Szép vasárnapot mindenkinek!
Nos... Ezt a oneshotot egy héttel előbbre terveztem, ahogy a címből is láthatjátok. Teljesen megcsúsztam vele, a héten valahogyan minden is, meg semmi sem jött össze.
Készülök egy teljesen új történettel is, nagyon izgatott vagyok miatta, de lassan haladok vele, mivel igényesre akarom megírni. Már nagyon szeretném megosztani veletek is, de még nektek is, meg nekem is várnom kell egy kicsit. (vagy sokat, nem ígérek semmit):(
Most pedig, jó olvasást ehhez a oneshothoz! <3.
Harry a szekrénye előtt állt, azon gondolkodott, mit vegyen fel. Niall parancsba adta neki, hogy Majálisra mennek, mert ezer éve nem voltak már ilyen helyen, bár nem mintha Harrynek annyira hiányzott volna. Sőt, semmi kedve nem volt elmenni, mert biztosan rengetegen lesznek. Ez a rohadt vírus keresztbe tett mindennek két éve, mikor betört az egész világba, és most, hogy végre újra lehet menni, minden ember örül, hogy kiszabadulhat.
Végül kivett egy inget az akasztós szekrényéből, összepárosította az egyik fekete farmerjával, hajába napszemüveget tolt, ujjaira pedig felrakott pár gyűrűt.
Hallotta a csengőt, majd azt, hogy Niall kinyitja az ajtót és bemegy a lakásába.
-Helló! - támaszkodott meg Harry ajtófélfáján.
-Látom, elkészültél.-Asszem.
-Nem fogsz fázni?
-Meleg van, Nialler, plusz tömeg lesz. De viszek egy dzsekit.
-Ha te mondod. - vont vállat a szőkeség, aztán a konyhába ment. Azonnal Harry hűtőjében kezdett turkálni, amit ő nem igazán nézett jó szemmel, tekintve, hogy a haverja mindig felzabál mindent.
-El a mancsokkal, baromarc. Majd eszel ott valamit. - csukta vissza a hűtőt. Niall morcosan nézett Harryre, aztán az előszobába ment.
Harry felvette az egyik bokacsizmáját, és úgy indultak el Niall kocsijához. Sétálhattak is volna, közel volt a helyszín, de mégis az autót választották.
-Tulajdonképpen, miért is megyünk?
-Megnézni a hugit, ahogyan táncol. Plusz, Lizzie-t is.
-Ki az a Lizzie?
-A barátnőm... Lesz. Remélem.
-Ezt elfelejtetted említeni?! - háborodott fel Harry. A kocsi befordult az erdős részre, ahonnan fél perc alatt kiértek a tisztáson parkoló kocsikig. Egy security-s mutatta nekik hol parkoljanak, egyszerűen ment az egész.
-Na, tíz perc és kezdenek, későn jöttünk. - pillantott Niall az órájára, majd becsapta az ajtót. Nem is várt Harryre, csak elindult.
Harry próbált körbenézni, mi merre van, de ez sem volt ugyanolyan mint pár éve. Sokkal kevesebb minden volt, plusz a színpadot is alig látta, és fele akkora volt mint az előtte lévő években.
Végül Niall megállt, középen, a második sor környékén, mert egészen előre már nem tudtak állni.-Sziasztok! - köszönt rájuk mosolyogva Niall anyja. Mindketten visszaköszöntek, Harry adott két puszit is a nőnek.
-Ők kezdenek, utánuk egy nagyobb csoport, aztán egy szóló... Eddig jegyeztem meg. De kétszer táncolnak. - mosolygott a nő büszkén.
-Harry, azt hittem nem jössz.-Igen én is, erőszakos a fiad, csak ezért jöttem.
-Hé! - csapta meg Niall Harry felkarját.
-Anya, ez nem igaz! - Maura felnevetett és a fejét rázta.-Bobby elment jégkásáért, felhívjam, hogy hozzon nektek is? - pillantott a két fiúra a nő.
-Joe kért, de nem volt hajlandó elmenni egyedül.
YOU ARE READING
Larry Stylinson Oneshots
FanfictionEgy részes kis Larry történetek, nincs mit hozzáfűzni, olvassátok! ❤️ ~ Néhány helyen 18+!