"A hír mára már mindenkihez eljutott. Harry Styles és Louis Tomlinson szakításáról rengeteg újságban, blogon írtak, de eddig mindegyik csak pletyka volt.
Sajnos a fiúk tegnapi instagram posztjából kiderül, hogy szünetet tartanak a kapcsolatukban, tehát most már nem pletyka vagy vicc. Rengeteg fannak törték össze a szívét ezzel, de biztosan jobb így nekik. A továbbiakban nem tudjuk mi lesz, folytatják-e a bandájukat, a Stylinsont, vagy sem.
A fanoknak újabb törést jelentene, ha a banda is véget érne.Mint ahogyan mindenki tudja, a fiúknak gyermekük is van. Elég privát életet élnek, ezért a kis csöppségről nem tudjuk mennyi idős, vagy hogy hogyan hívják.
Vajon mi lesz velük? A Stylinsonnal? A kapcsolatukkal? Összejönnek-e még valaha?
Rengeteg lap próbálja felkeresni a fiúkat, de egyikőjük sem nyilatkozik. "
Louis a gitárt pengette a zeneszobájában. Hangosan, erősen. Kicsit kedvesebben kéne bánnia a gitárjával, ha azt akarja, hogy ne szakadjanak le a húrjai.
Mikor befejezte a random gitározgatást és kiadta magából a feszültséget, a hangszert a tartójába tette és kivonult a hangszigetelt szobából.
A nappaliba ment, leült a kanapéra. El kéne tennie a képeket, amin Harryvel van. Idegesíti, mert minden második kép vagy Harry, vagy közös.
Felállt, és lefordította mindet. Visszaült, fejét a karfára hajtotta. Sóhajtott, mikor meghallotta, hogy nyílik az ajtó. Harry megérkezett a lányukkal az oviból.-Apaa! - rohant oda hozzá a kislány, azonnal mosolyt csalva Louis arcára.
-Szia törpicsek! Milyen volt az ovi? - ültette a combjaira Darcy-t.
-Jó volt, és képzeld, apu vett nekem fagyit utána! - Louis halvány mosollyal nézett Harryre, aki a falnak támaszkodva nézte szerelmét. Kibaszottul szerelmes volt, onnantól kezdve, hogy meglátta, és ez a mai napig nem múlt el.
-És milyet választottál?
-Csokisat!
-Persze, hogy azt. - nevetett fel Louis.
-Apu! - kiáltotta a kislány, Harry pedig ránézett.
-Te miért nem öleled meg apát? Már nem szeretitek egymást?-Darcy, most kicsit nehezek a dolgok, de majd minden rendben lesz. Jó? - válaszolt Louis Harry helyett.
-De mi nehéz? Nekem nem szabad elmondani?
-Tudod - szólalt meg Harry. - Apával nagyon szeretjük egymást, de most egy kicsit külön kell lennünk.
-De ha szeretitek egymást, miért?
-Majd ha nagyobb leszel, elmesélem, rendben?
-Nem! - pattant fel a kislány. - Majd ha újra szeretitek egymást, akkor gyertek be a szobámba! - futott el.
Louis előre hajolt, sóhajtva a kezeibe temette az arcát.
-Lou? - kérdezte Harry halkan, erőtlenül. Rohadtul megviseli ez az egész, ami most megy.
-Hm? - nézett fel a férfi.
-Mi legyen?
-Nem tudom, Harry. Nem tudom. - állt fel és a zöld szempárba nézett.
Meg akarta csókolni azokat a meggyvörös ajkakat, de képtelen volt rá.
Fejét a plafon felé fordította és hajába túrt. Megint a zene szoba felé indult.-Louis, ne menekülj el! Kérlek!
-Harry, megbeszéltük. Én így tudom kiengedni a feszkót. Menj, idd le magad, vagy faszom tudja! Ahogy eddig szinte minden hétvégén tetted!
YOU ARE READING
Larry Stylinson Oneshots
FanfictionEgy részes kis Larry történetek, nincs mit hozzáfűzni, olvassátok! ❤️ ~ Néhány helyen 18+!