-apám, meghoztam a jelentést-mondtam meghajolva előtte, amire csak bólintott egyet ami azt jelenti folytassam- három shinobi tart erre nyugat felől. Vagyok olyan erős hogy elbánjak velük-igen részesültem kiképzésen
-nem. Elmondtam, hogy a te feladatod az, hogy kémkedj és jelentést hozz nekem-na igen, mert arra nincs másik ninja ugye? Utálok itt élni, de sajnos ez a sorsom. Mint a főnök lánya
-de apám, én..-félbeszakított mint mindíg. Utálom a vén öreget
-semmi de. Élhetsz saját életet is de nem itt. Tudod hogy az akatsuki téged akar!-ordította le a fejem. Na igen. Mindenki engem akar elrabolni persze, mert aztán olyan értékes vagyok ugye?
-értettem-nem mondhatok ellent neki vagy még kidob
-távozz-erre csak meghajoltam előtte és szó nélkül kimentem az ajtón. Bementem a szobámba mert megölt az unalom
,,távozz" figuráztam ki apámat. ,,az akatsuki téged akar" dünnyögtem. ,,nem lehet saját életed" bezzeg ha anya itt lenne akkor minden más lenne. De azóta itt vagyok fogva tartva mintha ez valami börtön lenne. Ch, és ezt mind azért mert anyát is elrabolták. Ha mind ez meg se történt volna...
Ekkor valaki megszakította a gondolatmenetem, mégpedig egy ember aki benyitott az ajtómon.
-Inari kisasszony-nyitott be az egyik szolgálónő. Azt hiszem hogy ő Kaya szolgálóasszony. Igazából én csak kaya-channak hívom ha apám nem hallja.
-Kaya-chan, csak Inari-mondtam neki kedvesen. Nem szeretem ha kisasszonynak szólítanak. Valamiért undorodom tőle.
-Igenis Inari-neee, úgy gondoltam hogy tegezz Kaya ne csináld már ezt. Nyilván ilyet nem mondhatok neki, mármint ilyen stílusban.
-Kaya-chan, tegezz engem. Ha apám nem lát és csak én hallom tegezz kérlek.-kértem tőle mire megrázta a fejét
-látom ma is makacs vagy-nevetett-csak azért jöttem, hogy megkérdezzem kérsz-e egy teát?
-ha csak nekem csinálnál, ne fáradozz vele-nem szeretem ha csak engem szolgálnak ki és valami csak az én kedvemért van. Szeretnem kéne de nem.
-nem, nem, a kishúgod is kér-Keiko mióta iszik teát? Lényegtelen, ha iszik hát iszik nem szólok bele
-akkor viszont én is kérnék egyet.-mondtam neki és elindult volna kifele de megállítottam-Kaya-chan, esetleg ha van időd délután edzenél velem?-Kaya-chan az egyik legkiválóbb ninja ebben az udvarban. De nem adnak neki küldetést sosem.
-ma délután nem lehet-mondta szomorúan-ma az akatsuki után kell kémkednem, az apja parancsolta.-igen, ez apámra vall. Minden nőt csak kémkedésre használ. Úgy ahogy engem is.
-nem baj, majd legközelebb-mosolyogtam rá mire ő kiment. Nemtudom mit csináljak. Rajzoljak? Nincs ötletem. Edzek? Nincs kivel. Nemtudok csinálni semmi értelmeset. El megyek innen. Írok egy levelet Kaya-channak és elmegyek innen. Azért csak neki írom, mivel olyan mintha az anyám lenne.
Kaya-chan. Köszönöm a teát, nagyon finom volt. De attól félek hogy ez az utolsó tea amit te készítettél nekem. Úgy döntöttem, hogy elegem van apàm parancsolgatásiaból ezért ma elhagytam a házat. Kélrek ne szólj erről a levélrőr apámnak, mert az akatsukihoz indulok. Harcolni akarok velük. Anyámként tekintek rád. Egyszer még visszajövök.
Üdv:Inari
Igen, itt kell hagynom mindent csak hogy megküzdhessek az akatsukival. Ha kellek nekik, hát megkapnak de nem simán. Mert rájuk fogok támadni, kivégzem őket, majd elhozom a hulláikat apámnak, hogy elismerjen. Csak kicsit vagyok őrült nyugi.
A legjobb barátnőmnek is szólnom kéne. Vele személyesen fogok beszélni. Hiszen ő Hinata-chan, a legjobb barátnőm. Mondhatni egyetlen barátom is egyben de a legjobb.
Szépen megvártam hogy este legyen és kiosontam az ablakon, otthagyva a levelet. Hinata felé indultam, nemsokára oda is értem. Az ablakán kopogtam be hiszen a szülei otthon voltak. Ahogy Hinata meglátott kinyitotta az ablakot.
-hát te Inari?-lepődött meg hogy mit keresek itt éjjel. Jogos
-drága barátnőm, elmegyek otthonról, hogy megküzdjek az akatsukival és bizonyítsak apàmnak. De ha kérdeznek az eltűnésemről te mondd azt hogy nem tudsz semmit oké?-kérlek Hinata bízz bennem.
-de hát nem szökhetsz meg-mondta nekem aggódóan
-vissza fogok jönni-megöleltem és elmentem. Végleg elhagytam konohát. Alig várom már hogy megküzdjek az akatsukival. Főleg hogy egy vérrokonom is ott van. Itachi. Igen, ő az unokatestvérem. Uchiha Itachi. Elég erős shinobi.
Elindultam valamerre a magyvilágba. Fogalmam sem volt, hogy merre van az akatsuki. Azt sem tudtam merre megyek. Amikor már azért elég messze voltam, bementem egy barlangba és ott éjszakáztam. Reggel folytattam utamat. Nem tudhattam, hogy mikor ütközök bele az akatsukiba. Egyszer megpillantottam egy kis falut.
Igazából még hajnal volt, tehát zárva voltak az ajtók. Viszont volt egy dango árus aki nyitva volt. Beülem oda enni valamit. Egy idős hölgy köszöntött.
-jó reggelt kisasszony. Ilyen korán mi szél hozta erre?-nem mondhatok igazat
-egy küldtésen vagyok, gondoltam megállok itt. Egyébként hol vagyok? Melyik országban?
-ez tűz országának a határa-válaszolt a nő. Inkább legyen néni.
-értem, köszönöm. Na és az akatsukiról mit tudni? A küldetésem az, hogy elfogjam őket.-vagy megöljem legszívesebben az utóbbit tenném de erről senkinek sem kell tudnia.
-mostanában az akatsuki egy Inari nevű lányt keres. A múlt kéten jártak erre, de nemtudom merre mentek. Az biztos hogy nem konoha felé.-tehát nem kell visszamennem. Pozitív hír.
-rendben köszönöm a segítséget. A dango nagyon finom volt. De nekem most mennem kell. Viszlát-intagettem a néninek majd elhagytam ezt a kis falut is.
Úgy hajnali 4 van, június. Ilyenkor még jó idő van, de később rettentő meleg lesz. Nincs kedvem bandukolni. Harcolni akarok és kész. Mit nem lehet ezen érteniii?! Apám is azzal a sok szabályával együtt. Semmire sem jók.
Sétáltam tovább, és még tovább. Egyszer 6 körül egy erdőben jártam, amikor valaki vagy inkább valakik elém ugrottak. Fekete köpeny piros felhőkkel díszítve. Nagy kalap ami eltakarja az arcukat. 2 ember állt előttem. Akatsukisok!
-az akatsukiból jöttetek jól làtom?-kérdeztem. Persze hogy jól látom
-Inari?-kérdi az alacsonyabb
-igen, Inari a nevem-na mintha nem tudnátok. Engem akartok elfogni. Ez kezd kínos lenni azért na.
-kisame, fogd el. Megvan a főnyereségünk!-parancsolt az alacsonyabb. Itachi stílusa van. Csak nem?? Nem az nem lehet hogy pont itachival találkozok már elsőre.
Lényegtelen, a magasabb akit mint kiderült kisaménak hívnak felém futott. Ez támad! El akar kapni és megölni. Szerencséjére én is őt. És nyerni fogok. Mert én vagyok Uchiha Inari!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ok ok tudom hogy szar lett. Kritikát elfogadok és bocsi ha helyesírási hiba van benne, este 10kor írtam meg.
YOU ARE READING
A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]
FanfictionEgy szigorú apa Egy makacs lány És az akatsuki Vajon mi fog kisülni ebből? Ha Uchiha Inarival tartasz meg fogod tudni most rögtön. Ugyanis Inarinak elege lett apja szigorából... Figyelem! Vér, káromkodás és 18+ Saját felelősségre olvasd el 2022.04.2...