...