Nemsokára haza értünk. Nyilván az ablakunkon surrantunk be, és szerencsére mindenki annyira szart ránk hogy nem vették észre azt hogy tegnap óta itthon sem vagyunk. Sokat foglalkoznak velünk mondhatom.
-deidara-szóltam neki. Már nem vagyok olyan szar állapotban amúgy
-hm?-csak a szokásos
-szerinted mikor edzek itachival?-ez fontos. Le akarom győzni deidarát.
-szerintem ma még tuti ne. Elő fognak törni a roszt emlékeid. Hm-vont vállat. Ez igaz, lehet várni kéne egy kicsit.
-oké. Addig mit csináljunk? Unatkozok-hát most na. Nem csinálhatok semmit.
-hogy érted hogy csinálJUNK?! Mi az le akarsz velem feküdni vagy mi?! Hm-nevetett ki. Hülye perverz disznó
-perverz disznó vagy. Valami olyanra gondoltam hogy beszélgetni vagy ilyesmik-hàt igen ám deidara
-aha. Csak emlékeztetlek hogy még nem vagyunk jóba. Hm-istenem most akkor unatkozza... hmm na mi lenne haa?! Nem. Ilyen faszságot nem csinálok. De ha mégis? Gondolom fogalmatok sincs mire gondolok ugye? Kiderítjük hogy mit gondol rólam deidara. Heheheeee ezt most megkapod te dög
-valami baj van? Hm-kérdezte. Talán hangosan gondolkoztam?
-nem miért?-nem értem
-ja csak csöndbe voltál. Hm-milyen ügyes észrevétel. Wow de most komolyan
-ja semmi-heh ahogy ezt kimondtam már fel is pattantam az ágyamról.
Hiper gyorsasággal indultam deidarához, és amikor az ágy széléhez èrtem, letepertem. Nem, nem csókoltam meg eszednél vagy?! Előbb halok meg. Úgy tepertem le hogy mind a két kezét lefogtam és én meg felette voltam. Deidara előlször teljesen jól játszotta a szerepét.
-mit akarsz? Hm-már ideges. A hangján lehetett hallani
-csak kíváncsi voltam. Azt se lehet?-dehogyneeem. Érzem hogy mindjárt nyerek. Najó deidarának is több kell ennél hogy veszítsen. Szóval nem fogtam le a kezeit hanem kicsit ráfeküdtem(deidarára, igen) és támaszkodtam a kezemmel hogy azért a hülye fejét lássam.
-mit akarsz?! Hm!-mostmár idegesebb mint azelőtt
-csak kíváncsi voltam-mosolyodtam el. Most megvagy! Nyertem
-és mégis mire?! Szállj le rólam. Hm!-nyerni fogok érzem. Ezt megkaptad
-és mi van ha nem?-suttogtam a fülébe nevetve amikor számomra igen röhejes dolog történt. Deidarának nem volt túl röhejes szerintem, mert ugyanis képzeld mi történt..bahaaa xddddd. huh lenyugszok és elmondom. De nem bírom nevetés nélkül, mert ahogy a fülébe suttogtam éreztem lejjeb hogy AZ felállt neki. Én meg nem bírtam nevetés nélkül és felkacagtam.
-mivan màr?! Hm!-deidara feje meg már vörös volt. Szegényke. (Btw nem)
-nem tudtam hogy neked van ilyened, de hogy pont rám?-nevettem tovább. Röhögőgörcsöm lett.
-fejezd már be! Hm!-lökött le magáról a földre és a fal fele fordult. Na oké, lehet ez csúnya volt. Mi van ha ő meg szeret engem? Akkor csak szórakozok vele. Többet ilyet nem.
Visszafeküdtem az ágyamra majd gondolkoztam. Most megbántottam komolyan?! Deidarát??? De őt nem lehet nem?
-figyu, deidara bocs az előbbiért-szántam rá magamat a bocsánatkérésre.
-különösebben nem érdekel. Hm-vont vállat-elfelejtem haaaa, mondjuk gyűjtesz nekem még agyagot! Na? Hm-pff deidara kellett ezt elintéznem magamnak. Aaahhjjjjj jólvan, remek.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]
Fiksi PenggemarEgy szigorú apa Egy makacs lány És az akatsuki Vajon mi fog kisülni ebből? Ha Uchiha Inarival tartasz meg fogod tudni most rögtön. Ugyanis Inarinak elege lett apja szigorából... Figyelem! Vér, káromkodás és 18+ Saját felelősségre olvasd el 2022.04.2...