Házavató buli

585 31 44
                                    

Na szóval... Azt fontos megemlítenem itt az elején, hogy ez a sztori nem olyan lesz mint az előzők. Egyeltalán nem lesz mély témája, mert közel a háromnegyede csak szex. Van topharry és toplinson is, de majd úgyis meglátjátok.

7_dia_7 remélem tetszeni fog. Csak most csak neked <3.
Miatta született ez az egész, mivel tegnap írta hogy hiányzik neki a horny-ság a sztorikból. Hát tessék itt egy nagy adag belőle. :)

Utoljára megjegyzem még, hogy nem sokszor írok ilyet, fogalmam sincs milyen lett, de remélem annyira nem szörnyű.

Jó olvasást!

Harry a fényeket aggatta fel a konyha és a nappali közti boltíves átjáróra, miközben nekem egy pár lufit kellett volna felfújnom, de túlságosan elterelte a figyelmem a vékony dereka és az alatta lévő kerek domborulat. Bizonyára észrevehette, hogy nyálcsorgatva figyelem, mert a csípőjére tette a kezét úgy, hogy a létra fokain állt, és azért kezdtem imádkozni, hogy nehogy leessen onnan.

-Édes drága Louis-om, a lufikat is nekem kell majd felfújnom, ha így folytatod. Ne a seggem bámuld, hanem csináld amit csinálnod kell! - fordult vissza.

-Bocs, de nem tudok neked ellenállni. Legszívesebben ott a létránál dugnálak meg, miközben neki vagy támaszkodva.

-Atyaég. - röhögött fel.
-Jó ötlet, de nincs most időnk.

-Majd maximum Liamék látnak egy kis ingyenpornót.

-Szerintem nem érdekli őket. - ütötte be az utolsó csavart, és felakasztotta az égő végét.
-Nekem tetszik. - nézte, én pedig halkan mögé settenkedtem és átöleltem, hogy előrébb tudjam tolni. A hirtelen lépéstől magától támaszkodott a létrának és sóhajtott fel, mikor neki nyomtam magam.
-Lou, állj le, nincs idő. - többször is újra kellett kezdenie a mondatát, mert hangja mindig egy sóhajba fúlt el.

-Ahj basszus, pedig le akartalak szopni, ha már megdugni nem tudlak. - biggyesztettem le a számat és elhúzódtam. Eligazgattam magam a gatyámban, aztán visszaültem és a számba vettem az egyik lufit, hogy felfújhassam. Harry még mindig a létrának támaszkodva lihegett, aztán ellökte magát és mellém jött. Vigyorogva néztem a gatyáján a dudort, amit ügyesen próbált helyre rakni.

-Ne vigyorogj mint a tejbetök. - motyogta és ő is egy lufitt vett a szájába, amit hátradőlve kezdett fújni. Áhítattal figyeltem minden mozdulatát, és mikor úgy vélte, hogy a lufi kellően nagy, bekötötte a száját.
-Basszus, Louis, nem haladunk! - rángatott ki a gondolataimból, én pedig fújni kezdtem a saját lufimat.

Amíg én sorban gyártottam a különböző színeket és méreteket, addig ő damillal megkötötte a készeket, és kivitte a teraszra őket, de azért a nappaliban is hagyott párat.

-Kész. - csapta össze a tenyerét és körbe nézett.

A csöngő hangosan zengte be a házat, Harry pedig azonnal odaugrott és kinyitotta az ajtót.
Liam és Maya mosolyogva néztek ránk.

-Sziasztook! Ú! - kukkantott beljebb Maya.
-De szép! Mikor voltunk itt utoljára? - fordult körbe az előszobában. Harry azonnal ecsetelni kezdte neki, hogy elég régen, és ők el is indultak befelé a nappaliba. Mi Liammel egy pár pillanatig utánuk néztünk, majd erősen kezet fogtunk, de úgy rántott oda magához egy ölelésre, hogy tiltakozni sem volt időm.

-Jó újra látni!

-Nem én turnézok, baszd meg. - löktem oda, de mosolyogva, szórskozott hangsúllyal.

Larry Stylinson OneshotsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora