Ezzzer éve már, hogy volt rész. Egy kisebb ihlet hiánnyal küzdöttem a oneshotok terén, de szerintem ez egy kis kárpótlás, mert extra hosszúúú. Ahogy vannak ötleteim, azokat megírom és hozom, de nem tudom mikor lesz a következő.
Az Erdély című sztorim második része pedig még ma érkezik!
Jó olvasást<3
Louis
NYU
A zászló itt lebeg a fejem felett. A zászló, ami mellett öt éve nap mint nap elmegyek. Soha nem fogom megunni a lila színét, vagy a mintáját.
-Mehetünk? - lépett mellém Zayn.
-Ez volt az utolsó napom itt. Kiélvezhetem? - fordultam az épület felé.
-Tudod, hogy bármikor vissza jöhetsz! A professzorok örülnének is neked, mindenki imádott. - mosolygott rám.
-El sem hiszem, hogy vége. - sóhajtottam.
-Hát, még hátra van azért egy pár dolog. Tudod, szakvizsga.
-Imádtam ezt a sulit. - hagytam figyelmen kívül az előző mondatát. - A legjobb volt.
-Hát, az biztos, de csak nekem köszönheted. Én tettem szebbé a napjaid.
Felnevettem és Zayn felé fordultam.
-Menjünk. - sóhajtottam és elindultunk. Egy utolsó pillantást még vetettem a zászlóra, aztán lekanyarodtunk egy másik utcába.-Beszéltél az otthoni haverjaiddal? Hányan jönnek a diplomaosztódra?
-Az igazság az, hogy senki. Mert ha valakivel beszéltem is, csak az első évben. Tehát négy éve alig-alig tartjuk a kapcsolatot. Csak a szüleim meg a tesóim. Így is leszünk elegen.
-Baszki haver, nekem az egész bagázs eljön. Majd bemutatlak Liamnek, nagyon jó fej, biztos bírni fogod!
-Soha nem beszéltünk még a régi barátainkról. - néztem rá. - Hallod, üljünk már be pizzázni, majd' éhen halok. - mutattam az utca túl oldalán lévő kis pizzériára.
-Igazából nem említésre méltó egyik sem. Haverok, akik jönnek bulizni, elvagy velük, de nem véletlen, hogy Londontól egészen New York-ig száműztem magam. - lépett le az útra. Gyorsan mentünk át a túl oldalra, bár senki nem akart át gázolni rajtunk.
-Én nem voltam a partizós fajta, de ezt tudod.
-Igen és azt is, hogy az első év óta rengeteget változtál. Tesó, a magabiztosságod az egekben van, a legjobb ügyvéd leszel egész Amerikában! - lökte be a kajálda ajtaját.
-Igen, erről beszélni akartam veled.
-Mármint?
-Nem maradok Amerikában, Z.
-Mi?
-Hazamegyek Angliába. Hiányzik Donny, London és anyáék. A testvéreim kicsik, szinte csak karácsonykor találkozunk és azért szeretném, ha ismernék a bátyjukat.
-Baszki, Lou. - nézett rám, aztán a pulthoz lépett és rendelt két sonkás kukoricás pizzát.
-Ezzel jól keresztbe húztad a számításaim. Azt hittem, majd valami jól menő irodát alapítunk itt New Yorkban, közösen.-London? - húztam fel a szemöldököm. - Nem egy New York, de azért...
-Figyelj, rajtad kívül senkim nincs, szóval nem kérdés, hogy megyek veled, csak akkor hadd csövüljek nálad egy pár napig.
-Persze! - nevettem fel. - De szerintem úgyis kiveszek valami lakást Londonban.
-Figyelj má'. Akkor közösen kéne. Persze, ha benne vagy.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Larry Stylinson Oneshots
FanficEgy részes kis Larry történetek, nincs mit hozzáfűzni, olvassátok! ❤️ ~ Néhány helyen 18+!