Nagyon rövid, nagyon gyors történet de azért remélem tetszeni fog
(Aki még nem látta az All Of Those Voicest, és nem akar spoilert akkor ezt most hagyja ki:( )Jó olvasást! 💙
Louis megint nem ébredt kipihenten, az időzónák már kikészítették. Nagyon szereti Mexikót, talán az egyik kedvenc helye az egész világon, de mikor visszajön Angliába minden összecsúszik.
Hazamegy majd a családjához is de egyenlőre a saját lakásában van. Clifford a szoba sarkában fekszik és azonnal felemeli a fejét, ahogyan észreveszi Louis mozgolódását.
- Szia pajti - motyogja Louis neki és kiül az ágy szélére, hogy lehajolva megtudja simogatni a hozzászaladó kutyát.
Egy ideig csak Clifford füleit vakargatja, majd a kezébe veszi a telefonját és kisétál a konyhába. Oli most nincs vele, de hamarosan ő is hazaér. Látja, hogy van egy üzenete a fiútól, de úgy van vele, hogy biztosan nem fontos most, így nekiáll a reggeliének. Nem viszi túlzásba, csak egy szendvicset csinál és leül a kanapéra. Bekapcsolja a tévét, Clifford lefekszik a lábához és csak akkor veszi a kezébe a telefont, hogy megnézze Oli üzenetét.
"Erről tudsz?" - írja Oli üzenete alatta a linkkel. Louis összevonja a szemöldökét és miközben harap egyet a szendvicsből, megnyitja az üzenetet.
Egy videó, ahogyan Harry... egy lánnyal csókolózik. Louis azonnal látja, hogy az egész megrendezett, mert látszik Harryn, hogy mennyire kényelmetlenül érzi magát. Nyitva van a szeme, a kamerába néz és esetlenül fogja a lány kezét. Lefagyva nézi meg a videót újra és újra míg végül az étvágya is elmegy. Többször történt már ez meg, de ez most mégis más, mert Harry nem szólt róla. Még tegnap este is beszéltek, de erről valahogyan véletlen elfelejtett szólni neki. És nem kis semmiség, például csak egy kézfogás, hanem rendesen úgy néz ki mintha mindjárt bemásznának az autóba, hogy többet csinálhassanak.
Louis kilép az oldalról és leírja Olinak, hogy nem látta, majd átlép a Harryvel való chatbe.
"Mikor jössz haza?" Louis hirtelen nem tudja, hogy hány óra is van valójában, de az üzenet azonnal átvált arra, hogy Harry látta.
"Holnap délután. Miért?"
Louis nem válaszol és pár perc múlva csörögni kezd a telefon Harry nevével a képernyőn. Louis felveszi, de még mindig mérges, így nem szól bele, inkább újra megpróbálkozik a szendvicsével.
- Minden rendben? - hallja meg Harryt, és a fiú úgy hangzik, mintha nem is ő lenne azon a videón, hanem valaki más. Mintha nem tudná, hogy pontosan mi baja Louisnak.
- Nem tudom - válaszol lassan Louis.
- Történt valami?
- Hogy történt-e valami? Ezt inkább nekem kéne kérdeznem tőled - vágja rá felháborodottan. Harry csendben marad, mert tudja, hogy Louis mire gondol.
-Tudod őszintén... Tudod, hogy szeretlek és kurvára tudom, hogy ez az egész szükséges vagy mi a fasz, de azt én sem igazán szeretném eltűrni, hogy nem szólsz róla. Így az egész olyan, mintha tényleg igaz lenne.- De nem az - mondja halkan Harry.
- Faszom!
- Sajnálom.
- Hát azzal mos semmire nem megyek - túrt a hajába Louis.
Csend volt mert egyikőjük sem szólalt meg, Harry legszívesebben azonnal odateleportált volna Louishoz, mert utál telefonon keresztül veszekedni. Még az is jobb lenne ha Louis szemtől szemben kiabálna vele, bár sosem teszi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Larry Stylinson Oneshots
Hayran KurguEgy részes kis Larry történetek, nincs mit hozzáfűzni, olvassátok! ❤️ ~ Néhány helyen 18+!