°•53•°

67 3 0
                                    

Pov Lily

Ik liep geïrriteerd naar de woonkamer en bleef in de deuropening staan.
'Als ik jullie twee nog 1x moet waarschuwen, zijn jullie de klos, hebben jullie dat begrepen?'
'Ja.' Zei Suga. De manager keek mij aan en ik rolde met mijn ogen.
'Het zal wel.' Ik liep de kamer uit en ging naar boven. Het was intussen al weer 8 uur 's avonds en ik besloot maar te gaan slapen. Ik trok mijn slaap hoodie aan en ging in bed liggen. De deur ging open en ik zag Taehyung.
'Wat?'
'Ik heb iets voor je.' Hij kwam op bed zitten en gaf me een doosje. Ik opende het en zag dat het een nieuwe telefoon was.
'Ik heb hem al helemaal tot je oude gemaakt.'
'Aahw, dankje Tae Tae.' Ik gaf hem een kus op zijn wang en leunde tegen hem aan. Ik keek naar hem en zag dat hij bloosde.
'Waarom bloos je?'
'Gast jij, jij gaat me opeens een kus geven.' Ik grinnikte en keek weer naar voor.
'Maar hoezo bloos je dan?'
'Omdat nog nooit iemand dat gedaan heeft.'
'Oh.'
'Ik wil ook een girlfriend...'
'Wie?'
'Geen idee, maar ik wil in ieder geval niet voor altijd single blijven, maar ja, geen meiden daten.'
'Je gaat echt wel een girlfriend krijgen hoor.'
'Denk je?'
'Tuurlijk, meer dan miljoenen meiden hebben een crush op je.'
'Maar dat is zeer waarschijnlijk alleen maar om mijn uiterlijk.'
'Ja, misschien heb je daar gelijk in, maar ik weet als nog zeker dat je een girlfriend krijgt, en anders worden wij gewoon besties.' Taehyung grinnikte en gaf me een knuffel.
'Je bent de beste.'
'Jij ook hoor, maar nu ga ik slapen, bedankt voor de telefoon, je bent een schatje.' Hij grinnikte en liet me los.
'Slaap lekker, en geen probleem.' Ik glimlachte naar hem en hij liep de kamer uit. Ik zuchtte en liet me achterover op bed vallen. Ik rolde wat heen en weer en moest weer aan Suga denken toen hij bad boy was. Ik grinnikte en ging goed liggen. Ik lag al uren wakker en ik keek op de klok, 12 uur. Ik zuchtte en ging naar beneden om maar wat te gaan eten. Toen ik beneden kwam was het licht in de keuken aan en ik liep er heen. Ik zag Suga staan die ook aan het eten was.
'Heb ik weer niet zacht gedaan?' Vroeg hij.
'Jawel, maar ik kan niet slapen, dus wou ik maar iets gaan eten.' Ik ging naast hem staan en pakte ook eten.
'Ik twijfelde of ik wel naar je toe moest gaan, sorry.'
'Nee joh, als je het te riskant vind moet je niet bij mij komen kitty.'
'Okay.' We gingen nog wat kletsen in de keuken.

Pov Jin

Ik kon niet slapen, dus besloot ik wat drinken te gaan halen beneden. Ik liep de trap af en zag dat het licht in de keuken nog aan stond. Ik keek sneaky om het hoekje en zag dat Lily en Suga met elkaar aan het praten waren. Ik zuchtte en liep weer terug naar boven. Ik ging naar Rm zijn kamer en zag hem vredig in bed liggen.
'Wake up boy, wake up.' Ik schudde hem door elkaar en hij werd wakker.
'Damn, wat is er?'
'Ik weet waarom Lily en Suga niet meer sad en chagrijnig zijn.'
'Waarom dan?'
'Ik wou net naar beneden gaan voor wat drinken en zag ze toen in de keuken staan samen, ze waren aan het praten.'
'Tsk, hun zijn smart.'
'Ergens wel ja.'
'Hm, laat ze maar, we hebben het er morgen wel over.'
'Ah okay, kan ik hier slapen?'
'Of course.' Ik ging naast Rm liggen en viel nu wel snel in slaap.

Pov Suga

'Hoorde jij ook iets?'
'Ja, maar het zal wel.'
'Hm, okay.' Ik keek naar Lily en bestudeerde haar lichaam.
'Nah, kijk niet zo naar me.'
'Why not?'
'Why wel?' Ik ik beet op mijn lip en ze keek me aan.
'Ga je nog antwoorden.'
'Nee.'
'Weet je het zeker daddy?'
'Aah, stop, je maakt me nog meer needy dan dat ik al was.'
'Je watte?' Ze keek me goor aan. Ik zette een smirk op en prikte in haar buik.
'Jij vieze jongen...'
'Ik zeg alleen wat ik denk, dat is niet vies.'
'Jawel.'
'Vind je?'
'Beetje.'
'Hoezo dan, ik weet zeker dat jij ook needy momentjes hebt.' Ze begon te blozen en glimlachte.
'Ik zei het toch.' Ze schudde haar hoofd en stompe in mijn buik.
'Als je het maar waagt.'
'Anders wat?'
'Weet ik niet.'
'In dat geval.' Ik tilde haar over mijn schouder en rende naar boven op mijn zachts. Ik gooide haar op bed en draaide de deur opslot.
'Nee Suga, dat gaan de jongens sowieso horen.'
'Dan moet je maar stil zijn.' Ze gaf me een klap met een kussen en keek me aan. Ik glimlachte en ging op bed zitten. Ze ging achter me zitten en hield me vast als een koala beertje. Haar handen gingen onder mijn shirt en ik kreeg het warm.
'Oppassen met welke moves je maakt.' Fluisterde ik.
'Nah, ik wil alleen mijn handen op je buik.' Ik grinnikte en stond op.
'Hé!'
'Shhh.' Ik trok mijn shirt uit en kwam naast haar liggen. Ze glimlachte en rolde over me heen. Ik grinnikte en gaf haar een zachte klap op haar rug.
'Nah, niet mijn rug!'
'Het was maar zacht hoor.'
'Ja, maar het doet alsnog pijn.'
'Moet je kusje?'
'Ja.' Ik grinnikte en gaf een kus op haar rug.
'Meer.' Ik ging door en ze grinnikte.
'Niet zo, dat kietelt!' Ze begon te lachen en ik legde mijn hand op haar mond.
'Shhh, zacht doen voor de anderen.'
'Gaat lekker als jij mij kietelt.'
'Ik moest je kusjes geven.'
'Ja, das waar.' Ze draaide zich om en keek me aan. Ik ging naast der liggen en gaf haar en kus.
'Meer.'
'Jemig, jij met je meer.' Er verscheen een smirk op haar gezicht en ik schudde mijn hoofd. Ik deed wat ze gevraagd had en na paar minuten stopte ik.
'Zie je wel dat jij ook needy bent.'
'Hou op met je needy.'
'Oehh, wordt ze boos?'
'Nee.'
'Nee-dy...' Herhaalde ik langzaam. Ze gaf me een duw en ik grinnikte.
'Wil je heg niet toegeven?'
'Ik hoef het niet toe te geven, want ik ben niet needy.'
'Waarom zeg je dan de hele tijd meer?'
'Omdat ik meer wil.'
'Meer kusjes of eh...'
'Niet doordenken oppa.'
'Jawel.'
'Nee.' Ik grinnikte en ging op mijn rug liggen. Ze kwam op mijn buik liggen en legde haar hoofd in mijn nek.
'Lily...'
'Hm?'
'Als je nog iets doet ga ik me niet meer inhouden.' Ze hield haar schouders op en ik voelde iets nats tegen me nek. Ik rolde haar omver en keek haar aan.
'Ik zei toch dat je-' Ze legde haar vingers op mijn lippen en schudde haar hoofd.
'Je gaat het niet weer zeggen.' Ik grinnikte en zoende haar.

Love is such a shameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu