>>6<<

212 14 9
                                    

Elindultam a szobámba, vagyis a szobánkba (ami akkor még nem jutott el az agyamig) és kinyitottam az ajtót. Na igen egy dühöngő Deidara fogadott. Erre most pont nem vagyok kíváncsi.

-abba hagynád?-kérdeztem tőle flegmán. Végülis nyert szóval mérges vagyok rá. De képtelen lennék a Mangekyoért megölni Kaya-chant vagy Hinatát. De valamelyiket muszáj lesz ha erősebb akarok lenni.

-bajod? Nem a te szobád. Hm-morcogott

-valóban nem az enyém, hanem a miénk-ilyenkor is ilyen klasz dolgokat tudok kitalálni hirtelen? Szupi

-hallod Inari?-kérdezte mire bólintottak és közben leültem az ágyamra-nem akarsz másik szobatársat?-úristen megőrültél? Talán nem bírlak de az akatsukiból kishíján te vagy a legnormálisabb. Persze itachi és konan után de itachihoz nem mennék be. Ott van kisame fúj fúj.

-nem-tömör válasz ugye?

-naaa, de miért nem?-mit nyavajogsz pofán csaplak he

-akármilyen furán hangzik te vagy a 3. Legnormálisabb ember ezen a helyen.-egyszer mondtam neked igazat is Deidara. Grat magamnak.

-na és ki az első 2?-vadbarom vagy eskü

-nyilván konan aztán Itachi-jelentettem ki mire egy olyan ,,te hülye vagy?" Arckifejezéssel válaszolt-még mielőtt megkérdezed, nem nem megyek itachihoz mert ott van kisame és gondolom te se akarod hogy helyettem itt kisame legyen. Vagy akár pain-heh most megfogtalak

-na jó, egyszer az életben igazad van valamiben. Gratulálok hozzá-tapsolt meg kigúnyolva. Ha ha, mondjuk a mai után megérdemeltem.

-haha nagyon vicces. Jut eszembe Deidara, te mit tennél ha nagyobb hatalmat akarsz de azért meg kell ölnöd egy olyan embert aki fontos számodra?-azért kíváncsi vagyok.

-hát, nemtudom de egy számomra akkoriban még fontos embertől elloptam egy bizonyos dolgot amitől ilyen erős lettem. Hm-na mit Deidara kokaint?

-mit loptál el?-ok gondolom nem kokaint azért na. Jó talán kinézném belőle.

-egy tiltott jutsus tekercset. Hm-mivan? Mondjuk olyan nekem is kéne. Ahj nem kell, itt van Itachi ő biztos egy csomó ilyet tud

-aha. És ha meg kéne ölnöd a legjobb barátodat?-na erre mit felelsz? Azt hittem nem tud válaszolni de egyből megszólalt.

-mai fejjel gondolkozás nélkül megölném, de a 14 éves kori énem nem hiszem hogy megölne egy embert csupán hatalomért. Hm-logic

-aha-akkor mit tegyek nem tudommmmm. Ahj ez nehéz. Kell a hatalom mert anélkül meghalok na de hinata? Vagy Kaya-chan? Nem hiszem el!

-miért kérdezed amúgy? Hm-na mivan hogy ennyire érdekel hirtelen haaa??

-kell a Mangekyo sharingan. De csak úgy érhetem el ha megölök egy számomra nagyon fontos embert. 2 ilyen van az életemben.-mondtam neki szomorúan.

-értem, nos, én mai fejjel tuti megölném az egyiket. Azért csak gondolj bele. Mangekyo sharingan. Hm-igaza van. De egyedül nem fog menni

-ha mégis arra vetemednék hogy megölöm az egyiket akkor segítesz nekem?-tettem fel a kérdést

-heh, hogy jön ez ide?-baka Deidara-természetesen attól függ hogy milyen viszonyban vagyunk. Hm-aha hogy nálad minden ettől függ. Értem( vagyis amúgy nem de nem baj)

-ja, gondoltam-mondtam neki

-de ugye nem mondod hogy?...-tudtam mire céloz. Arra hogy megölöm e az egyiket.

-sok rá az esély. 1 hetet adok magamnak dönteni. Ha úgy döntöttem hogy igen, akkor szólok neked és ha megkérhetlek eljössz segíteni nekem?-ez már egy komoly beszélgetés ember ölésről.

-hát én, nemtudom. Kit akarsz megölni? Hm-naja ezt sem tudom.

-hát mivel kettő ilyen ember van. Vagy Kaya-chant vagy Hinatát.-nemtudom melyiket. Egyiket sem szívem szerint

-Kaya-chan kb akkora mint te és nagyon kedves nő ugye? Most olyan 30 éves körül lehet ugye?-hát ezt meg honnan heh?-hinata meg hyuga ugye? Annyi idős mint te és sötétkék a haja ugye? Hm

-igen-válaszoltam

-akkor én Hinatát ölném meg. Hm-vont vállat. Ezt így hogy amúgy?? What the.. Deidara te mennyit tudsz?

-mi? Miért??-akadtam ki

-mert kaya-chan rendesebb nála. Hm-na és azt te honnan tudod??

-na és te ilyeneket honnan tudsz?-na ez viszont már kezd nagyon is érdekelni.

-Kaya-chan kiskoromban vigyázott rám néha. Hinata meg néha az apjával jött kőrejtekbe de őt nem bírtam. Nyafis kislány volt. Hm-oké ez már fura. Mi köze van deidarának konohához haa?! Válószínűleg semmi, de valahogy összefutottak valahol és barátok lettek. Ja

-ahhaaaa. Értem. De egyiket sem vagyok képes megölni.-nem tudom elképzelni se hogy Hinatát vagy Kaya-chant megölöm. Egyszerűen nem megy.

-akkor nem lesz Mangekyo sharinganod soha az életbe. Hm.-az igaz. Csak gondolkoztam ott hogy mi legyen. És arra jutottam hogy..

-legyen. Megölöm az egyiket, de még eldöntöm melyiket. Ha átgondoltam szólok neked. Tehát segítenél nekem?

-ez már tetszik-vigyorodott el-a kis áruló Uchiha gyilkos. Pont mint az unokabáttya nem? Hm-de igen, itachi is ezt tette. Fogalmam sincs hogy miért de egy embert is elég lett volna kinyírnia. Miért pont az egész klán kellett? Ezt viszont nem értem

-fejezd be! Én ezen nem tudok nevetni. De mivel az élethez hatalom kell. Hát lesz-jelentettem ki. Valaki csak akkor marad életben ha van ereje nem? De. Nekem is lesz és legyőzhetetlen harcos leszek. Ez az új családom, az akatsuki. Bármi áron megvédem őket.

-hah. Mérges leszel? Ezzel foglak zaklatni és ha nem reagálsz rá semmit akkor leszel felkészülve az egészre. Hm-mesélte el nekem. Ebben talán igaza van, mintha tapasztalatból beszélne.

-tapasztalatból beszélsz? Feltűnően sokat tudsz-és ez a kérdésem hogy honnan.

-hát persze, itt ezt már mindenki àtélte. Te még nem? Fogadok hogy még nem öltél embert ugye?-utálom hogy mindig igazad van, de nem tudok hazudni.

-nem, mert nem volt rá lehetőségem-ami igaz, apám miatt

-én is ezt mondanám, ha tényleg akartál volna ölni akkor azt is megölted volna aki miatt nem tudtál ölni. Hm-(btw tehát értitek ha tényleg akart volna ölni megölte volna az apját is mert ő nem engedte ölni na)

-utálom ha igazad van. De nem futamodok meg. Tudod mit? Ma estefelé indulunk. Döntöttem!-igen eldöntöttem hogy kinek lesz annyi

-na és ki lesz a szerencsés akinek véget vetsz? Hm?-nem akarom de muszáj. Csak így lehetek erős. Ennyi kész vége. Én megyek és megölöm azt a bizonyos embert.

-Hinata-igen őt. Kaya-chan olyan mint az anyám.

-látom halgattál rám ugye?-nevetett-szólj ha induljunk. El viszlek konohába. De csak hogy tudd, nem vagyunk jóba. Nem garantálom hogy vissza is hozlak. Hm-retkes pina vagy Deidara!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fos lett tudom

A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]Where stories live. Discover now