>>4<<

261 11 4
                                    

Ma reggel felkeltem. Augusztus vége van. Ma megyek vissza az akatsukihoz. Na jó volt egy emberrel ott összetűzésem, de vele is meg tudnék barátkozni. Meghát mostmár tag leszek hivatalosan is? Hajnal van. Tökéletes az induláshoz. Összeszedtem pár cuccomat és az ablakomból ugrottam ki.

Elfutottam konohából, és miközben futottam megformáztam a kézjeleket.

-igen Inari?-szólt pain. Ezaz sikerült. Megszöktem otthonról

-elindultam. Valaki jöjjön ide mert nemtudom hogy hol van a rejtekhely.-hát persze, itachi miatt.

-nem kell menni senkinek-nem értettem ezért csendben maradtam-a medál nálad van?-jaa igen, el is felejtettem említeni hogy Tobi rakta a nyakamba és azt mondta hogy ez még fontos lesz. Szóval megtartottam.

-igen-feleltem neki. Tuti ezzel tudok oda eljutni érzem.

-fuss egyenesen arra amerre itachi és kisame hozott és ha elérsz oda ahol bekötöttèk a szemed nyomd meg a medált-vettem tehát útmutató.

-értettem. Gondolom az majd ad valami jelet amit követnem kell igaz?

-igen. Ha egy folyóhoz értél ahol egy nagy sziklaszerűség van szólj. Ki fogjuk nyitni de gyorsnak kell lenned-értem értem painke. Még mindig èn állok feletted és nem te felettem. Mivel ti akartok engem.

-vettem de most megyek-nincs kedvem beszélgetni na. Most futok az akatsuki felé.

Arra mentem amerre kisame vitt a kardjàn aki mint kiderült samehada. Amikor odaértem hogy itachi bekötötte a szemem megnyomtam a medált. Egy fény csík mutatta az utat egyenesen. Futottam a csík után és végül egy folyóhoz értem ahol volt egy nagy kőszikla. Pont ahogy pain mondta. Akkor megformáztam a kézjeleket és szóltam painnek hogy itt vagyok. Kinyílt a nagy kőajtó én meg gyorsan beszaladtam rajta. Az akatsuki bázisán vagyok.

-szia Inari-köszöntött engen Itachi. Pain mondta hogy mutassalak be minenkinek, szóval gyere. Kezdjük a legelején.-és elindultunk a folyosó fele. Ott benyitottunk az első ajtón.-ez hidan és kakuzu szobája-mondta

-heló kislány-köszönt a lenyalt hajú-Én vagyok Hidan az a pénzmániás meg ott Kakuzu-mutatott egy sarokba ahol egy maszkos csávó ült pénzt számolva

-Inari-nyújtottam a kezem és kezet ráztunk. Továbbmentünk ahol ugye deidara van és benyitottunk.

-mivan màr?-kérdezte lenézően-mit akarok?-még nem esett le neki hogy itt vagyok ezek szerint de mindegy-ja, neked kitalàltam egy becenevet úgyhogy készülj-mutatott rám

-ezek szerint ti ismeritek egymást?-kérdezi itachi. Tényleg ő még nem tudja

-huh, Utachi hosszú sztori majd elmondom oké? De igen egyébként ismerem. Ő Deidara.-jelentettem ki. Azért büszke vagyok magamra hogy tudok pár nevet az akatsukiból.

-ja a következő, igen kisamét már ismered, ez itt Tobi és Zetsu szobája. Azt tudod hogy Tobi kicsoda Zetsu meg olyan mint egy szobanövény, fel fogod ismerni. Aztán Konan és Pain szobája akiket szintén ismersz plusz egy vendégszoba. Meg is volnánk-tipikus itachi.

-kössz itachi. De hova menjek?-mert hát nemtudom hogy mit csinàljak a folyosón na xdd

-ja igen, kérdezd meg Paint-ezzel benyitott a szobàlyába ès becsapta az ajtót. Kössz Itachi. Bekopogtam Painék szobájába ahonnan konan szólt ki.

-aha?-kérdezte

-Inari vagyok-kiabáltam be

-gyere-szólt ki majd én erre be is mentem.-mit szeretnél Inari?

A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]Where stories live. Discover now