°•9•°

87 3 0
                                    

Pov Suga

We waren bijna klaar. We hoefden alleen nog maar paar groeps foto's. Na de groeps foto's werden we bij elkaar geroepen.
'Jullie weten dat we een verrassing hebben voor jullie.' Begon de staff.
'En dat is.... jullie gaan naar een water parcour!' Iedereen sprong op en juichte.
'Dat is echt leuk!!!' Riep Jungkook. Ik werd op mijn schouder getikt en draaide me om.
'Wat is de verrassing?' Vroeg Lily.
'We gaan naar een water parcour.'
'Oooh das echt leuk!'
'Jaa, jij gaat ook mee hoor.'
'Nice!' Ik wou haar een duw geven toen Rm aan gelopen kwam.
'Lily kom eens mee.'
'Yep, zie je later.' Ze stak haar tong naar me uit en ze liepen weg.
'Suga! Kom, pak je spullen!' Riep Jin naar me. Ik raapte mijn spullen bij elkaar en liep naar de rest toe.
'Ik ben echt benieuwd!' Zei Jimin.
'Jaa, ik heb er echt zin in.' Zei Jhope vol enthousiasme.
'Yep, het gaat echt leuk worden.' Zei ik. We liepen met zijn alle naar de bus en gingen zitten. Ik ging bij het raam naast Jin zitten. Ik zag Jin geïrriteerd naar zijn telefoon kijken.
'Is er iets Jin?'
'Ja, maar het is okay.'
'Wat dan?'
'Ach, allemaal haat comments.'
'Let me check.' Ik trok zijn telefoon uit zijn handen en las er paar.
'Gewoon negeren.'
'Ja, i know.' We waren er en het was enorm. Er lagen allemaal verschillende obstakels in het water en het zag er echt amazing uit.
'WOW!' Zei iedereen vol verwondering. Jungkook sprong uit de bus, terwijl die nog half aan het rijden was en rende naar de ingang.
'Jemig Jungkook!' Riep Rm naar hem. Iedereen moest lachen en we stapten ook uit. We liepen er rustig heen en mochten gratis naar binnen. Jimin was het water aan het voelen en Jhope duwde hem erin. Jimin kwam als een verzopen katje boven water en kwam niet meer op de kant, omdat de rand te hoog was.
'JHOPE! HIER KOMEN!' Riep hij. Jhope liep lachend naar hem toe en trok hem het water uit. Jimin gaf hem een klap tegen zijn nek en rende weg. Iedereen moest lachen. We hoorde iemand gillen en het was Lily. Jungkook had haar opgepakt en was naar het water gerend.

Pov Lily

'JUNGKOOK, ZET ME NEER!'
'Nee.'
'JA!'
'Nee.'
'TOE NOUUUUU!'
'Niet zo schreeuwen, tante.'
'En anders wat?' Ik keek hem uitdagend aan.
'Dan, gooi ik je het water in.'
'Was je dat niet al van plan?'
'Ja dat klopt, dus nu gaan we.'
'Wacht wat?' Maar hij was al gesprongen. Ik kwam met een klap op het water en hapte naar adem toen ik boven water kwam.
'JUNGKOOK!' Riep ik boos.
'Wat?' Vroeg hij grinnikend. Ik duwde hem onderwater en zwom naar de kant.
'Heb je hulp nodig?' Vroeg hij.
'Waarmee?'
'Met op de rand komen.'
'Oh, nee hoor.' Ik zette mijn handen op de rand en trok mezelf omhoog.
'Wow, is het zo makkelijk?'
'Ja.' Jungkook probeerde het ook maar het lukte hem niet.
'Gast hoe krijg je dit voor elkaar?'
'I dont know.' Ik pakte zijn handen en hielp hem eruit.
'Thanks, oh draai je is om.'
'Waarom?'
'Doe maar gewoon.' Ik draaide me om en voelde een hand op mijn rug.
'Gast wat doe je?'
'Wacht...' Ik zuchtte en bleef maar gewoon staan.
'Je bloed.'
'Wat?'
'Je rug.'
'Oooh, allemaal jouw schuld!'
'Oops, het spijt me, vergeef je me?' Hij legde zijn hoofd over mijn schouder en keek me met een prullip aan.
'Ben ik ooit echt boos op je geweest?' Vroeg ik hem.
'Nee.'
'Dan kan ik je ook niet vergeven.'
'Ohja, das waar.' Hij stak zijn tong uit en ik duwde grinnikend zijn hoofd weg.
'Kom, dan gaan we naar de rest.' Zei ik.
'En je rug dan?'
'Dat doen we zo wel, is het heel erg dan?'
'Beetje.'
'Oh, nou ja, i dont care.' We liepen naar de rest. Suga gaf me een knuffel vanachter en legde zijn hoofd in mijn nek.
'Niet hier oppa.' Fluisterde ik. Hij gromde en bleef gewoon staan. Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. Hij liet me eindelijk los en kwam naast me staan. Jin en Jhope werden in een ogenblik wit en keken met grote ogen naar Suga.
'Wat?' Vroeg hij. Ze wezen naar hem en hij keek naar beneden.
'Wtf!' Zei hij. Ik keek ook naar hem en zag dat zijn buik onder bloed zat. Ik begon te lachen en iedereen keek me aan of ik gek was. Ik draaide me om en liet mijn rug aan de andere zien.
'Jungkook heeft niet voorzichtig gedaan.' Zei ik.
'Jungkook...' Zei Suga, terwijl hij naar hem toe liep. Jungkook begon te grijnzen en ze rende achter elkaar aan. Suga had hem uiteindelijk en hij probeerde hem het water in te duwen, maar in plaats daarvan vielen ze er samen in. Ik moest nog harder lachen en ging zitten. Rm kwam achter me zitten en gooide wat water over mijn rug.
'Aah, zo erg is het niet, je bloed is gemengd met water waardoor het veel erger lijkt dan dat het is.'
'Ahja.'
'Maar ik zou het wel even verzorgen als ik jouw was.' Hij trok me omhoog en we liepen naar de staff.
'Ze heeft haar rug open gehaald, moet even verzorgd worden denk ik.' Zei Rm. De vrouw tegen wie hij het had gezegd knikte en pakte een EHBO kist. Ze maakte mijn rug schoon en deed er speciaal spul op ofzo, geen idee wat het was, maar goed. Ik was klaar en we gingen weer terug naar het water. We stonden bij elkaar en er liep een medewerker naar ons toe. Hij overhandigde ons zwemvesten en een helm met camera erop. We trokken het aan en liepen achter hem aan naar het parcour.
'Okay, jongens, en dame, het eerste spel is laser gamen op de water parcouren. Jullie krijgen zo een geweer en nog een vest aan willen jullie je eigen teams maken of moeten wij dat doen?'
'Ooh, hebben de vesten een bepaalde kleur?' Vroeg ik.
'Ja, je hebt het rode team en het groene team.'
'Ooh, misschien dan ze uit delen als ze nog uit staan en als we ze aantrekken doen jullie ze aan en dan zijn dat de teams.'
'Dat vind ik een goed idee, zijn jullie het daar ook mee eens jongens?' De jongens knikten en we gingen op een rij staan. We kregen een vest overhandig en trokken die aan.
'Okay, drie, twee, een.' Zei de medewerker. De vesten sprongen aan en ik zat in team groen. Ik keek om me heen en zag dat ik met Jungkook, Rm en Jhope in het team zat.
'Oh yeah, lets get it.' Zei Jungkook. We moesten lachen en gingen bij elkaar staan.
'Okay iedereen weet hoe het werkt?' We knikten ja.
'Dan zou ik zeggen, drie, twee, een, go!'

Love is such a shameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu