°•41•°

59 3 0
                                    

Pov Rm

Ik en de jongens zaten stil in de woonkamer.
'Jimin, wat bedoelde Suga?' Vroeg Taehyung.
'Ohw, ja, eh.' Hij vertelde alles wat hij wist en we bleven stil.
'Dat is niet goed...' Reageerde ik.
'Nee...' Zei Jimin. Mijn telefoon ging af en ik zag dat het onze interviewer was. Ik drukte haar weg, maar ze belde weer. Ik zuchtte en pakte maar op.
'Wat?'
'Hooi, kunnen we langskomen, nouja dat is geen eens een vraag meer, want we zijn al onderweg.'
'Pech voor jouw, keer maar lekker om, we willen nu geen interviews.'
'Maar-'
'Geen gemaar, geen interview nu, we hebben belangrijkere problemen.'
'Ohw.' Ik hing op en zuchtte.
'Hier gaan we onze handen nog vol aan hebben jongens...'
'Ja, maar hoezo mag Lily eigenlijk niet weten wat de regels zijn?' Vroeg Jhope.
'Ik heb geen idee. Ik ga wel even naar haar toe.' Ik stond op en liep naar boven. Ik deed de deur van haar slaapkamer langzaam open.
'GA WEG!'
'Lily, ik wil alleen-'
'NOU EN, IK NIET!' Ik zuchtte en ging naar binnen. Ze keek me boos aan en ging staan.
'Ga nou weg!'
'Nee.'
'Waarom niet?'
'Omdat ik wil praten.'
'Nou en, het enige dat ik wil weten is wat er wat Suga is, want hoe moet ik me aan fucking regels houden als ik ze niet eens weet!?'
'Daarom ben ik hier.' Ik wees naar haar bed en ze ging met tegenzin zitten. Ik knielde voor haar neer en pakte haar handen.
'Nou?' Zuchtte ze.
'Contactverbod, geen gesprekken, geen aanraking, het spijt me.' Haar ogen werden groot en ze begon onregelmatig te ademen.
'Lily, rustig, adem in, adem uit.' Ze schudde haar hoofd en luisterde niet naar wat ik zei.
'Het komt wel goed Lily.'
'NEE DAT KOMT HET NIET!'
'Jawel, het komt wel goed, daar gaan wij voor zorgen.' Ze begon nog harder te huilen en Jungkook kwam binnen. Hij ging achter Lily zitten en wiegde haar heen en weer.
'Ze heeft een paniekaanval, let goed op haar, dan ga ik kijken of ik contact kan krijgen met Suga.'
'Okay.' Ik liep de kamer uit en zag Jhope al bij de deur staan van Suga.
'Het heeft geen zin, hij reageert niet.'
'Oh, maar ik heb nog wel een sleutel van zijn kamer.' Ik ging naar mijn kamer en pakte de reserve sleutel. Ik ging weer terug en deed de deur open. Ik liep voorzichtig naar binnen en zag Suga met zijn handen in zijn haar op zijn bed zitten. Er liep bloed over zijn handen en ik ga naast hem zitten.
'Suga, je handen...'
'Laat me met rust...' Door de toon van zijn stem brak ik vanbinnen.
'Suga?'
'Ja?'
'Geef me je handen, we gaan ze verzorgen.' Hij keek me nu aan, zij ogen waren rood en er liepen tranen over zijn wangen. Ik begon ook te huilen en hij gaf me zijn handen.
'Niet huilen Rm, je moet sterk blijven.'
'Gaat lekker als ik jouw zo zie.' Ik trok hem in een knuffel en bleef zo een tijd zitten. Ik stond op en pakte zijn hand.
'Kom, nu moeten we je handen doen.' We liepen de gang op en op dat zelfde moment kwamen Jungkook en Lily ook de kamer uit. Suga kneep zijn ogen dicht een bleef stil staan. Ik kneep in zijn hand en aaide over zijn achterhoofd. Ik zag dat Lily naar hem toe wilde, maar Jungkook hield haar tegen. Ze wist toch te komen en drukte haar hoofd tegen die van Suga aan.
'Het komt goed, dat beloof ik, maakt niet uit hoelang het gaat duren.' Fluisterde ze. Jungkook pakte haar arm en ze gingen naar beneden. Ik trok Suga mee naar de badkamer en pakte de EHBO kist. Suga ging in de vensterbank zitten en deed zijn handen voor zijn ogen. Ik ging naast hem zitten en sloeg mijn arm om hem heen. Hij legde zijn hoofd tegen mijn schouder en we bleven weer even zitten. Ik stond op en begon zijn handen schoon te maken.
'Doe jezelf geen pijn Suga, dat heeft allemaal geen zin.'
'Sorry...'
'Het is okay.'
'Is Lily okay?'
'Niet echt, ik heb haar verteld wat de regels zijn en dat vond ze niet leuk.' Suga zuchtte.
'We gaan hier wel doorheen komen, dat beloof ik je.'
'Dankje hyung, dat je er altijd voor iedereen bent.'
'Natuurlijk, ik kan jullie echt niet met rust laten als ik zie dat er iets is.' Ik was klaar met zijn handen en liepen de badkamer uit.
'Kom je mee naar beneden?'
'Nee.'
'Okay, maar wel komen met het avondeten, ik wil niet dat je jezelf gaat uithongeren.'
'Zal ik doen.' Ik knikte naar hem en liep naar beneden. Lily zat op de bank en Jungkook zat voor haar op de bijzet tafel. Ik kwam erbij zitten en Jungkook zuchtte.
'Met haar gaan we ook veel werk krijgen.' Fluisterde hij naar me. Ik knikte en probeerde haar aan te kijken.
'Lily?' Ze stopte haar hoofd tussen haar benen. Ik ging naast haar zitten en trok haar op schoot. Ze gaf geen kick en ik zuchtte.
'Kom, dan gaan we iets drinken.' Stelde Jungkook voor. Ik knikte en tilde Lily naar de keuken. Ik zette haar op het aanrecht en pakte drinken. Ik hield het voor haar neus en ze keek ernaar alsof het vergif was.
'Kom, je moet wel wat drinken.'
'Ik heb geen dorst.'
'Maakt niet uit, je moet even wat drinken.' Ze duwde het glas weg en sprong van het aanrecht. Ze liep de kamer uit. Ik zuchtte en keek Jungkook aan.
'Meiden.' Zei hij. Ik schudde grinnikend mijn hoofd.
'Dat kan je eigenlijk echt niet zeggen.'
'Je kan er ook eigenlijk echt niet om lachen.' Ik keek hem aan en we moesten grinniken.
'Het komt vast wel goed met hun.' Ik knikte. We liepen de achtertuin in waar de rest ook was.
'En?' Vroeg Taehyung
'We gaan er nog werk mee krijgen.' Zei ik.
'Aah, serieus?'
'Yep.' De dag ging voorbij en Jin begon avond eten te maken.

Love is such a shameWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu