trei.

582 52 0
                                    

Respirația lui Jeongguk era greoaie, simțea sudoarea picurându-i pe frunte în timp ce se dădea ușor înapoi.



Materialul gros al anului se agăța de corpul lui ca pe o a doua piele, un mârâit scăzut părăsindu-i buzele când adversarul său a primit avantajul.



Ține strâns folia ca armă de scrimă, cu mască de protecție transparentă pe față.



A reușit să blocheze sabia cu a lui, făcând un pas înainte când bărbatul din fața lui s-a dat ușor înapoi.



Erau la asta de câteva minute acum, amândoi bucurându-se de forma de luptă.



Abia când sabia adversarului său a căzut pe podea în timpul unuia dintre blocurile lui Jeongguk a câștigat în cele din urmă.



Putea auzi un sunet de frustrare lăsând bărbatul în fața lui înainte ca masca să-i dispară din cap.



Jeongguk zâmbea la victoria lui în timp ce îi urma exemplul, scuturându-și părul transpirat cu mâinile în timp ce își punea masca sub braț și arunca folia.



"Renunță Jimin, mereu câștig."  Jeongguk a zâmbit îngrădit, privind cum vărul său se uită la el înainte de a-și șterge transpirația de pe frunte cu dosul mâinii.



În ciuda faptului că era un omega, Jimin a fost un luptător dur.



Se mutase la palat după ce părinții săi (sora reginei) au murit după ce trăsura lor s-a răsturnat peste o stâncă la întoarcerea dintr-o călătorie cu mulți ani în urmă, când băiatul era încă un simplu pui.



Era cu doar un an mai tânăr decât Jeongguk, așa că s-a apropiat foarte mult de vărul său alfa, învățând cum să lupte și să se apere, chiar dacă era omega.



"Am câștigat data trecută!" Omega-ul se certa, ridicând ambele săbii și ducându-le să le pună înapoi de unde le luaseră.


"Asta pentru că te-am lăsat să câștigi!: Alfa-ul a răspuns, chiar înainte să se deschidă ușa înaltă a camerei de luptă.



Imediat, Jimin se întoarse spre uşă, făcându-şi o plecăciune uşoară când îşi dădu seama cine era.



"Bună ziua mătușă." O salută în timp ce regina se apropia de ei, cu aura elegantă în jurul ei.


I-a oferit nepotului ei un mic zâmbet înainte de a vorbi: "Bună ziua, Jimin. Te superi dacă am o vorbă cu Jeongguk?"



Viitorul rege alfa nu s-a putut abține să se enerveze că femeia se comporta ca și cum el nu ar fi în cameră.



L-a tulburat pentru că știa exact despre ce voia ea să vorbească și chiar nu avea chef.



A scos un oftat puternic în timp ce și-a trecut o mână prin părul transpirat și a privit cum Jimin se înclină din nou înainte de a se întoarce spre Jeongguk pentru ultima oară.



Îi aruncă o privire de încurajare, dându-i verișorului lui un avertisment și un moment să rămână calm.



Pașii lui s-au îndepărtat și mai mult până când ușa s-a deschis și s-a închis în urma lui, lăsându-l pe Jeongguk singur cu mama lui.



Aproape imediat ea vorbea: "De ce le-ai pus pe servitoare să scoată lucrurile băiatului din camera ta?"



Jeongguk a batjocorit la cuvintele ei, trecându-și limba pe interiorul obrazului.



FORCED TO MATE  /TAEKOOK/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum