Birthday boy

587 37 20
                                    

Február elsejee!! Harry szülinapja!! El sem hiszem, hogy 28...
Készültem egy kis egyrészessel, remélem szeretni fogjátok! <3.

Louis már hetek óta készülődik szerelme születésnapjára. Harry talán sejt valamit, de ebben Louis nem lehet biztos. Azonban a kis szülinapos már szóvá akarja tenni a férfinak, hogy miért tűnik el órákra, vagy akár napokra is.

Harry vacsorát készített, mikor Louis betoppant. Egész nap nem is látták egymást, Harrynek eléggé hiányzott már a férfi.

-Mi készül? -sétált Louis a konyhába és átölelte Harry derekát.

-Merre voltál? -pillantott át a fiú a válla felett.

-Csak el kellett intéznem pár dolgot.

-Például?

-Csak...papírmunka. -nyögte ki szerencsétlenül. Teljes hazugság volt, igazából Harry születésnapjára intézte a dolgokat.
-Na de, mi készül?

-Paprikás krumpli.

-Mmm...Finom. -adott egy csókot Harry nyakára.

-Én, vagy a kaja? -kuncogott Harry.

-Mindkettő.

-A kaja mindjárt kész. -fordult meg aztán hirtelen. Louis arca pár centire volt az övétől.

-Végre megkapom az üdvözlő csókom is. -hajolt oda mosolyogva a férfi és megcsókolta a fiatalabbat.

-Nem mintha megérdemelnéd. -húzódott el Harry, Louis pedig kérdőn nézett.
-Alig látlak.

-Igen tudom. Csak sok a munka.

-Igen tudom. Mint mindig, nekem is. De attól még meg tudjuk oldani. Mindig megoldottuk, de most hazaérsz hulla fáradtan, és három perc alatt bealszol. Esélyem sincs semmire sem. -kevert bele a fiú a kajába. Nem akart veszekedni, de muszáj volt valahogy megemlíteni a problémát.

-Most nem vagyok fáradt.

-Igen, de most én vagyok az. Ezek szerint többet dolgoztam ma. -Louis arca átfordult egy meglepett grimaszba, mikor meghallotta Harry szavait.
-Bocsánat. Csak...már hiányzol. Olyan keveset vagyunk együtt.

-Tudom. De már csak egy pár nap és ígérem, hogy vége lesz.

-Honnan tudod? -Louis vállat vont.

-Csak. Mikor lesz kész a kaja? Farkas éhes vagyok.

-Pár perc, ki kell hűlnie. -nevetett fel Harry és leemelte a tűzhelyről a lábast.

Tálalt két adagot és lerakta az asztalra. Meggyújtott egy pár gyertyát is aztán leültek. Louis azonnal meg is próbált bekapni egy falatot.

-Vigyázz, forró! -figyelmeztette Harry, de Louist nem túlzottan érdekelte. Sziszegve nyitogatta a száját, Harry pedig kinevette.

-Nem vicces, szétégett a szám! -mondta Louis, miután kortyolt egyet a hideg vízből.

-Mondtam, hogy vigyázz. Te nem figyeltél.

Megbeszélték, hogy mi történt aznap, persze azokat a részeket Louis kihagyta, hogy miket tervez Harrynek.

Vacsora után letelepedtek a nappaliba egy popcornnal, és beindítottak egy filmet.

-Mit szeretnél szülinapodra? -kérdezte Louis halkan, Harry haját simogatva.

-Mindenem megvan. Semmit.

-Ilyen opció nincs.

-Te sem mondasz soha semmit! -nyavalygott a fiatalabb.

-Mert nem tudok mit mondani. Itt vagy nekem te és az életünk. Ennyi pont elég.

Larry Stylinson OneshotsOnde histórias criam vida. Descubra agora