>>16<<

131 9 0
                                    

Mivel még deidara nem a csapatom része őt kéne beszerezni (mint amikor megyünk a boltba vàsárolni tudjátok xd. Ja és igen kedves főszereplőnknek nem rémlett hogy deidarát már megkérdezte xddd). Szóval gondoltam miért is ne, vissza megyek a szobànkba. És hát ahogy elindultam robbantást hallottam.

-ez deidara!-örültem majd a hang irányába futottam. Valszeg deidara gyakorolt mert dobálta az agyagokat azok meg robbantak.

-Inari? Mit keresel itt? Talán jöttél elmondani hogy tényleg belém estél? Hm-ugrott mellém

-már mondtam hogy nem! Úgyhogy fejezd be!-szidtam le

-ahj... téged lehetetlen meggyőzni. Talán egész máshogy kéne próbálnom nem?-kezdett bele és közelebb hajolt hozzám, és a mögöttem lévő fába tàmaszkodott. Most ez meg akar csókolni vagy mi a franc?! Ha ezt így fojtatja megint vörös leszek.-szóval.. belém estél? Hm-nem, nem csókolt meg de majdnem. Mármint hogy az ajkai az enyémet súrolták amitől nem kicsit lettem vörös.

-n...-kezdtem bele de kicsit vártam-ne...-de ezt meg nem tudtam folytatni mert...-mhhhh?!-akadtam ki mert deidara megcsókolt. Én nem tudtam semmi normálisat reagálni ezért ellöktem magamtól, közben a fejem rohadt vörös volt.

-hm. Ez sikeres volt, tehát tényleg belém estél. Egyébként miért jöttél ide?-kérdezte tök NYUGODTAN?!?!?! Heeee?!

-sz..szóval az va..n hogy öhm.. szervezek e..egy csapatot és me..meg akarom kérdezni hogy a tagja lennél e?-böktem ki végre

-milyen csapat? Hm-ja igaz is.

-a..az anyàmat akarom megkeresni é..és te is fontos lennél, ha s.. segítenél nekem..-miért dadogok?!

-aha, mikor megyünk? Hm-de ő miért nincsen zavarbaaaan?!

-h..három nap, nagyjából-mondtam meg neki

-oké. Hm-de úgy csinál mintha mi sem történt..volna.. ez azért nagyot ütött

El is indultam mert nem találtam okot a további maradásra, amikor deidara szólt

-szerintem nincs is semmi dolgod csak kerülni akarsz engem. Miért mész el? Hm-lefagytam. Sokkot kaptam és egyhelyben álltam.

-azt hittem zavarlak..-mondtam halkan. Most nem nagyon alkalmas beszélgetni mert most gondolkoznom kéne.

-beszélgessünk. Hm-mégis miről? Olyanról hogy megint vörös leszek? Még mit nem

-miről?-ideges vagyok és remek a hangom

-nemtudom, csak úgy valamiről. Amiről akarsz. Hm-hogy én amiről akarok?!

-jólvan. Én kérdezek te meg válaszolsz. Úgy jó?-kíváncsi vagyok valamire

-tőlem-vonott vállat-mi a kérdés?

-az...az előbb mi volt?-kérdeztem tőle remegő hangon

-ja hogy nem tudod a nevét? Csóknak hívják. Hm-nevetett. Baka!

-úgy értem miért csináltad?-erre néma csend lett-szerelmes vagy belém deidara?-ezt fontos tudom. Félek a válsztól az igentől és a nemtől. Mindentől

-az a csók... nem is tudom mi volt. Hm-ez fájt

-ez...mindegy. És mit vontál lá belőle?-na mit te seggfej?!

-én csak pótlék vagyok neked. Hm-ettől a mondttól a szívem szakadt ketté. Pótlék? Ő nekem??!

-te... hagyjuk-és elindultam vissza a szobánkba

-azért..-kezdte el mire megálltam-kicsit bírlak. Hm-kicsit mi? Indultam tovább és a könnyeim majdnem potyogtak.

Tehát erre figyelmeztetett mindenki?! Ezért kell vigyázni deidarával? Sajnos én is megtudtam de a legszomorúbb az hogy nem utáltam meg. Mégsem a szobába megyek hanem itachihoz. Most ő kell.

Bementem a folyosóra és itachi felé mentem. Bekopogtam az ajtón mire halpofa nyitott ajtót. Fúj már

-mi az?-kérdezte lekezelően

-ita?-gondoltam tudja mire gondolok. Itachii hol vagy?! Beszélnünk kéne

-ja igen, te vagy az unokatestvére nem? Nemtudom hol van-vonott vállat majd becsukta az ajtót.

Remek amikor segítség kellene. És mi van konannal? Ő biztos beszélne velem erről.. Elindultam a szobájukhoz és már majdnem bekopogtam..., amikor furcsa hangok hallatszódtak ki... oké, ma konannal sem kell beszélnem hú de jó. Maradt egy ember akiben megbízok de nagyon minimálisan... ez az ember deidara de ezt vele nem beszélhetem meg.

-nemtudom mit kezdjek magammal.... Én csak beszélni akartam valakivel de azt sem lehet.-mondtam halkan miközben leültem a folyosóra és összehúztam magam..

Kb fél óra múlva valaki megfogta a vállam mire ilyedten néztem rá fel.

-hidan?-kérdeztem. Remélem jól làtok és nem hallucinálok

-mi a baj?-kérdezte tőlem, igen tőlem /mert az eddigi 3 ember aki elment mellettem szart le/ hogy mi a bajom.

-ja, semmi csak rossz passzban vagyok és ita sincs itt pedig beszélni akartam vele-közöltem a szomorú igazságot

-itachi a konohai csapat ellen ment aki üldöz téged-mondta nekem na de mi vaaan?! Ezek már ennyire közel járnak?!

-hee?!-akadtam ki

-ja. De ha akarsz beszélni én is itt vagyok-kacsintott majd bement a szobájába

Szerintem ez engem mindig fel akar szedni, de ez nem fog neki menni. Ő... hogy is mondjam hát. Tudjátok ti is milyen.

És amúgy is a konohai csapat mióta ilyen jó?! Ez a mostani pár nap egyszerűen nekem csak sok. Valamilyen fura szemem van, tobi igazából obito aki amúgy már elvileg meghalt, deidara egyszer újraélesztett most meg lesmárolt, itachi meg konoha ellen ment.

De most komolyan ez mi volt deidarától...? Jó hagyjuk... benyitottam a szobánkba ahol DEIDARA?! Feküdt!? Akkor ki a frász smárolt le ember?!

-inari? Mi a baj? Hm-najó, ha az tényleg nem deidara volt én idegsokkot fogok kapni...

-te az előbb még nem kint voltál?!-akadtam ki mondjuk szerintem deidara nem értette miért. Na várjunk csak... most nagy zavaromban deidarától megkérdeztem hogy lenne e a csapatom tagja.. de már egyszer említettem neki. De nem szólt odakint semmit vagyis... úristen!!!

-huh?-nézett ràm furcsán

-valaki...-kezdtem el halkan mert már az ideg tépett de deidara még mindig hülyén nézett rám-valaki lesmárolt engem!-akadtam ki

-ki volt az a balfasz? Hm-kösz ez igazán bátorító volt

-nemtudom...

-csak tudod hogy ki smárol le nem? Hm-vágott hülye fejet. Jogos

-azt hittem te voltál az és el is löktelek magamtól..-kezdtem el

-milyen kedves. Hm-durcázott kicsit deidara

-de ha nem te voltál az akkor...-neee!!!! Egy akatsuki tag lesmárolt engem?!!?! Heeee?!

-úristen téged komolyan átvertek egy henge no jutsuval? Hm-úristen ne máár

-hát... nem'tom-vagyis de, igen átvertek!!!

-vagyis igen.. -mondta-na de amúgy ki lehetett az a gyökér? Hm-ezt fontos lenne kideríteni micsoda lángelme vagy!

-van eg tippem.. sajnos..-igen van egy tippem.. lehet ti is tudjátok kire gondolok

-kicsoda? Hm-nem akarok rá gondolni-ketté verem szerinted ki volt az? Hm-miért is vernéd ketté?

-szerintem.. hidan-mondtam tágra nyitott szemekkel-mostanában szerintem fel akart szedni engem de nem sikerült neki szóval.. ez volt nagyjából

-legalább ez nem az első csókod volt ugye? Mármint ha igen akkor el volt cseszve. Hm-nem hála istennek nem

-nem nem az volt. De most ketté tépem ezt a barmot...-kezdtem halkan majd ordítottam egy nagyon-HIDAAAN!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]Where stories live. Discover now