>>10<<

184 15 6
                                    

-indulhatunk?-kérdeztem deidarát mire csak egy ,,hm" volt a vàlasz. Szokásos. Deidara megcsinàlta a madarat és felpattantunk rá és igen /megint/ deidarába kellett kapaszkodnom ch...

Már jó ideje mentünk amikor eszembe jutott valami.

-te deidara amúgy hova is megyünk?-ja ezt még nem mondta el senki

-ja igen el is felejtettem, orochimarut kell megölnünk. Hm-orochimarut?! De hát mi ketten őt nem tudjuk legyőzni..

-de mi ketten őt...-szerintem deidara egyet értett velem-ez nem lesz sikeres küldetés ugye tudod?-kérdeztem

-tudom, de én mást is akarok orochimarutól ezért kértem hogy minket küldjenek el. Hm-mi lehet neki ilyen fontos?

-és mi a dolgod vele?-kérdeztem de látszólag nem akart rá válaszolni-értem akkor..-

-kísérletezett... a szüleimen. Hm-micsoda?! Minden ilyen dolog orochimaruhoz vezethető vissza. Egy szemét

-értem...-az is lehet hogy anyámat ő vitte el? Ha nem halt meg..-mit gondolsz, köze lehet anyám eltűnéséhez?

-nem zárhatjuk ki. Hm-deidara komoly fejet vágott mint még soha. Ez tényleg komoly

Miközben ezeken gondolkoztam egy chakrát érzékeltem, valaki itt van és nem ismerős.

-deidara-szóltam neki

-tudom én is észrevettem. Hm-válaszolta majd leszállt a madárral-gyere elő te féreg! Hm!-kiabállt

-ch.. pedig szórakozni akartam veletek de milyenek a mai shinobik. Heh. Még csak játszani sem lehet veletek-lépett elő az erdőből egy szürke hajú fiú

-kabuto..-morgott deidara. Ideges volt, szinte ketté tudta volna tépni azt az embert

-á látom Mikotot is hoztad, a kis árulót. Ha tudnád mennyire hiányolt téged a mester, erre kiderül hogy az akatsukihoz álltál be? Csalódott lesz...-milyen Mikoto? Ez meg miről beszél?!

-ki az a Mikoto?-kérdeztem tőle idegesen. Ki az???

-á, hogy te nem is Mikoto vagy. Milyen csalódás. Hát ki vagy te?

-előlször válaszolj a kérdésemre! Ki az a Mikoto? És miért tévesztettél vele össze?!-kiabáltam idegesen, közben a mangekyo sharinganom is felvillant.

-ch.. milyen kellemetlen alak vagy...-kezdte-Uchiha Inari..-ez meg honnan??-pont olyan vagy mint az anyád, Mikoto-hogy tessék?!

A szívem nagyot vert és lesokkoltam. Az anyám?! Nem úgy volt hogy elrabolták és elvileg meghalt?! Ez... lehetetlen..

-hol van az anyám?!-ordítottam vele és indultam volna megölni, de deidara megfogott

-hidd el nem jó ötlet. Hm-mondta nekem. Ő ismeri ezt az alakot-nyugodj le. Hm-a hangja most halk és lágy volt, de én nem hallgattam rá.

Engem ebben az állapotban csak a düh emésztett. Nem voltam ura a testemnek, és deidarát egy rúgással arréb löktem. Az erő szétáramlott a testemben, éreztem a hatalmat. Kabuto szemeiben a rémület látszott, valyon mit láthatott? Én nem látom magam de ő megrémült tőlem. Mi vagyok én??

-hol van az anyám?-kérdeztem tőle ismét haragosan

-fogalmam sincs, már úgy 10 éve láttam. Viszont te elég ígéretes vagy nem úgy mint ő. A mester örülne neked, mit szólnál ha csatlakoznál hozzánk?-te szemét még mersz ilyen kérdést feltenni?! PUSZTULJ

Mélyen a szemébe néztem és genjutsuba zàrtam. Pontosabban tsukuyomiba. És kínoztam őt. Mindaddig míg el nem ájult, és aztán tudjàtok mi történt ugye? Megöltem azt a mocskot

-te rohadék! Ezt deidara szüleiért és az anyámért! A következő pedig a mocskos mestered lesz, bármi áron megölöm!-ordítottam rá

Elindultam vissza deidara felé de látszott rajta a rémület.

-n-ne gyere közelebb!-ordított rám. Nagyot dobbant a szívem és összeestem, elhagyott az erőm, mi volt ez?!

-mi ez?-kérdeztem suttogva

-hé! Tarts ki! Hm!-kiabàlt deidara de már halkan hallottam. Minden elsötétült, meghaltam? Nem, inkább elájultam. A sötétség közepén egyszer csak egy fény jelent meg ami egyre nagyobb és nagyobb lett.

Ahogy közelebb ért láttam, ez Hinata. Na de mit keres itt? Vagyis inkább én mit keresek itt nem? Ez furcsa.

-Inari-szólt hinata. Mi a franc ez?!

-Hinata?!-döbbentem le-te.. ez hogy?

-ez a büntetésed-mi?! Miféle büntetés?!-Neji találta meg a testemet és megesküdött hogy megöli azt aki ezt tette velem.-eehh?!-ez a te büntetésed, mostmár ez a sorsod..-ahogy ezt elmondta halkult hinata hangja és újra sötétség lett.

Aztán halkan hallottam egy hangot. Kiabált de halkan.

-inari ébredj!-kiabálta egy hang

-újra kell éleszteni-szólt egy másik. Talán itachi? De az azt jelenti hogy itthon vagyok.

Valaki elkezdte a mellkasom nyomogatni, újra akart éleszteni de hát miért? Nem haltam meg. De ők ezt nem tudják.

-szájon át kell lélegeztetni-szólt itachi. Mivan?! Ne ne! Élek! De ezt csak magamban tudtam ordítani, mert nem volt semmi erőm.

-mivan?! Hm?!-akadt ki deidara-te csinálod a te rokonod nem az enyém! Hm!-hülye vagy deidara. Baka!

-neked kell csinálni!-válaszolta neki itachi-éppen azért nem fogom mert a rokonom és az hülyén nézne ki!

-ch..-morogta deidara

Én nem tudtam semmit tenni, nem volt erőm pedig kiabáltam volna hangosan. De nem ment. Ahogy ezen elmélkedtem valaki befogta az orrom és ajkak voltak a számon?! Eehhh?! Valaki megcsókolt?!!! Nem. Újraélesztett vagyis akart.

Nem tartott sokáig mert a mostani sokktól kipattantak a szemeim és gyorsan felültem de még minden hang csengett a fülemben és hinata szavai is ,,ez a büntetésed" ezt hajtogatta folyton

-inari!-ölelt át itachi de nem tudtam viszonozni. Lesokkoltam. Ellöktem magamtól itachit és hinata hangja megint hajtogatta ,,ez a büntetésed", a fülem is csengett. Mind a 2 kezemmel a fejemhez kaptam.

-húzz már el a fejemből!-ordítottam

Itachi és Deidara aggódóan néztek rám, megértem őket. Aztán jött itachinak az a remek ötlete hogy genjutsuba zár engem. A fülcsengésem elmúlt. Hinata hangja elhalkult.

-miért? Miért pont én..?-kérdeztem itachitól. Nem hiszem hogy minden uchihának ez a sorsa.

-holnap, edzünk-ennyit bírt kinyögni. Gondolom ezek után többre nem futotta neki mert lesokkolta hogy félig bediliztem.

-itachi!-szóltam neki hangosabban-mi van velem?-kérdeztem remegő hangon tőle mire nèma csend lett aztán hirtelen megszólalt.

-Hinata szelleme erősebb nálad. Ha azt akarod hogy tűnjön el edzeni kell a sharinganodat vagy a halálba fog kergetni.-milyen megnyugtató válasz.

Most akkor összegezzük már a mai napot, hirtelen erős lettem megöltem egy embert aztán elájultam, hinata kísért, deidara szájon át lélegeztetéssel élesztett újra és itachi közli hogyha nem edzek valószínűleg meghalok. Ez remek. Ja meg beettem valami szar gyümölcsöt is.

Itachi kiengedett a genjutsuból én pedig felálltam a földről.

-most akkor elmesélsz nekem mindent. Hm-nézett rám deidara

-hát, az biztos hogy nem lesz rövid-mondtam neki majd belekezdtem a történetbe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A Sharingan ára /deidara x oc/ [completed]Where stories live. Discover now