>>26<<

97 7 2
                                    

Hosszú csók volt, és az ajkai pedig... aaaaaa a mennyország. Nem tudtam parancsolni magamnak mert felemésztett a vágy. Visszacsókoltam. És kezdeményeztem. Elkezdtem lehúzni deidara pólóját.

-állj-szólt rám-biztos hogy ezt akarod? Hm-csak bólintottam egyet és már indultam a másik csókért. Deidara is megszabadított pár ruhadarabomtól. Az ablakon el volt húzva a függöny ezért félhomály volt.

Amikor már meztelen voltam, csak deidara alsógyatyája volt vissza, de attól is hamar megszabadult. A látvány.. innen már nincs vissza út.

-hm-ejtett elégedett mosolyt

Elakadt a szavam és nem tudtam mit mondani. A tüdőmben összeszorult a levegő, és éreztem minden egyes szívverésem. Deidara felém mászott és két kezét a fejem két okdalára rakta.

-innen már nincs visszaút-motyogtam neki mire csak megcsókolt és én átkaroltam a nyakát. Vörös volt a fejem. A nyakamat is elkezdte csókolgatni aztán abba hagyott mindent. Bekapta egyik ujját majd elkezdett ott simogatni.

-hmmmm-nyögtem. Aztán egy kis idő múlva lassan feltolta bennem az ujját.

-szólj ha faj jó? Hm-nézett rám mire csak bólintottam egyet, ő pedig lassan elkezdte mozgatni ujját. Nincs ehhez fogható érzés..

-ahh-nyögtem miközben másik ujját is belém tolta. Isteni. Ez csodálatos. Amikor már érezte hogy könnyen mozog, kicsit a nemi szervét is végigsimogatta a nedvesebbik kezével és a bejáraton elé rakta.

-akkor mehet?-nézett rám-nem akarom hogy fájjon neked szóval csak szólj ha vegyem ki oké?-egyébként milyen figyelmes

-csak essünk túl rajta-erre a mondatra deidara lassan felment bennem.-ahhh-nyögtem egy hangosabbat, mert feszítő érzés volt de hirtelen elmúlt. Kicsit így maradt hogy megszokjam majd lassan elkezdett mozogni.

Egyre gyorsabban csinàlta.

-ahhhhh-nyögtem én is meg ő is amikor elmentünk. Ezután még egy pár lassú mély lökést csinált aztán kihúzta belőlem férfiasságát és elterült mellém.

-szeretlek-mondta nekem deidara

-én is téged deidara-válaszoltam neki majd kis idő után felkeltem az ágyból és felöltöztem. Ő csak egy alsógatyát vett fel.

-akkor holnap indulunk konohába ugye? Hm-kérdezte. És igen megyünk

-ja-bő válasz. Ez a nap is hamar elment. Már délután van. De nem különösebben történt semmi.

***

Ahogy felkeltem elindultunk konohába. Ma lesz az a nap. Ami megváltoztat mindent. Az életem fordulópontja.

Fél napja futhattunk amikor megláttam konoha első házát.

-deidara-szóltam neki-itt vagyunk.

-megvárlak itt oké? Hm-nem deidara, ezt nem egyedül csinálom

-nem csak rám fognak emlékezni.-nem hagytan hogy válaszoljon csak magam után húztam. A kapuőrt kiütöttem majd a házunk felé vettem az irányt. Meg is láttam. A nagy udvar.. a nagy ház..

-ez az-mutattam a házra ami előtt megálltam

Bementünk a házba, ahol a nagy folyosón mentünk végig amikor szembe jött velem... a testvérem keiko. Meredten néztem rá

-inari!-szaladt oda hozzám majd ölelt át. Itachi azt mondta fejezzem be amit elkezdett.

-szia keiko.-mondtam neki majd deidarára néztem-csinálj egy robbanó bábut.-súgtam neki oda

A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]Where stories live. Discover now