>>5<<

235 15 3
                                    

-ch még egy Uchiha már a tököm ki van. Hm-mérgelődött.-rádadásul lány vagy de ugyanolyan bunkó mint itachi. Hm-meg anyád fasza az deidara te kislány

-se Itachi sem én nem vagyok bunkó.-mondtam neki büszkén mire csak durcás fejet vágott.

-nem ismered Itachit jól. Hm-jólvan hisztizz de ebből a vitából én jövök ki nyertesen. Ha!-te nem tudod, de én ide kurvára nem akartam jönni. Kiálltam ellene és vesztettem, úgyhogy most kényszerből itt kell lennem. Hm!-ezzel befejezte mondandójàt és kiment becsapva az ajtót.

Azért az elég durva hogy ide erőszakkal is ráncigálnak embereket. Viszont Deidarával akkor jobb ha nem kezdek ki, mert ha az akatsukiba nem is önszántából jött akkor tényleg erős. Az akatsuki nem gyűjt sosem be olyat aki kolonc a nyakán. Harcolni akarok deidarával! Edzésnek fogom hívni.

Egyébként hova a szarba ment? Nemtudom de meg kéne keresenem. Aztán harcolhatunk is és jól legyőzhetem. Miközben ezen gondolkozom robbanást hallok kintről. Kinézek az ablakon. Deidara! Tökéletes most karcolhatok vele.

Kirohantam az udvarra és deidarához vettem egyből az irányt.

-deidara, küzdjünk meg!-szóltam neki mire furcsállóan nézett rám.

-mivan?-gondolom az hogy ilyen random dolgoknak nem nagyon örül, de egy próbát megért. Nem hagyom nyerni

-harcolni akarok veled-mondtam neki újra

-nos, nekem abból mi lenne az előnyöm? Hm-gondolkozott hangosan vagy tudom is én mit csinàlt de valahogy rá kell vennem

-fogadjunk-nyújtottam felé a kezem-ha én nyerek, akkor mondjuuuuk. Ömm. Megvan. Ha nyerek akkor egy napig nőnek kell magad tettetni-megkaptad heeee

-na és ha én nyerek? Várj azt én találom ki. Hm. Áhhá megvan-nevetett fel. Nyernem kell vagy tuti valami szart fog mondani-félmeztelen kell végigvonulnod az egész akatsuki előtt. Te döntöd el hogy melyik részeden leszen meztelen. Hm-nyernem kell. Ha elfogadom és vesztek ezt meg kell tennem ne már.-naa? Csak nem félsz-nyújtotta ő is kezét.

-ch.. legyen-és kezet ráztam vele. Remek te perverz disznó.

-na akkor kezdjük is-sóhajtott egyet mire eltűnt. Sharingan! Nem tudom hogy honnan támadhat. Felettem van sok kis pók?! Mivan? De chakrájuk van. Mire ezt kigondoltam volna a pókok felrobbantak bele az arcomba. Kicsit arréb repültem de nem lett bajom.

-értem-mondtam magamba-távol harcos ami azt jelenti hogy közelről kell támadjak.-gondoltam ki.-de te hol vagy?-suttogtam. A sharingannal figyeltem minden irányba amikor egyszer megtaláltam a chakráját.-megvagy!-örültem, majd csináltam egy villám elemű jutsut amit felé küldtem.

Egy sebesült deidara jött ki a fák közül elém. Megállt úgy 5m-re tőlem. Itt az esély!

-chidori-kiáltottam majd nekirohantam és átdöfgem kezem a mellkasán. Vigyáztam arra hogy ne kegyen halálos a seb. Mivel elég jó orvosi ninja vagyok gyorsan meg tudom gyógyítani.

-hm-szólt valaki a hátam mögül de nem tudtam hátrafordulni mert egy tőrt tartott a nyakamhoz. Hogy a francba?!-nem rossz, de van hova fejlődni. Hm.

-e-ez lehetetlen-suttogtam

-nem az drága. Csak nyertem, de ennél sokkal többre vagyok képes. Vicces lesz. Hm-micso...nem az ki van zárva én biztos hogy azt nem fogom megcsinálni. Deidara ledobta elém a tőrt.-akkor gyere. Vár az akatsuki. Hm-nevetett magában

-biztos hogy nem. Azt elfelejtheted-mondtam neki mérgesen

-édes, a fogadás az fogadás. És ha nem tartod be akkor azt garantálom hogy megkeserítem az életed. Fontold meg-vont vállat-vagy legyél egy hétig a csicskám és akkor nem kell megtenned. Hm-már elindult az épület fele amikor eszembe jutott valami óriási nagy szivatás.

-jólvan na. Nem leszek a csicskád az egy tuti.-megkapod deidara. Hahaha nem is tudod hogy mit tervezek.

-ez most komoly? Hm ez vicces lesz-kezdett el nevetni.

Bementünk de mindenki a szobájában volt úgyhogy elküldtem deidarát a többiekért. Azt mondtam neki hogy majd félmeztelen fogom őket itt vàrni. Hah deidara most megkapod. Nem vetkőztem le csak elképzeltem deidarát meztelen nőként és alakváltást használtam. Hidan ért ide elsőként majd a többiek és hangosan röhögött mindenki. Legutoljára deidara ért ide.

-te szemét köcsög-ordítozott velem miközben mérgesen felém jött. Ajaj ebből érzem hogy baj lesz.

-mivan sírni fogsz?-gúnyolódtam de nem kellett volna. Deidara pofán vágott de olyan jó erőset adott.

-te kurva.-majd lehajolt értem a földre (mert akkorát kaptam hogy a földre kerültem) és a pulcsimnál fogva felemelte a fejem. Itt az alkalom most genjutsuba zárhatom.

Egyenesen a szemebe néztem és előhívtam a sharinganomat. Genjutsuba zártam, vagyis azt hittem. Deidara csak a fejéhaz kapott és a földre esett. Nem volt sokáig ott, egyből felkelt. Ha ilyen erővel bír ez még hasznàra lehet. Nekem meg erősebb sharingan kell. Mangekyo. Meg kell szereznem. Bármi áron.

-ez meg mi volt?-kérdezte tőlem hidan és felsegítettt.

-inkább hagyjuk. Ez egy fogadás volt-mondtam neki-kössz-köszöntem meg a felsegítést

-öhm, ilyenkor nem ajánlatos bemenni hozzá. Ilyenkor simán felrobbanthat-deidarára utalt a gyerek. Tényleg? Hol van pain?

-Hidan, hol van pain?-kérdeztem tőle. Ő talán segíthet.

-ahol mindig szokott lenni.-akkor már tudom hogy hol keressem. Kössz hidan. Masinisztaaa ez lesz a beceneved. Heh

Végigmentem a folyosón és benyitottam pain szokásos helyére. Ott ült mint mindíg és kérdőn nézett rám. Már ha az arckifejezései nevezhetők e valaminek mert ugyanúgy néz ki ha boldog meg ha mérges.

-Pain. Kérdeznem kell valamit-szóltam neki mire észbe kapott. Min gondolkozott eddig? Lényegtelen

-mondd-tömör válasz

-hogyan érhetem el a Mangekyo sharingant?-igen, ez érdekelt. Csodálkoztok? Nem. Akkor meg??

-Itachi jobban tudja nálam. Kérdezd őt nem én vagyok Uchiha-tényleg. Itachi eszembe se jutott. Neki is van Mangekyo sharinganja talán elmondja hogy hogyan lehet elérni azt a szintet.

Egyenesen rohantam itachihoz. Benyitottam a szobájába ahol kisame nem volt ott. Szerintem még a nappaliban vannak.

-Inari, minek köszönhetem látogatásodat?-sóhajtott. Jólvan itachi nyugodjál le. Na

-kérdezni akarok tőled valamit-amúgy nem csak egy valamit de az ráér később is hogy miért van állandóan sharinganja.

-mondjad-mintha itt amúgy nagyon is érdekelne valakit a problémám de komolyan.

-hogyan lehet Mangekyo sharinganom?-tettem fel a kérdést ami latszólag kisebb feszültséget váltott ki belőle de megnyugodott.

-nem lennél rá képes, de ha mégis, akkor nagyot gratulálnék-mi az amit én nem tudok megcsinálni lökjed itachi. Kérdően néztem rá-ölj meg egy számodra fontos személyt.-mondta komoran. Azt, nem tehetem. Se Hinatát se Kaya-chant nem lennék képes megölni.

-más út nincsen?-úgy nézett rám mint egy idiótára. Ezek szerint nincs. Megértettem a némaságból és elindultam ki az ajtón-azért kössz-löktem neki oda a választ és kimentem az ajtón.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeeej egy újabb szar rész itt is van

A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon